quote:
Dan zal een modje 'm toch eerst moeten koppelen aan de vorigequote:
plus een Xperia Z OP. Weet niet of iemand dat kan maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zal een modje 'm toch eerst moeten koppelen aan de vorige
Knutsel jij 's ffquote:Op zondag 17 februari 2013 14:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
plus een Xperia Z OP. Weet niet of iemand dat kan maken?
Anders ga ik wel even knutselen als ik tijd heb.
Ik stap dus over van provider, maar moet tot m'n nummer geporteerd is m'n oude simkaart gebruiken. En die past dus nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's netjes. Een collega van mij moest zo'n nieuwe sim hebben moest gewoon dokken. Weet niet meer welke aanbieder. Maarja, op het bedrag van het toestel doet het er eigenlijk weinig toe.
't is alleen suf als je - heel happy met je aankoop - met je nieuwe toestel naar huis gaat, het ding uitpakt, en er vervolgens verbijsterd achterkomt dat je inderdaad de verkeerde soort SIM hebt... En de winkel natuurlijk al dicht want al na zessen... Zoiets zou mij dus gemakkelijk overkomen.
Kun je zelf ook doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik stap dus over van provider, maar moet tot m'n nummer geporteerd is m'n oude simkaart gebruiken. En die past dus niet. Dan maar bij laten knippen door zo'n beltoko.
Studentmobiel staat nog op de 27equote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef Catch22- het volgende:
28e blijft staan voor mijn order
de aanbieding die ik heb genomen is nu 109euro duurder dan toen ik bestelde
Ze komen de 27e aan in NL als het goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Studentmobiel staat nog op de 27e![]()
Alleen a.s. week nog een keer mailen/belen over de headset...
Mja, gebruik liever zo'n simkaart knipper dan dat ik zelf ga prutsen met een schaar...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je zelf ook doen
Maar ik heb 'm nu dus bij Vodafone besteld, alleen nergens aan kunnen geven of ik een microsim nodig heb.. Dus ik kan als ik 'm binnen heb eerst naar de vodafone winkel?
Iemand al een leveringsdatum gekregen?
Ik heb het eigenlijk ook niet zo op HTC, maar ben wel blij verrast door dat nieuwe toestel. Maar goed, denk dat ik toch voor een paarse Z ga.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
ik hoef niet zo'n lelijke HTC met dat brakke sense
699 introprijsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook niet zo op HTC, maar ben wel blij verrast door dat nieuwe toestel. Maar goed, denk dat ik toch voor een paarse Z ga.
Ik kom even als HTC-fappert even zeggen dat HTC Sense niet meer hetzelfde is als 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
nog steeds mijn smaak niet. Daarbij vind ik hem niet zo mooi en htc staat niet echt bekend om goede software en developer supportquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kom even als HTC-fappert even zeggen dat HTC Sense niet meer hetzelfde is als 2 jaar geleden
Verder: Sony en HTCDe enige 2 telefoonfabrikanten die waardige en qua design mooie producten afleveren in de telefoonwereld
Samsung
Ook daarin hebben ze een grote inhaalslag gemaakt. Aan de andere kant is Sony een opkomende speler sinds ze niet meer met Ericson samenwerken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nog steeds mijn smaak niet. Daarbij vind ik hem niet zo mooi en htc staat niet echt bekend om goede software en developer support
Qua software niet hoor. SE was er al verschrikkelijk sterk in en Sony breidt het alleen nog maar uit maar Sony heeft echt de beste software van alle fabrikanten en is ook de enige die de richtlijnen van Google volgt. Wat is dat nou bij die One met die 2 knoppen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook daarin hebben ze een grote inhaalslag gemaakt. Aan de andere kant is Sony een opkomende speler sinds ze niet meer met Ericson samenwerken.
Het design is een kwestie van smaak, maar veel vooroordelen over HTC zijn al heel lang achterhaald.
Zquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef Catch22- het volgende:
Sja. De soc is leuk, camera heeft voor-, maar zeker ook nadelen.
Die ui staat me niet aan en het design vind ik ook niets (met namr de achterkant). Conclusie van een review van de one was "its a powerphone, but maybe not for powerusers". Ook wordt toch wel vaak gezegd dat sense een behoorlijk zware aanpassing is op de standaard ui van android.
Anywho, dit is t xperia topic
Okaj, dan wachten we het wel af en anders bel ik er wel een achteraan. Dankuquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:11 schreef Catch22- het volgende:
Was een actie voor de eerste preorders, die zijn al op gok ik
Gisteren nog contact gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand hoe het met die headset staat bij studentenmobiel?
Toen ik destijd bestelde stond het koeiegroot op de site, en nu kan ik niks vinden
Ook zo'n wireless pro headset mee besteld voor 20 euro of was die toen al op? Dat was icm de Xperia Z natuurlijk een perfecte oplossingquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
Danku, ik heb hem de 6e besteld, we zien het wel.
Ja inderdaad.. Kan niet wachten, ik was bang dat ik alsnog de HTC One gaver zou vinden maar dat is niet het geval
Ik heb al een draadloos bluetooth geval van SEquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook zo'n wireless pro headset mee besteld voor 20 euro of was die toen al op? Dat was icm de Xperia Z natuurlijk een perfecte oplossing
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb al een draadloos bluetooth geval van SE![]()
[ afbeelding ]
Bazendingetje
die ga ik zeker aanschaffen als ie verkrijgbaar is! Heerlijk voor op de fiets. En je kunt ook nog je telefoontjes aannemen, lees ik. Perfect.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Sbh20 is geiler
www.sonymobile.com/global(...)tooth-headset-sbh20/
Met oa nfc zodat je makkelijk kan pairen
Ik heb ook veel lol van mijn dingetje, enige nadeel is dat ie afentoe aan de oplader moet..quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die ga ik zeker aanschaffen als ie verkrijgbaar is! Heerlijk voor op de fiets. En je kunt ook nog je telefoontjes aannemen, lees ik. Perfect.En de helft goedkoper als die andere headset.
Dat pairen via BT gaat naar mijn idee net zo snelquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Sbh20 is geiler
www.sonymobile.com/global(...)tooth-headset-sbh20/
Met oa nfc zodat je makkelijk kan pairen
Die had ik ook zeker gekocht als ik deze niet voor 20 euro kon kopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die ga ik zeker aanschaffen als ie verkrijgbaar is! Heerlijk voor op de fiets. En je kunt ook nog je telefoontjes aannemen, lees ik. Perfect.En de helft goedkoper als die andere headset.
Spreek/muziektijd was wel redelijk toch? voor mij niet zo'n probleem om dat ding een paar keer per week aan de lader te leggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb ook veel lol van mijn dingetje, enige nadeel is dat ie afentoe aan de oplader moet..
8 uur op een dag in principe aan muziek luisteren...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat pairen via BT gaat naar mijn idee net zo snel(alleen de eerste keer niet?)
[..]
Die had ik ook zeker gekocht als ik deze niet voor 20 euro kon kopen!
De oordopjes die er vaak bij zitten staan ook redelijk goed aangeschreven!
[..]
Spreek/muziektijd was wel redelijk toch? voor mij niet zo'n probleem om dat ding een paar keer per week aan de lader te leggen
waar was ie dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb hem vanavond in mijn handen mogen hebben![]()
Wat een prachtige mobiel is dit, design, afwerking...echt top!
T-Mobile en Hi gaan deze week al uitleveren.quote:
Een retailversie, geen dummy?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Phonehouse hier heeft hem al hangen. Tijdens mijn werk kon ik er gisteren dus even mee spele
Mooi om te horen. Ook al handsets verkocht? Wat ik op GoT lees zijn het de providers die deze week al uitleveren (Hi, T-Mobile) en de retailers volgende week pas (Belsimpel, Studentmobiel, Bol, CB)quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
retailversie inderdaad. Uitblinker tussen al die andere merken
Nee, ze worden niet verkocht nog aangezien ze er maar 1 ontvangen hadden die als demo-model zou dienen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Ook al handsets verkocht? Wat ik op GoT lees zijn het de providers die deze week al uitleveren (Hi, T-Mobile) en de retailers volgende week pas (Belsimpel, Studentmobiel, Bol, CB)
ik?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Catch22- het volgende:
Jij hebt hem ook besteld?
Vind het wel een beetje raar dat de providers en retailers eerder toestellen krijgen dan retailers. Maar het is niet anders, nog maar een weekje geduld hebben.
Damn, twijfel nu als ik hier ook even moet gaan kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ze worden niet verkocht nog aangezien ze er maar 1 ontvangen hadden die als demo-model zou dienen.
Maar echt, liefde op het eerste gezicht. Zo'n misselijkmakend gevoel van liefde in je maag als je wel eens een heel leuk meisje in de ogen kijktquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Damn, twijfel nu als ik hier ook even moet gaan kijken
Dat gevoel had ik toen ik mijn eerste eigen auto kocht... Kon ook niet wachten tot het eindelijk zover was en ik 'm op kon halen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar echt, liefde op het eerste gezicht. Zo'n misselijkmakend gevoel van liefde in je maag als je wel eens een heel leuk meisje in de ogen kijkt
je wordt wat ouder he. Ik heb er ook wel zin in, maar zo zenuwachtig als mensen op GoT in het levertijden topic... nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik toen ik mijn eerste eigen auto kocht... Kon ook niet wachten tot het eindelijk zover was en ik 'm op kon halen...
Nu heb ik dat met een telefoon wat minder.
Die mensen flippen 'm omdat ze 'm een dag later hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je wordt wat ouder he. Ik heb er ook wel zin in, maar zo zenuwachtig als mensen op GoT in het levertijden topic... nee.
Ik flipte hem wel altijd als de postbode het pakketje precies kwam bezorgen als ik even 5 minuten boven wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Die mensen flippen 'm omdat ze 'm een dag later hebben
Mijn zoon kreeg op dezelfde dag z'n nieuwste telefoon en z'n eerste auto, een van de eerste berichtjes op die telefoon was van z'n mentor, dat hij geslaagd was....quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik toen ik mijn eerste eigen auto kocht... Kon ook niet wachten tot het eindelijk zover was en ik 'm op kon halen...
Nu heb ik dat met een telefoon wat minder.
U zeggen doe ik alleen maar tegen mods.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- noteert; voortaan u zeggen tegen Leandra
Budget en de Z is een groot verschil he. Qua software zitter er geen kinderziektes in de Z aangezien het een doorontwikkeling van de X10, Arc, S, T is. Qua hardware kunner er altijd fouten inzitten inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
U zeggen doe ik alleen maar tegen mods.![]()
Ik heb dus een kleine budget Sony (640x480 scherm) en da's toch wel een klein scherm. Steeds zoomen en schuiven enzo. En 't valt me ook op dat bellen flink tijd kost. Drukken op de hoorn en het kost ruim 5 seconden voordat het belscherm tevoorschijn komt, en nog een stel seconden voordat de call list verschijnt. Het met daadwerkelijk met bellen beginnen heeft ook reactietijd nodig, dus ff snel 112 bellen: je bent zo een halve minuut verder voordat 'ie echt wat doet.
En zo is het met veel dingen. 'Back' met de browser: je moet niet ongeduldig nog een paar keer gaan drukken, want het kost gewoon flink tijd voordat 'ie wat doet. En dan schiet 'ie door al je pagina's heen terug, heel ergerlijk allemaal.
Dus, even afwachten hoe het met die Z gaat, qua kinderziektes.
Bedoel meer qua fouten in het scherm of behuizing.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:02 schreef Catch22- het volgende:
Die hardware is gelijk aan dat van de de nexus en daar zijn vziw geen issues mee
denk dat dat wel goed komtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoel meer qua fouten in het scherm of behuizing.
Sense is inderdaad een valide reden om niet voor de HTC One te kiezen, echter vind ik de HTC One qua uiterlijk mooier dan de Sony Xperia Z terwijl ik HTC smartphones over het algemeen juist niet mooi vind op z'n zachtst gezegd en van veel Sony smartphones wel gecharmeerd was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
De kwaliteit van het beeld van de Z in dat comparison filmpje vind ik mooier.quote:
Daar hebben we spiegelreflexcamera's voorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Rnnz het volgende:
Ook de camera wordt geen topper genoemd. Doet er lang over om op te laden en de kwaliteit van de foto's is niet subliem of zo.
De software van de camera moet nog wat verbeterd worden ja maar het is dan ook een nieuwe censor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Rnnz het volgende:
Ook de camera wordt geen topper genoemd. Doet er lang over om op te laden en de kwaliteit van de foto's is niet subliem of zo.
Dan is het toch matig dat ze dat niet voor de release doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De software van de camera moet nog wat verbeterd worden ja maar het is dan ook een nieuwe censor.
Ik had vorig jaar op Lowlands mijn Xperia S gewoon bij me maar wel zonder 3g zodat die het 3 dagen volhield en ik hem toch alleen maar gebruikte om mensen te zoeken. Internet op een festival is totaal overbodig en past niet binnen die sfeer imo idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, als de accu het netjes een dag volhoudt, is het toch mooi genoeg? 's Nachts hangt 'ie dan toch aan de lader.
't is alleen heel vervelend bij het camperen in de wildernis, of meerdere dagen festivals.
Maar ook bij lowlands zijn oplaadpunten. Hoewel ik zo'n dure telefoon nu nooit met zo'n festival zou meenemen, qua kwijtraken, kapot gaan, diefstal en dat soort zaken.
Een festival is zeg maar om de evenement beleving en niet om tijdens zon festijn ook nog luxe te kunnen internetten.
Ze moeten gewoon op tijd die telefoon op de markt brengen en bij elk merk zijn er dan nog wel verbeterpunten ( kijk naar Samsung die over de hele cyclus niet goede software brengt ).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dan is het toch matig dat ze dat niet voor de release doen?
Ik wilde heel graag deze telefoon hebben, maar de accu, het beeldscherm en de camera komen gewoon niet mee met de andere high-end toestellen en da's jammer.
DO WANTquote:Op maandag 25 februari 2013 18:15 schreef Catch22- het volgende:
Leuk maatje voor de xperia z; de tablet z
http://tweakers.net/video/7314/sony-xperia-tablet-z.html
jij bent snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |