Een starfuckertje dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij speelt een voetballer met een golddigger als vriendin.
Hmmm wie zou dat nou zijn?
Is hij er wel beter door gaan voetballen?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij speelt een voetballer met een golddigger als vriendin.
Hmmm wie zou dat nou zijn?
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is duidelijk een tv talent.
dat eindequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik gooi er op deze zaterdagavond even een klassiekertje doorheen, als liefhebber van het vocabulaire van Ruud Krol.
Als je dit soort teksten over de heilige Kooijemans spuit in SHO dan krijg je meteen een ban voor 238 jaar.quote:
Meer dan waardquote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dit soort teksten over de heilige Kooijemans spuit in SHO dan krijg je meteen een ban voor 238 jaar.
SHO / Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!quote:Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef Doublepain het volgende:
Heeft die gladjanus een eigen topic dan?
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SHO / Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
las het vanmorgen in de krant ja, wat een aansteller is die van Hanegem ook. Advocaat wordt gewoon iets gevraagd en vertelt erover. Hij zegt eigenlijk niets negatiefs over Willem als ik het me kan herinneren en die doet nu alsof Advocaat met dit verhaal de pers gezocht heeftquote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef Jivis het volgende:
Veel om over te lullen vanavond, ook dit is heerlijk:
Willem van Hanegem: slapjanus en flapdrol Dick Advocaat zeurt en liegt
Bevestigt mijn vermoedens dat het een hooghartige en kinderachtige man is inderdaad. De keren dat hij aanschoof in VI waren ook niet om aan te zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
las het vanmorgen in de krant ja, wat een aansteller is die van Hanegem ook. Advocaat wordt gewoon iets gevraagd en vertelt erover. Hij zegt eigenlijk niets negatiefs over Willem als ik het me kan herinneren en die doet nu alsof Advocaat met dit verhaal de pers gezocht heeft
en bovendien niet al te snugger. Hij heeft verstand van voetbal maar verder is hij vooral... beperkt.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bevestigt mijn vermoedens dat het een hooghartige en kinderachtige man is inderdaad. De keren dat hij aanschoof in VI waren ook niet om aan te zien.
je kunt moeilijk zeggen dat het respectloos isquote:Op maandag 18 februari 2013 15:13 schreef Stofje het volgende:
foto van Robert Maaskant met carnaval gezien? verkleed als die Turkse scheids, met een respect bordje. Staat op Twitter...
Jopie Munsterman doet dit soort dingen gelukkig wel altijd in overleg met Johan op maandag zodat VI hogere kijkcijfers genereertquote:
Zelfs vis TV had meer kijkers dan Wilfred Geneequote:Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wordt Johan blij van
Gisteren was Ronald Koeman ook kritisch over Van Hanegem, die zal in zijn column van volgende week wel aan de beurt komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef Jivis het volgende:
Veel om over te lullen vanavond, ook dit is heerlijk:
Willem van Hanegem: slapjanus en flapdrol Dick Advocaat zeurt en liegt
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Verrek 't is 'm gewoon
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Is dat Maaskant?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Verrek 't is 'm gewoon
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
merci, zit mobiel en had zo snel geen idee hoe ik m hier neer kon zettenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Verrek 't is 'm gewoon
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Kijk eens een paar post boven je.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF is dit dan?
[ afbeelding ]
Robert Maaskant is schijnbaar carnaval gaan vieren verkleed als scheidsrechter Gozubuyuk.
Ah, spuit elf zie ik.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wordt Johan blij van
Geen flauw idee wie en wat dat is, maar eens!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, die René met z'n wiki-puh-dia, echt een klemtoonkluns.
En hebben jullie die Del Potro zien tennissen in Rotterdam? Wat een baselinebewoner.
Best een pittige quiz hoor. Komt misschien mede doordat ik nog niet zolang in dit wereldje zit.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dames en heren, het is weer maandagavond, tijd voor VI
Om iedereen in de stemming te krijgen heb ik weer een kwis ontwikkeld, deze keer is hij makkelijker dan de vorige keer, maar toch zal het misschien een uitdaging zijn een 10 te scoren.
http://www.quizyourfriend(...)302181115064587&a=1&
Succes!
Mensen die dat soort sterren verheelijken terwijl er ook echte persunelities in Hilversum zijn zoals Johan en René, tja, daar wil ik geen woorden meer aan vuil maken. Die zijn gewoon niet goed bij hun eikel. Mocht er ergens in SHO weer een verwijfde mod zijn die die gladjanus een toffe peer vindt, ja, dan ga ik daar op in natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1928379/1/25
Weer leven in de brouwerij brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |