Mwah, kan erin, hoeft nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:06 schreef Bamihapje het volgende:
Mooi man, woordenboekje, niks mis mee.
Ingeborg is mijn suggestie voor het woordenboek. Dat vond ik echt een schitterend momentje. Was de vrouw van trainer Kessler toen Bossie nog bij Feyenoord speelde. 1 van de spelers wou nog wel eens tijdens een vergadering van Kessler bij Ingeborg gaan kijken, waarop die speler later tegen Kessler zei dat hij zo'n mooi behang had op zijn slaapkamer.
Lex Immers , Lexie, SexyLexie, Lexielaatjetattoozien zongen de Hagenezen in de kuipquote:Bij Tim Immers kan ook nog iets over het doosje is open, het doosje is dicht. Dat zei hij een paar keer tijdens een uitzending van VI Oranje 2010 en daar refereren Wilfred en René nog wel eens naar als het over Timmie gaat.
Koemanquote:En bij Koevermans (Die bij PSV speelde) --> Is op zijn pik getrapt + mokkende kleuter (Dit zei Johan ook een keer tegen Hansie Hansie trouwens).
De beschrijvingen bij de termen laat ik aan jullie over.Ga zo door!
Door van der Gijp meestal Timmetje genoemd .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Lex Immers , Lexie, SexyLexie, Lexielaatjetattoozien zongen de Hagenezen in de kuip
"Collega Arno"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:23 schreef macca728 het volgende:
en hoe Arno Vermeulen praat - wah wah wah wah of zo iets.
Was een imitatie van Johan Derk
Geweldig ook toen Johan kwam met "Ik ben eens in het verleden van collega Arno Vermeulen gedoken".. dat is dus wat hij doet op de redactie terwijl zijn serieuze onderzoeksjournalisten wanpraktijken aan de kaak stellen, duikt hij in het verleden van Arno Vermeulen en komt tot de conclusie dat deze nooit lid is geweest van een voetbalvereniging.quote:
Maar toch gaat het wel goed met VI geloof ik (met het blad bedoel ik).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Geweldig ook toen Johan kwam met "Ik ben eens in het verleden van collega Arno Vermeulen gedoken".. dat is dus wat hij doet op de redactie terwijl zijn serieuze onderzoeksjournalisten wanpraktijken aan de kaak stellen, duikt hij in het verleden van Arno Vermeulen en komt tot de conclusie dat deze nooit lid is ge
Ja, bedankt heiden6.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar toch gaat het wel goed met VI geloof ik (met het blad bedoel ik).
Poepen?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Moet trouwens het showtje van vrijdag nog even terug kijken, heb hem gekeken maar er zaten steeds twee mensen (lees: vrouwen) doorheen te praten. Toen heb ik bijna iets gedaan wat in België schijnbaar raar is.
10 euro verloren dit weekend, 10 winst in totaal. Zet steeds 5 per wedstrijd in. Maar vorige week had ik niet meegedaan. Toen had ik wel aardig winst kunnen makenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
3 van de 6, de bal is rond.
Wie speelde ook al weer elke keer de voorspelling van Johan?
Is er al veel winst mee gemaakt?
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ja, als ze degradatie afdwingen, dan verdienen ze het.
Dames en heren, we zijn eruit. Dit was Voetbal International voor deze week. Tot ziens.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Nee, nou, ik ga het toch vertellen: Heerenveen heeft een groot probleem.
Ja, leuk, kreeg je even geen aandacht?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
De bal is rond.
Het is elf tegen elf.
Ja, het kan allemaal gebeuren, niet toch?
Nou ja, dat is natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk, kreeg je even geen aandacht?
Maar Dentzie, jij kent je rol toch? Wanneer iedereen uitgepraat is en we hebben tijd over...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Nou goed ik zal m'n mond wel houden, alles wat ZuidGrens zegt over Belgische vrouwen die poepen is allemaal blijkbaar wel interessant en als ik iets serieus over Heerenveen wil zeggen kan dat niet.
Hmm, die pak ik morgen even mee. Integraal. HAHAHHAHAAquote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snel hier naar toe
TV / [RTL7] Derksen & ... #2
Je kijkt het de laatste tijd wel heel vaak live he?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, die pak ik morgen even mee. Integraal. HAHAHHAHAA
Komt omdat ik een gezonde man ben.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kijkt het de laatste tijd wel heel vaak live he?
Jantje Boskamp ziet wel alles live, die slaat zelfs niks over uit de tweede divisie van Japan.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komt omdat ik een gezonde man ben.
Oeh dat zou mooi zijn, ik zie Gijp al zeggen: "kunstgras he Jan, altijd lastig ouwe pik!" en dan een keiharde koekquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jammer trouwens dat Boskamp er maandag niet is. Lekker stangen over PEC.
Controleer de deuren goed, niemand is veilig bij Jan Kooijemansquote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kooijemans alert, houd uw kinderen thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |