Bedoel meer qua fouten in het scherm of behuizing.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:02 schreef Catch22- het volgende:
Die hardware is gelijk aan dat van de de nexus en daar zijn vziw geen issues mee
denk dat dat wel goed komtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoel meer qua fouten in het scherm of behuizing.
Sense is inderdaad een valide reden om niet voor de HTC One te kiezen, echter vind ik de HTC One qua uiterlijk mooier dan de Sony Xperia Z terwijl ik HTC smartphones over het algemeen juist niet mooi vind op z'n zachtst gezegd en van veel Sony smartphones wel gecharmeerd was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
ik hoef niet zo'n lelijke HTC met dat brakke sense
De kwaliteit van het beeld van de Z in dat comparison filmpje vind ik mooier.quote:
Daar hebben we spiegelreflexcamera's voorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Rnnz het volgende:
Ook de camera wordt geen topper genoemd. Doet er lang over om op te laden en de kwaliteit van de foto's is niet subliem of zo.
De software van de camera moet nog wat verbeterd worden ja maar het is dan ook een nieuwe censor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Rnnz het volgende:
Ook de camera wordt geen topper genoemd. Doet er lang over om op te laden en de kwaliteit van de foto's is niet subliem of zo.
Dan is het toch matig dat ze dat niet voor de release doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De software van de camera moet nog wat verbeterd worden ja maar het is dan ook een nieuwe censor.
Ik had vorig jaar op Lowlands mijn Xperia S gewoon bij me maar wel zonder 3g zodat die het 3 dagen volhield en ik hem toch alleen maar gebruikte om mensen te zoeken. Internet op een festival is totaal overbodig en past niet binnen die sfeer imo idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, als de accu het netjes een dag volhoudt, is het toch mooi genoeg? 's Nachts hangt 'ie dan toch aan de lader.
't is alleen heel vervelend bij het camperen in de wildernis, of meerdere dagen festivals.
Maar ook bij lowlands zijn oplaadpunten. Hoewel ik zo'n dure telefoon nu nooit met zo'n festival zou meenemen, qua kwijtraken, kapot gaan, diefstal en dat soort zaken.
Een festival is zeg maar om de evenement beleving en niet om tijdens zon festijn ook nog luxe te kunnen internetten.
Ze moeten gewoon op tijd die telefoon op de markt brengen en bij elk merk zijn er dan nog wel verbeterpunten ( kijk naar Samsung die over de hele cyclus niet goede software brengt ).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dan is het toch matig dat ze dat niet voor de release doen?
Ik wilde heel graag deze telefoon hebben, maar de accu, het beeldscherm en de camera komen gewoon niet mee met de andere high-end toestellen en da's jammer.
DO WANTquote:Op maandag 25 februari 2013 18:15 schreef Catch22- het volgende:
Leuk maatje voor de xperia z; de tablet z
http://tweakers.net/video/7314/sony-xperia-tablet-z.html
jij bent snelquote:
Dat wordt mij vaker verteld.quote:
Denk 499, wellicht hoger maar vast niet lagerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
Wat voor prijs verwachten jullie ongeveer voor die tablet?
dat gaat wel gebeurenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef Apotheose het volgende:
als die xperia s tablet nu es flink in prijs zou verlagen....
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Catch22- het volgende:
Ik hou er niet van om redelijk wat geld uit te geven aan iets waarvan ik weet dat er een opvolger is. En daarbij is de combi Xperia Z met Xperia Tablet Z wel heul sexy
Samsung S4 specs kan je al vinden. Gaat nu puur om design, maar als dat de lijn van de Note 2 en Note 8.0 volgt zal hij qua design niet veel afwijken van de S3. Meer een evolutie zoals je zag met de iPhone 4 en iPhone 5.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:41 schreef Navida het volgende:
Mooi ding, Ik mag over 2 weken mijn abbo verlengen en denk steeds meer over de Z.
Maar toch zal ik als trouwe Samsung fan eerst op de aankondiging van de S4 wachten. Daarna ga ik ze eens vergelijken en de keuze maken.
Ah, je weet hoe je editknop werkt. Waarom dan 3 berichten postenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef Olle. het volgende:
En iemand plaatste enige tijd geleden een dockingstation die voor de Xperia Z bestemd zou zijn heeft iemand deze al?
edit:
ik zie dat ze nog niet leverbaar zijn
NFC sticker, kan er af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef Olle. het volgende:
Wat doet trouwens die "N" op de achterkant van de telefoon?
Dit zit aan de telefoon vast lijkt het wel.
laten we het op enthousiastme houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Ah, je weet hoe je editknop werkt. Waarom dan 3 berichten posten?
Weer dient deze voor dan?quote:
geen idee tbhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
laten we het op enthousiastme houden![]()
ik heb de telefoon gisteren gekocht maar nog niets mee kunnen doen ivm andere afspraken en hij ligt nu 30 min op de lader. Dus ik kan zometeen beginnen!
[..]
Weer dient deze voor dan?
Staat er niet iets van My Files/Files oid op? Staat standaard wel op Samsung telefoonsquote:En ligt het aan mij of heeft de telefoon standaard geen "verkenner" waar door ik mijn bestanden kan zien die op de telefoon staan en mijn SD kaart
nee helaas niet... Ik kan niets vinden in ieder geval..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geen idee tbh
[..]
Staat er niet iets van My Files/Files oid op? Staat standaard wel op Samsung telefoons
omg ben ik dan zo'n noob?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef Catch22- het volgende:
exporteren (vcard/csv) en importeren in GMail/Google Contacts en klaar ben je
Je hebt op je telefoon 1 Google account en je kan alle contacten daarin pleuren. Je kan in je telefoonlijst kiezen om alleen contacten met mailadres standaard weer te geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
omg ben ik dan zo'n noob?
je bedoeld dat je contacten even moet exporteren naar google?
Maar dan neem je toch ook al je contacten in je gmail mee als je ze wilt importeren?
En dat wil ik dus niet ik hoef niet een info@tralala.nl in mijn contacten
dat vind ik minder handig omdat ik hem ook gebruik om mijn mail vanaf te verzenden en dat is mijn hoofdaccount.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef Leandra het volgende:
Ik heb voor android een aparte gmail account aangemaakt, die nergens anders voor gebruikt wordt dan voor mijn telefoon.
ik ga na de boodschappen even op onderzoek uit!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je hebt op je telefoon 1 Google account en je kan alle contacten daarin pleuren. Je kan in je telefoonlijst kiezen om alleen contacten met mailadres standaard weer te geven.
Ik verwacht dat Belsimpel donderdag levert.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat vind ik minder handig omdat ik hem ook gebruik om mijn mail vanaf te verzenden en dat is mijn hoofdaccount.
[..]
ik ga na de boodschappen even op onderzoek uit!![]()
nog niet alles is toppie joppie. Maar is toch eerst veel uitzoeken e.d.
heb jij hem al gekregen van tele2?
Same here, donderdag in m'n lunchpauze of na stage maar even langs bij die lui.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Belsimpel donderdag levert.
Die NFC sticker zit op de locatie waar je ongeveer je telefoon op een 'tag' of speaker met NFC moet raken. Bij mij Xperia S zat dit nog niet en toen was het even zoeken waar de NFC zatquote:
Ja, range is alleen er ''recht'' voorquote:
moet de afstandsbediening dan ook een tag hebben?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die NFC sticker zit op de locatie waar je ongeveer je telefoon op een 'tag' of speaker met NFC moet raken. Bij mij Xperia S zat dit nog niet en toen was het even zoeken waar de NFC zat
?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet de afstandsbediening dan ook een tag hebben?
yo dog, i herd u liked glass, so i got u some glass to put on your glass so you can shatter glass while you shatter glassquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, range is alleen er ''recht'' voorNiet er naast.
Die van mij komt donderdag binnenmet headset en pro-headset (met 99% zekerheid). Het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik hem gaan halen
Ik vond dit wel een toffen screenprotector:
[ link | afbeelding ]
Helaas wat aan de dure kant (55 euro, in Japan).
Maar dan heb je wel een protector van gehard glas.
Mwha, zo'n extra laagje glas lijkt mij niet vervelendquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
yo dog, i herd u liked glass, so i got u some glass to put on your glass so you can shatter glass while you shatter glass
dat glas krijg je al nauwelijks stuk manquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, zo'n extra laagje glas lijkt mij niet vervelendGewoon een zeer goede/sterke screenprotector
(dubbel) Nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Vandaag
ik kijk meer uit naar deze xperia z dan naar de overdracht (vrijdag) van t huis dat we hebben gekocht... best erg. En begrijp me niet verkeerd, het is een geweldig huis! Misschien is t omdat ik t huis al vaker heb gezien en ik ziek benieuwd ben naar de xperianu is dat vrijdag waarschijnlijk wel weggeebt en kan ik vol gaan genieten van ons nieuwe huis.
Heb jij al iets gehoord van Belsimpel dan? Ik nog niet, hoop dat het nummerbehoud bij wisselen van Hi naar Tele2 niet zorgt dat ik nog langer moet wachtenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Vandaag
ik kijk meer uit naar deze xperia z dan naar de overdracht (vrijdag) van t huis dat we hebben gekocht... best erg. En begrijp me niet verkeerd, het is een geweldig huis! Misschien is t omdat ik t huis al vaker heb gezien en ik ziek benieuwd ben naar de xperianu is dat vrijdag waarschijnlijk wel weggeebt en kan ik vol gaan genieten van ons nieuwe huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |