Die headset is ook erg fijn trouwensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:53 schreef RobertNL het volgende:
binnen![]()
Wel zonder headsetmaar dit komt volgende week
!
Deze man weet hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Catch22- het volgende:
Retesnel, mooi design en scherp scherm.
Kleursaturatie is heel anders dán amoled en daar moet ik aan wennen (3amoled telefoons gehad)
Camera is in donkere omstandigheden ook wat minder.
Wel echt een geweldig apparaat! Mdr1 is ook geweldig!
Die witte lijkt me zo besmettelijk, en je ziet daar krassen zo snel op...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wit had ik ook wel gekocht hoor, maar die hadden ze niet.
je kunt de Z natuurlijk wel makkelijk schoonmaken nu ie waterdicht is. De S lijkt me meer besmettelijk met de plastic achterkant die ie heeft. Heb zelf een zwarte dus nergens last van.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die witte lijkt me zo besmettelijk, en je ziet daar krassen zo snel op...
van welke telefoon kom je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:45 schreef DuTank het volgende:
Nou, gelijk maar aan geknald, blijken mijn contacten niet allemaal mee gegaan te zijn. Het nummer van m'n vriendin staat er bijvoorbeeld niet in
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?
HTC Desire HD.quote:
Ja dat kreeg ik dus niet gevonden op mn HTC... En ik ben nogal huiverig om Google nóg meer persoonlijke informatie te geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Catch22- het volgende:
Het handigste is om alle contacten bij Google op te slaan. Heb je dit gedonder nooit weer
true... Alleen de producten van google zijn wel handig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik dus niet gevonden op mn HTC... En ik ben nogal huiverig om Google nóg meer persoonlijke informatie te geven.
Jup dan staan ze uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:39 schreef DuTank het volgende:
Als je je Vensters opent, en je verwijdert daar alles uit die lijst, betekent het dan dat het programma'tje is afgesloten of niet? Zo niet, hoe kan ik dit wel fixen.
Want kost natuurlijk energie om veel open te laten staan..
Nee, hij staat nog als "binnenkort", maar ik moet zeggen dat de prijs me meevaltquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef Olle. het volgende:
Weet iemand al wanneer het dockingstation te bestellen is?
Ik wordt er nu al wel moe van iedere avond te pielen met de oplader
Daar moet je toch alsnog het klepje open doen? Dus blijft pielen lijkt me dan, hoewel ik het wel mee vind vallen. Het klepje kan er namelijk best ver uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij staat nog als "binnenkort", maar ik moet zeggen dat de prijs me meevalt
Volgens dit blog niet:quote:Op zondag 3 maart 2013 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar moet je toch alsnog het klepje open doen? Dus blijft pielen lijkt me dan, hoewel ik het wel mee vind vallen. Het klepje kan er namelijk best ver uit.
dat is best wel vernuftigquote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens dit blog niet:
http://www.xperiablog.net(...)k-dk26-for-xperia-z/
Daarom en ik heb die S4 ook flink laten werken, dus ben benieuwd wat het in het dagelijks leven gaat doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
4 uur schermtijd is best wel veel ja
Ben wel benieuwd dus als je keertje wilt postenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom en ik heb die S4 ook flink laten werken, dus ben benieuwd wat het in het dagelijks leven gaat doen.
Gaat even duren, want ik moet volgende week werken en dan ligt ie of overdag in mijn kluis of ik gebruik hem als tomtom....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dus als je keertje wilt posten
Met wat voor dag voor de boeg?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:39 schreef Ayca het volgende:
Zal het vandaag wel even bijhouden.
Uit de oplader om 8.00 met 100%
Ik vind zelden een sim-only waarbij ik goedkoper uit ben dan met verlengen. T-mobile geeft ook geen kortingen meer zoals ik bij mijn Xperia S wel kreeg i.v.m. de hoge toestelprijzen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik had em voor 20 eu bij twee jaar 35e per maand. Ga je met simomly niet goedkoper krijgen
Als je goed zoekt vind je wel goede deals die goedkoper zijn dan los met simonly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |