quote:
Dan zal een modje 'm toch eerst moeten koppelen aan de vorigequote:
plus een Xperia Z OP. Weet niet of iemand dat kan maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zal een modje 'm toch eerst moeten koppelen aan de vorige
Knutsel jij 's ffquote:Op zondag 17 februari 2013 14:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
plus een Xperia Z OP. Weet niet of iemand dat kan maken?
Anders ga ik wel even knutselen als ik tijd heb.
Ik stap dus over van provider, maar moet tot m'n nummer geporteerd is m'n oude simkaart gebruiken. En die past dus nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's netjes. Een collega van mij moest zo'n nieuwe sim hebben moest gewoon dokken. Weet niet meer welke aanbieder. Maarja, op het bedrag van het toestel doet het er eigenlijk weinig toe.
't is alleen suf als je - heel happy met je aankoop - met je nieuwe toestel naar huis gaat, het ding uitpakt, en er vervolgens verbijsterd achterkomt dat je inderdaad de verkeerde soort SIM hebt... En de winkel natuurlijk al dicht want al na zessen... Zoiets zou mij dus gemakkelijk overkomen.
Kun je zelf ook doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik stap dus over van provider, maar moet tot m'n nummer geporteerd is m'n oude simkaart gebruiken. En die past dus niet. Dan maar bij laten knippen door zo'n beltoko.
Studentmobiel staat nog op de 27equote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef Catch22- het volgende:
28e blijft staan voor mijn order
de aanbieding die ik heb genomen is nu 109euro duurder dan toen ik bestelde
Ze komen de 27e aan in NL als het goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Studentmobiel staat nog op de 27e![]()
Alleen a.s. week nog een keer mailen/belen over de headset...
Mja, gebruik liever zo'n simkaart knipper dan dat ik zelf ga prutsen met een schaar...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je zelf ook doen
Maar ik heb 'm nu dus bij Vodafone besteld, alleen nergens aan kunnen geven of ik een microsim nodig heb.. Dus ik kan als ik 'm binnen heb eerst naar de vodafone winkel?
Iemand al een leveringsdatum gekregen?
Ik heb het eigenlijk ook niet zo op HTC, maar ben wel blij verrast door dat nieuwe toestel. Maar goed, denk dat ik toch voor een paarse Z ga.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
ik hoef niet zo'n lelijke HTC met dat brakke sense
699 introprijsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook niet zo op HTC, maar ben wel blij verrast door dat nieuwe toestel. Maar goed, denk dat ik toch voor een paarse Z ga.
Ik kom even als HTC-fappert even zeggen dat HTC Sense niet meer hetzelfde is als 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
nog steeds mijn smaak niet. Daarbij vind ik hem niet zo mooi en htc staat niet echt bekend om goede software en developer supportquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kom even als HTC-fappert even zeggen dat HTC Sense niet meer hetzelfde is als 2 jaar geleden
Verder: Sony en HTCDe enige 2 telefoonfabrikanten die waardige en qua design mooie producten afleveren in de telefoonwereld
Samsung
Ook daarin hebben ze een grote inhaalslag gemaakt. Aan de andere kant is Sony een opkomende speler sinds ze niet meer met Ericson samenwerken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nog steeds mijn smaak niet. Daarbij vind ik hem niet zo mooi en htc staat niet echt bekend om goede software en developer support
Qua software niet hoor. SE was er al verschrikkelijk sterk in en Sony breidt het alleen nog maar uit maar Sony heeft echt de beste software van alle fabrikanten en is ook de enige die de richtlijnen van Google volgt. Wat is dat nou bij die One met die 2 knoppen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook daarin hebben ze een grote inhaalslag gemaakt. Aan de andere kant is Sony een opkomende speler sinds ze niet meer met Ericson samenwerken.
Het design is een kwestie van smaak, maar veel vooroordelen over HTC zijn al heel lang achterhaald.
Zquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef Catch22- het volgende:
Sja. De soc is leuk, camera heeft voor-, maar zeker ook nadelen.
Die ui staat me niet aan en het design vind ik ook niets (met namr de achterkant). Conclusie van een review van de one was "its a powerphone, but maybe not for powerusers". Ook wordt toch wel vaak gezegd dat sense een behoorlijk zware aanpassing is op de standaard ui van android.
Anywho, dit is t xperia topic
Okaj, dan wachten we het wel af en anders bel ik er wel een achteraan. Dankuquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:11 schreef Catch22- het volgende:
Was een actie voor de eerste preorders, die zijn al op gok ik
Gisteren nog contact gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand hoe het met die headset staat bij studentenmobiel?
Toen ik destijd bestelde stond het koeiegroot op de site, en nu kan ik niks vinden
Ook zo'n wireless pro headset mee besteld voor 20 euro of was die toen al op? Dat was icm de Xperia Z natuurlijk een perfecte oplossingquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
Danku, ik heb hem de 6e besteld, we zien het wel.
Ja inderdaad.. Kan niet wachten, ik was bang dat ik alsnog de HTC One gaver zou vinden maar dat is niet het geval
Ik heb al een draadloos bluetooth geval van SEquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook zo'n wireless pro headset mee besteld voor 20 euro of was die toen al op? Dat was icm de Xperia Z natuurlijk een perfecte oplossing
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb al een draadloos bluetooth geval van SE![]()
[ afbeelding ]
Bazendingetje
die ga ik zeker aanschaffen als ie verkrijgbaar is! Heerlijk voor op de fiets. En je kunt ook nog je telefoontjes aannemen, lees ik. Perfect.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Sbh20 is geiler
www.sonymobile.com/global(...)tooth-headset-sbh20/
Met oa nfc zodat je makkelijk kan pairen
Ik heb ook veel lol van mijn dingetje, enige nadeel is dat ie afentoe aan de oplader moet..quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die ga ik zeker aanschaffen als ie verkrijgbaar is! Heerlijk voor op de fiets. En je kunt ook nog je telefoontjes aannemen, lees ik. Perfect.En de helft goedkoper als die andere headset.
Dat pairen via BT gaat naar mijn idee net zo snelquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Sbh20 is geiler
www.sonymobile.com/global(...)tooth-headset-sbh20/
Met oa nfc zodat je makkelijk kan pairen
Die had ik ook zeker gekocht als ik deze niet voor 20 euro kon kopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die ga ik zeker aanschaffen als ie verkrijgbaar is! Heerlijk voor op de fiets. En je kunt ook nog je telefoontjes aannemen, lees ik. Perfect.En de helft goedkoper als die andere headset.
Spreek/muziektijd was wel redelijk toch? voor mij niet zo'n probleem om dat ding een paar keer per week aan de lader te leggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb ook veel lol van mijn dingetje, enige nadeel is dat ie afentoe aan de oplader moet..
8 uur op een dag in principe aan muziek luisteren...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat pairen via BT gaat naar mijn idee net zo snel(alleen de eerste keer niet?)
[..]
Die had ik ook zeker gekocht als ik deze niet voor 20 euro kon kopen!
De oordopjes die er vaak bij zitten staan ook redelijk goed aangeschreven!
[..]
Spreek/muziektijd was wel redelijk toch? voor mij niet zo'n probleem om dat ding een paar keer per week aan de lader te leggen
waar was ie dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb hem vanavond in mijn handen mogen hebben![]()
Wat een prachtige mobiel is dit, design, afwerking...echt top!
T-Mobile en Hi gaan deze week al uitleveren.quote:
Een retailversie, geen dummy?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Phonehouse hier heeft hem al hangen. Tijdens mijn werk kon ik er gisteren dus even mee spele
Mooi om te horen. Ook al handsets verkocht? Wat ik op GoT lees zijn het de providers die deze week al uitleveren (Hi, T-Mobile) en de retailers volgende week pas (Belsimpel, Studentmobiel, Bol, CB)quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
retailversie inderdaad. Uitblinker tussen al die andere merken
Nee, ze worden niet verkocht nog aangezien ze er maar 1 ontvangen hadden die als demo-model zou dienen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Ook al handsets verkocht? Wat ik op GoT lees zijn het de providers die deze week al uitleveren (Hi, T-Mobile) en de retailers volgende week pas (Belsimpel, Studentmobiel, Bol, CB)
ik?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Catch22- het volgende:
Jij hebt hem ook besteld?
Vind het wel een beetje raar dat de providers en retailers eerder toestellen krijgen dan retailers. Maar het is niet anders, nog maar een weekje geduld hebben.
Damn, twijfel nu als ik hier ook even moet gaan kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ze worden niet verkocht nog aangezien ze er maar 1 ontvangen hadden die als demo-model zou dienen.
Maar echt, liefde op het eerste gezicht. Zo'n misselijkmakend gevoel van liefde in je maag als je wel eens een heel leuk meisje in de ogen kijktquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Damn, twijfel nu als ik hier ook even moet gaan kijken
Dat gevoel had ik toen ik mijn eerste eigen auto kocht... Kon ook niet wachten tot het eindelijk zover was en ik 'm op kon halen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar echt, liefde op het eerste gezicht. Zo'n misselijkmakend gevoel van liefde in je maag als je wel eens een heel leuk meisje in de ogen kijkt
je wordt wat ouder he. Ik heb er ook wel zin in, maar zo zenuwachtig als mensen op GoT in het levertijden topic... nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik toen ik mijn eerste eigen auto kocht... Kon ook niet wachten tot het eindelijk zover was en ik 'm op kon halen...
Nu heb ik dat met een telefoon wat minder.
Die mensen flippen 'm omdat ze 'm een dag later hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je wordt wat ouder he. Ik heb er ook wel zin in, maar zo zenuwachtig als mensen op GoT in het levertijden topic... nee.
Ik flipte hem wel altijd als de postbode het pakketje precies kwam bezorgen als ik even 5 minuten boven wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Die mensen flippen 'm omdat ze 'm een dag later hebben
Mijn zoon kreeg op dezelfde dag z'n nieuwste telefoon en z'n eerste auto, een van de eerste berichtjes op die telefoon was van z'n mentor, dat hij geslaagd was....quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik toen ik mijn eerste eigen auto kocht... Kon ook niet wachten tot het eindelijk zover was en ik 'm op kon halen...
Nu heb ik dat met een telefoon wat minder.
U zeggen doe ik alleen maar tegen mods.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- noteert; voortaan u zeggen tegen Leandra
Budget en de Z is een groot verschil he. Qua software zitter er geen kinderziektes in de Z aangezien het een doorontwikkeling van de X10, Arc, S, T is. Qua hardware kunner er altijd fouten inzitten inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
U zeggen doe ik alleen maar tegen mods.![]()
Ik heb dus een kleine budget Sony (640x480 scherm) en da's toch wel een klein scherm. Steeds zoomen en schuiven enzo. En 't valt me ook op dat bellen flink tijd kost. Drukken op de hoorn en het kost ruim 5 seconden voordat het belscherm tevoorschijn komt, en nog een stel seconden voordat de call list verschijnt. Het met daadwerkelijk met bellen beginnen heeft ook reactietijd nodig, dus ff snel 112 bellen: je bent zo een halve minuut verder voordat 'ie echt wat doet.
En zo is het met veel dingen. 'Back' met de browser: je moet niet ongeduldig nog een paar keer gaan drukken, want het kost gewoon flink tijd voordat 'ie wat doet. En dan schiet 'ie door al je pagina's heen terug, heel ergerlijk allemaal.
Dus, even afwachten hoe het met die Z gaat, qua kinderziektes.
Bedoel meer qua fouten in het scherm of behuizing.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:02 schreef Catch22- het volgende:
Die hardware is gelijk aan dat van de de nexus en daar zijn vziw geen issues mee
denk dat dat wel goed komtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoel meer qua fouten in het scherm of behuizing.
Sense is inderdaad een valide reden om niet voor de HTC One te kiezen, echter vind ik de HTC One qua uiterlijk mooier dan de Sony Xperia Z terwijl ik HTC smartphones over het algemeen juist niet mooi vind op z'n zachtst gezegd en van veel Sony smartphones wel gecharmeerd was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
De kwaliteit van het beeld van de Z in dat comparison filmpje vind ik mooier.quote:
Daar hebben we spiegelreflexcamera's voorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Rnnz het volgende:
Ook de camera wordt geen topper genoemd. Doet er lang over om op te laden en de kwaliteit van de foto's is niet subliem of zo.
De software van de camera moet nog wat verbeterd worden ja maar het is dan ook een nieuwe censor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Rnnz het volgende:
Ook de camera wordt geen topper genoemd. Doet er lang over om op te laden en de kwaliteit van de foto's is niet subliem of zo.
Dan is het toch matig dat ze dat niet voor de release doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De software van de camera moet nog wat verbeterd worden ja maar het is dan ook een nieuwe censor.
Ik had vorig jaar op Lowlands mijn Xperia S gewoon bij me maar wel zonder 3g zodat die het 3 dagen volhield en ik hem toch alleen maar gebruikte om mensen te zoeken. Internet op een festival is totaal overbodig en past niet binnen die sfeer imo idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, als de accu het netjes een dag volhoudt, is het toch mooi genoeg? 's Nachts hangt 'ie dan toch aan de lader.
't is alleen heel vervelend bij het camperen in de wildernis, of meerdere dagen festivals.
Maar ook bij lowlands zijn oplaadpunten. Hoewel ik zo'n dure telefoon nu nooit met zo'n festival zou meenemen, qua kwijtraken, kapot gaan, diefstal en dat soort zaken.
Een festival is zeg maar om de evenement beleving en niet om tijdens zon festijn ook nog luxe te kunnen internetten.
Ze moeten gewoon op tijd die telefoon op de markt brengen en bij elk merk zijn er dan nog wel verbeterpunten ( kijk naar Samsung die over de hele cyclus niet goede software brengt ).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dan is het toch matig dat ze dat niet voor de release doen?
Ik wilde heel graag deze telefoon hebben, maar de accu, het beeldscherm en de camera komen gewoon niet mee met de andere high-end toestellen en da's jammer.
DO WANTquote:Op maandag 25 februari 2013 18:15 schreef Catch22- het volgende:
Leuk maatje voor de xperia z; de tablet z
http://tweakers.net/video/7314/sony-xperia-tablet-z.html
jij bent snelquote:
Dat wordt mij vaker verteld.quote:
Denk 499, wellicht hoger maar vast niet lagerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
Wat voor prijs verwachten jullie ongeveer voor die tablet?
dat gaat wel gebeurenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef Apotheose het volgende:
als die xperia s tablet nu es flink in prijs zou verlagen....
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Catch22- het volgende:
Ik hou er niet van om redelijk wat geld uit te geven aan iets waarvan ik weet dat er een opvolger is. En daarbij is de combi Xperia Z met Xperia Tablet Z wel heul sexy
Samsung S4 specs kan je al vinden. Gaat nu puur om design, maar als dat de lijn van de Note 2 en Note 8.0 volgt zal hij qua design niet veel afwijken van de S3. Meer een evolutie zoals je zag met de iPhone 4 en iPhone 5.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:41 schreef Navida het volgende:
Mooi ding, Ik mag over 2 weken mijn abbo verlengen en denk steeds meer over de Z.
Maar toch zal ik als trouwe Samsung fan eerst op de aankondiging van de S4 wachten. Daarna ga ik ze eens vergelijken en de keuze maken.
Ah, je weet hoe je editknop werkt. Waarom dan 3 berichten postenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef Olle. het volgende:
En iemand plaatste enige tijd geleden een dockingstation die voor de Xperia Z bestemd zou zijn heeft iemand deze al?
edit:
ik zie dat ze nog niet leverbaar zijn
NFC sticker, kan er af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef Olle. het volgende:
Wat doet trouwens die "N" op de achterkant van de telefoon?
Dit zit aan de telefoon vast lijkt het wel.
laten we het op enthousiastme houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Ah, je weet hoe je editknop werkt. Waarom dan 3 berichten posten?
Weer dient deze voor dan?quote:
geen idee tbhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
laten we het op enthousiastme houden![]()
ik heb de telefoon gisteren gekocht maar nog niets mee kunnen doen ivm andere afspraken en hij ligt nu 30 min op de lader. Dus ik kan zometeen beginnen!
[..]
Weer dient deze voor dan?
Staat er niet iets van My Files/Files oid op? Staat standaard wel op Samsung telefoonsquote:En ligt het aan mij of heeft de telefoon standaard geen "verkenner" waar door ik mijn bestanden kan zien die op de telefoon staan en mijn SD kaart
nee helaas niet... Ik kan niets vinden in ieder geval..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geen idee tbh
[..]
Staat er niet iets van My Files/Files oid op? Staat standaard wel op Samsung telefoons
omg ben ik dan zo'n noob?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef Catch22- het volgende:
exporteren (vcard/csv) en importeren in GMail/Google Contacts en klaar ben je
Je hebt op je telefoon 1 Google account en je kan alle contacten daarin pleuren. Je kan in je telefoonlijst kiezen om alleen contacten met mailadres standaard weer te geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
omg ben ik dan zo'n noob?
je bedoeld dat je contacten even moet exporteren naar google?
Maar dan neem je toch ook al je contacten in je gmail mee als je ze wilt importeren?
En dat wil ik dus niet ik hoef niet een info@tralala.nl in mijn contacten
dat vind ik minder handig omdat ik hem ook gebruik om mijn mail vanaf te verzenden en dat is mijn hoofdaccount.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef Leandra het volgende:
Ik heb voor android een aparte gmail account aangemaakt, die nergens anders voor gebruikt wordt dan voor mijn telefoon.
ik ga na de boodschappen even op onderzoek uit!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je hebt op je telefoon 1 Google account en je kan alle contacten daarin pleuren. Je kan in je telefoonlijst kiezen om alleen contacten met mailadres standaard weer te geven.
Ik verwacht dat Belsimpel donderdag levert.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat vind ik minder handig omdat ik hem ook gebruik om mijn mail vanaf te verzenden en dat is mijn hoofdaccount.
[..]
ik ga na de boodschappen even op onderzoek uit!![]()
nog niet alles is toppie joppie. Maar is toch eerst veel uitzoeken e.d.
heb jij hem al gekregen van tele2?
Same here, donderdag in m'n lunchpauze of na stage maar even langs bij die lui.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Belsimpel donderdag levert.
Die NFC sticker zit op de locatie waar je ongeveer je telefoon op een 'tag' of speaker met NFC moet raken. Bij mij Xperia S zat dit nog niet en toen was het even zoeken waar de NFC zatquote:
Ja, range is alleen er ''recht'' voorquote:
moet de afstandsbediening dan ook een tag hebben?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die NFC sticker zit op de locatie waar je ongeveer je telefoon op een 'tag' of speaker met NFC moet raken. Bij mij Xperia S zat dit nog niet en toen was het even zoeken waar de NFC zat
?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet de afstandsbediening dan ook een tag hebben?
yo dog, i herd u liked glass, so i got u some glass to put on your glass so you can shatter glass while you shatter glassquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, range is alleen er ''recht'' voorNiet er naast.
Die van mij komt donderdag binnenmet headset en pro-headset (met 99% zekerheid). Het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik hem gaan halen
Ik vond dit wel een toffen screenprotector:
[ link | afbeelding ]
Helaas wat aan de dure kant (55 euro, in Japan).
Maar dan heb je wel een protector van gehard glas.
Mwha, zo'n extra laagje glas lijkt mij niet vervelendquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
yo dog, i herd u liked glass, so i got u some glass to put on your glass so you can shatter glass while you shatter glass
dat glas krijg je al nauwelijks stuk manquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, zo'n extra laagje glas lijkt mij niet vervelendGewoon een zeer goede/sterke screenprotector
(dubbel) Nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Vandaag
ik kijk meer uit naar deze xperia z dan naar de overdracht (vrijdag) van t huis dat we hebben gekocht... best erg. En begrijp me niet verkeerd, het is een geweldig huis! Misschien is t omdat ik t huis al vaker heb gezien en ik ziek benieuwd ben naar de xperianu is dat vrijdag waarschijnlijk wel weggeebt en kan ik vol gaan genieten van ons nieuwe huis.
Heb jij al iets gehoord van Belsimpel dan? Ik nog niet, hoop dat het nummerbehoud bij wisselen van Hi naar Tele2 niet zorgt dat ik nog langer moet wachtenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Vandaag
ik kijk meer uit naar deze xperia z dan naar de overdracht (vrijdag) van t huis dat we hebben gekocht... best erg. En begrijp me niet verkeerd, het is een geweldig huis! Misschien is t omdat ik t huis al vaker heb gezien en ik ziek benieuwd ben naar de xperianu is dat vrijdag waarschijnlijk wel weggeebt en kan ik vol gaan genieten van ons nieuwe huis.
Ik heb aangegeven dat ding zelf te willen halen, is toch maar 5 minuten fietsen. Ik bel ze vandaag wel eventjes opquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:18 schreef Catch22- het volgende:
Niet officieel, maar menne moat werkt er. Ik heb geen nrbehoud dus dat is voor mij geen punt. Als alles goed gaat met je portering zou jij hem ook vandaag of morgen hebben (ligt eraan of je t via de post krijgt)
No shit sherlock. I know, maar ga nu niet zomaar daar op de stoep staan als ik om 09:59 nog van ze hoor dat ik een smsje krijg als ik 'm op kan halen.quote:
Maar wel bellen of je telefoon er al is, omdat ie vandaag zou moeten komen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
No shit sherlock. I know, maar ga nu niet zomaar daar op de stoep staan als ik om 09:59 nog van ze hoor dat ik een smsje krijg als ik 'm op kan halen.
je moet ze op tweakers eens zien, sommigen bellen en mailen de hele dag en zitten te janken als ze niets concreets horenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wel bellen of je telefoon er al is, omdat ie vandaag zou moeten komen?
Omdat ik nog geen bevestiging heb gehad over leverdatum en me afvroeg of er door mijn nummerportering nog extra tijd bij kwam.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wel bellen of je telefoon er al is, omdat ie vandaag zou moeten komen?
ja maar daar zitten ook bijna alleen maar dikke nerds met bril zonder gel in hun haar en fappend op een foto van de Zquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet ze op tweakers eens zien, sommigen bellen en mailen de hele dag en zitten te janken als ze niets concreets horen
was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen bevestiging heb gehad over leverdatum en me afvroeg of er door mijn nummerportering nog extra tijd bij kwam.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen bevestiging heb gehad over leverdatum en me afvroeg of er door mijn nummerportering nog extra tijd bij kwam.
Ik dacht altijd dat GoT een donders streng regime had, dat zodra je ook maar iets afweek van niveau en begon te zeuren je eraf geflikkerd werd. Dat gejank in die topics slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet ze op tweakers eens zien, sommigen bellen en mailen de hele dag en zitten te janken als ze niets concreets horen
Sorry, ik hap snelquote:
in die levertijdentopics zijn ze idd niet zo streng.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht altijd dat GoT een donders streng regime had, dat zodra je ook maar iets afweek van niveau en begon te zeuren je eraf geflikkerd werd. Dat gejank in die topics slaat echt nergens op.
MDR1 nemen en wachten op de SBH20quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef RobertNL het volgende:
Hmz [ afbeelding ] mag ik weer op zoek naar een andere BT headsetDe Pro van 20 euro is ''op''...
Kreeg keuze tussen twee slechten:
- Wachten en de wireless pro headset ontvangen (indien weer leverbaar) en geen MDR-1
- Vandaag nog versturen met de MDR-1 en zonder wireless pro.
Maar eens even achteraan mailen...
Welke T-mobile shop is dat waar ze hem weggeven omdat je langsloopt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef Olle. het volgende:
Vet mooi ik kreeg hem omdat ik toevallig langs de t-mobile shop liep![]()
veel speel plezier mensen!
Dat NFC doet me niet zo veelquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
MDR1 nemen en wachten op de SBH20
Hij moest wel even een handtekening zetten foto van id laten maken en zijn bankrekening nummer afgevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke T-mobile shop is dat waar ze hem weggeven omdat je langsloopt?
dankjewel voor de aanvulling Robertquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat NFC doet me niet zo veeldaarnaast heeft de Wireless pro een schermpje en een bewezen DAC
![]()
Bij de SBH20 moeten we de DAC en kwaliteit nog maar afwachten
[..]
Hij moest wel even een handtekening zetten foto van id laten maken en zijn bankrekening nummer afgeven
dat ding is waterdicht dus je kunt m na gebruik gewoon afspoelen. Scheelt weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef DuTank het volgende:
Zojuist melding gehad van het thuisfront dat ie binnen is. Morgen gelijk maar eens micro-sim fixen als die er niet bij zit en er mee spelen fapfapfap
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat ding is waterdicht dus je kunt m na gebruik gewoon afspoelen. Scheelt weer
het is gewoon goed hoor, gewoon iets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je wat speelt met het contract van je beeldscherm, misschien dat het die kleursaturatie ook licht beinvloedt? 't is denk ik gewoon een kwestie van wennen.
Amoled zijn de kleuren gewoon belachelijk fel waar het bij LCD gewoon meer bij de waarheid zit. Wennen gewoon dus en dan zal je het wel gaan weerderen. ( amoled kan ik bijvoorbeeld niet aanzien ).quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je wat speelt met het contract van je beeldscherm, misschien dat het die kleursaturatie ook licht beinvloedt? 't is denk ik gewoon een kwestie van wennen.
Hoeveel woog jouw pakketjequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Catch22- het volgende:
Retesnel, mooi design en scherp scherm.
Kleursaturatie is heel anders dán amoled en daar moet ik aan wennen (3amoled telefoons gehad)
Camera is in donkere omstandigheden ook wat minder.
Wel echt een geweldig apparaat! Mdr1 is ook geweldig!
dat ding past daar nooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
En jij kunt 'm afsoppen na het soppen
heb t opgehaaldquote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef Olle. het volgende:
Weet iemand al wanneer het dockingstation te bestellen is?
Ik wordt er nu al wel moe van iedere avond te pielen met de oplader
dat heb je met de S ook al. En die is niet waterdichtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Catch22- het volgende:
Het is wel een gepiel met dat klepje
Hij hoeft er niet in hoor, naughty girlquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat ding past daar nooitDan kun je beter de xperia ray kopen haha
Ik zou daar niet zomaar vanuitgaan, toen mijn zoon pas zijn S3 binnenkreeg zat daar ook keurig een microsim bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef DuTank het volgende:
Nog een vraagje trouwens. Ik ga er vanuit dat Vodafone geen micro-sim heeft meegeleverd. Kan ik daarvoor ook naar de Phonehouse (die zit geloof ik bij mijn ouders in het dorp), of moet ik per se naar de Vodafone winkel? Die hebben ze namelijk niet..
Ook Vodafone?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zomaar vanuitgaan, toen mijn zoon pas zijn S3 binnenkreeg zat daar ook keurig een microsim bij.
Ik ben vandaag ook even langs een T-mobile winkel gelopen, en zelfs naar binnen, maar ze hadden alleen maar een zwarte, dus dat was no sale, want ik wil een paarse, en een witte is acceptabel als gedoogkleur, maar zwart niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef Olle. het volgende:
Vet mooi ik kreeg hem omdat ik toevallig langs de t-mobile shop liep![]()
veel speel plezier mensen!
Nou mooi verhaal, denk dat ik nu dus helemaal geen headset krijg (gewicht volgens PostNL 440 gram....)quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef RobertNL het volgende:
Hmz [ afbeelding ] mag ik weer op zoek naar een andere BT headsetDe Pro van 20 euro is ''op''...
Kreeg keuze tussen twee slechten:
- Wachten en de wireless pro headset ontvangen (indien weer leverbaar) en geen MDR-1
- Vandaag nog versturen met de MDR-1 en zonder wireless pro.
Maar eens even achteraan mailen...
Paars is nog nergens in NL volgens mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook even langs een T-mobile winkel gelopen, en zelfs naar binnen, maar ze hadden alleen maar een zwarte, dus dat was no sale, want ik wil een paarse, en een witte is acceptabel als gedoogkleur, maar zwart niet.
Eind maart begin april volgens sony dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Paars is nog nergens in NL volgens mij
Wit had ik ook wel gekocht hoor, maar die hadden ze niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Paars is nog nergens in NL volgens mij
Op Bol.com staat 8-1-13, op belcompany staat 21-3-13. (ik hoop dat bol.com gelijk heeft)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eind maart begin april volgens sony dacht ik ergens gelezen te hebben.
(21 maart was de gezette datum dacht ik maar dat kan nog uitlopen)
Die headset is ook erg fijn trouwensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:53 schreef RobertNL het volgende:
binnen![]()
Wel zonder headsetmaar dit komt volgende week
!
Deze man weet hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Catch22- het volgende:
Retesnel, mooi design en scherp scherm.
Kleursaturatie is heel anders dán amoled en daar moet ik aan wennen (3amoled telefoons gehad)
Camera is in donkere omstandigheden ook wat minder.
Wel echt een geweldig apparaat! Mdr1 is ook geweldig!
Die witte lijkt me zo besmettelijk, en je ziet daar krassen zo snel op...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wit had ik ook wel gekocht hoor, maar die hadden ze niet.
je kunt de Z natuurlijk wel makkelijk schoonmaken nu ie waterdicht is. De S lijkt me meer besmettelijk met de plastic achterkant die ie heeft. Heb zelf een zwarte dus nergens last van.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die witte lijkt me zo besmettelijk, en je ziet daar krassen zo snel op...
van welke telefoon kom je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, gelijk maar aan geknald, blijken mijn contacten niet allemaal mee gegaan te zijn. Het nummer van m'n vriendin staat er bijvoorbeeld niet in
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?
HTC Desire HD.quote:
Ja dat kreeg ik dus niet gevonden op mn HTC... En ik ben nogal huiverig om Google nóg meer persoonlijke informatie te geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Catch22- het volgende:
Het handigste is om alle contacten bij Google op te slaan. Heb je dit gedonder nooit weer
true... Alleen de producten van google zijn wel handig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik dus niet gevonden op mn HTC... En ik ben nogal huiverig om Google nóg meer persoonlijke informatie te geven.
Jup dan staan ze uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:39 schreef DuTank het volgende:
Als je je Vensters opent, en je verwijdert daar alles uit die lijst, betekent het dan dat het programma'tje is afgesloten of niet? Zo niet, hoe kan ik dit wel fixen.
Want kost natuurlijk energie om veel open te laten staan..
Nee, hij staat nog als "binnenkort", maar ik moet zeggen dat de prijs me meevaltquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef Olle. het volgende:
Weet iemand al wanneer het dockingstation te bestellen is?
Ik wordt er nu al wel moe van iedere avond te pielen met de oplader
Daar moet je toch alsnog het klepje open doen? Dus blijft pielen lijkt me dan, hoewel ik het wel mee vind vallen. Het klepje kan er namelijk best ver uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij staat nog als "binnenkort", maar ik moet zeggen dat de prijs me meevalt
Volgens dit blog niet:quote:Op zondag 3 maart 2013 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar moet je toch alsnog het klepje open doen? Dus blijft pielen lijkt me dan, hoewel ik het wel mee vind vallen. Het klepje kan er namelijk best ver uit.
dat is best wel vernuftigquote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens dit blog niet:
http://www.xperiablog.net(...)k-dk26-for-xperia-z/
Daarom en ik heb die S4 ook flink laten werken, dus ben benieuwd wat het in het dagelijks leven gaat doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
4 uur schermtijd is best wel veel ja
Ben wel benieuwd dus als je keertje wilt postenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom en ik heb die S4 ook flink laten werken, dus ben benieuwd wat het in het dagelijks leven gaat doen.
Gaat even duren, want ik moet volgende week werken en dan ligt ie of overdag in mijn kluis of ik gebruik hem als tomtom....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dus als je keertje wilt posten
Met wat voor dag voor de boeg?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:39 schreef Ayca het volgende:
Zal het vandaag wel even bijhouden.
Uit de oplader om 8.00 met 100%
Ik vind zelden een sim-only waarbij ik goedkoper uit ben dan met verlengen. T-mobile geeft ook geen kortingen meer zoals ik bij mijn Xperia S wel kreeg i.v.m. de hoge toestelprijzen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik had em voor 20 eu bij twee jaar 35e per maand. Ga je met simomly niet goedkoper krijgen
Als je goed zoekt vind je wel goede deals die goedkoper zijn dan los met simonly
Dat is een goeie deal ja, maar dan zit je wel 2 jaar vast. En als ik zo het prijsverschil bereken (ik wil zo rond de 15 euro per maand gaan betalen) dan ben jij in totaal 40 euro goedkoper uit voor het toestel, maar ik kan het toestel na een jaar wel voor een hogere prijs verkopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik had em voor 20 eu bij twee jaar 35e per maand. Ga je met simomly niet goedkoper krijgen
Als je goed zoekt vind je wel goede deals die goedkoper zijn dan los met simonly
ik ook hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat is een goeie deal ja, maar dan zit je wel 2 jaar vast. En als ik zo het prijsverschil bereken (ik wil zo rond de 15 euro per maand gaan betalen) dan ben jij in totaal 40 euro goedkoper uit voor het toestel, maar ik kan het toestel na een jaar wel voor een hogere prijs verkopen.
Baal wel dat ik nu die hoofdtelefoon niet heb. Dadelijk dus die draadloze van Sony kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ook hoormoet hem niet per se twee jaar nemen. En ik heb die mdr1r erbij nu, is ook wat waard
Klopt, ik probeer mijn S te slijten aan mijn moeder maar anders komt hij naast al mijn andere sony Ericssons te liggen..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wie verkoopt nu een telefoon weer? Komt er toch niet van. Doorgaans schuift ie toch door naar paps of mams?
altijd handig op reserve, of als je bv survivallen gaat...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer mijn S te slijten aan mijn moeder maar anders komt hij naast al mijn andere sony Ericssons te liggen..
Daar moet de Z beter tegen bestand zijn denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
altijd handig op reserve, of als je bv survivallen gaat...
Hoe is het verlopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
2 uur ov, daarna vrij normaal, gebruik het wel intensief.
Ik vind het meevallen, tuurlijk trekt iets meer , maar ik merk het amper.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Catch22- het volgende:
Korte bevinding na een week
Software is heerlijk, toestel blijft echt mooi
scherm is prima te doen qua kijkhoeken. Recht van voren echt perfect.
Camera valt tegen, maar dat is hopelijk softwarematig te fiksen
hoe valt ie tegen dan? Flets? Met artifacts? Of te heldere kleuren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Catch22- het volgende:
Korte bevinding na een week
Software is heerlijk, toestel blijft echt mooi
scherm is prima te doen qua kijkhoeken. Recht van voren echt perfect.
Camera valt tegen, maar dat is hopelijk softwarematig te fiksen
als je inzoomt wordt t gauw matig en washed out. En in t donker is dat nog ergerquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe valt ie tegen dan? Flets? Met artifacts? Of te heldere kleuren?
Dat doe ik zelden omdat dat bij telefoons vaak drama is. In het donker is de Z trouwens wel één van de betere.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je inzoomt wordt t gauw matig en washed out. En in t donker is dat nog erger
Het probleem is dat ik al 2x een factory reset heb gedaan. (eentje met, en zonder data back up)quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Apotheose het volgende:
meer mensen hebben er last van: http://www.xperiablog.net(...)-notification-issue/
herstellen in de vorm van? factory reset?quote:
ja zag 't...quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef pecealo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik al 2x een factory reset heb gedaan. (eentje met, en zonder data back up)
nice!quote:
Oeh! nicequote:
Yes, toch nog maar net even snel terug gebracht naar de winkel!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja zag 't...Ik weet ook niet een oplossing (heb ook geen Z) Misschien toch maar es Sony oppiepen.
[..]
nice!![]()
huh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:59 schreef Ener-G het volgende:
Wat wel gaar is is dat de volumeknoppen in het microfoonsnoer niet werken op android, die werken alleen op een iphone/ipad
Die MDR is niet singleplatform built natuurlijk. Wel wat apart.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
huh?Is dat je eigen of van sony zelf?
Gewoon, het originele snoer-met-microfoon-en-remote wat bij de MDR-1R geleverd werd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
huh?Is dat je eigen of van sony zelf?
Is inderdaad niet singleplatform bedoeld, dat is ook waarom je er twee kabels bij krijgt. Eentje met mic en knoppen die werken op een iPod/iPhone, en de "standaard" kabel zonder deze knoppen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die MDR is niet singleplatform built natuurlijk. Wel wat apart.
hij heeft wel een prettig geluidsprofiel. Dat vind ik wel prettig, met mijn brede muzieksmaak (hiphop, techno, pop, wijvenmuziek (Emeli Sande, Beyonce))
Why not?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:20 schreef Apotheose het volgende:
nou ja, zo'n koptelefoon doe je toch niet op straat enzo op toch? Of al fietsend oid.
omdat je dan een mongool bent, want je hoort geen ene flikker meer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Why not?
Lopend gaat wel, maar fietsend is niet te doen vanwege windruis heb ik inmiddels door.
Nou nou.. wat een taalgebruik. Waarom zou ik flikkers willen horen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat je dan een mongool bent, want je hoort geen ene flikker meer.
ah ok. dat scheelt. Ik heb zelf ook een sony (mdr v600.) koptelefoon maar die is echt alleen voor thuisgebruik. Daar zit ook zo een 3 meter krulsnoer aan. Daar ga ik niet mee fietsen of lopenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En een kilometer snoer zit er niet aan, iig niet zo afschuwelijk lang als op de hd25 en niet zo zwaar (krulsnoer) als op mn dt770pro. Met een impedantie van 24 Ohm en het extra mic/remote-ipod/pad-snoer mikt Sony met de MDR-1R wel degelijk op mobiel gebruik.
dan wel inderdaad.quote:Voor onderweg (in de trein), en op kantoor vind ik het in ieder geval een erg prettige koptelefoon
Mongool reporting for dutyquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat je dan een mongool bent, want je hoort geen ene flikker meer.
Je hoort dan toch niet meer wat er om je heen gebeurd?quote:
Volume niet vol open, omgevingsgeluid hoor ik dan nog enigszins. Dat, en als ik muziek op heb kijk ik veel meer om me heen in het verkeerquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je hoort dan toch niet meer wat er om je heen gebeurd?
Ik heb altijd mijn inears op de fiets in aan 1 kant, anders hoor ik gewoon niet wat er om me heen gebeurd en dat vind ik nogal gevaarlijk
dit klinkt bijna te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef President. het volgende:
Ik heb vandaag ook een Sony Xperia Z gekocht al moet ik wel zeggen dat het een impulsaankoop was.
Er was vandaag namelijk een actie vandaag bij de T-Mobile shop :
Sony Xperia Z
200 belminuten
onbeperkt sms
onbeperkt internet
24 maanden lang ¤ 25,16 per maand en ¤49,95 bijbetalen.
Ik ben echter nog tevreden met mijn HTC J Butterfly dus ik denk dat ik deze op Marktplaats ga zetten, hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen denken jullie?
Ik ken de aanbieding alleen maar zo:quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit klinkt bijna te mooi om waar te zijnWaar zitten de addertjes?
Echter addertjes onder het gras zaten erniet, ik moest echter wel bijna twee uur in de rij staan en er waren mensen die nog veel langer in de rij moesten wachten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit klinkt bijna te mooi om waar te zijnWaar zitten de addertjes?
Dat is niet echt een aanbieding te noemen aangezien T-mobile momenteel op (bijna) iedere smartphone de eerste zes of negen maanden 50% korting geeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken de aanbieding alleen maar zo:
http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)biel_OSD_YD_Xperia_Z
En dat is dus 9 maanden voor ¤ 25,16 en daarna ¤ 50,33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |