SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Jurre is een clownquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Grumpey het volgende:
Laura moet winnen, Irene is schattig, en Jurre, ach ja Jurre....
Dingen kunnen ook Lauw zijn tegenwoordig...toen wist ik het zeker, ik begin oud te wordenquote:
quote:
ik had gelukkig niet haar opa kunnen zijn (alhoewel)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dingen kunnen ook Lauw zijn tegenwoordig...toen wist ik het zeker, ik begin oud te worden
Is Roel er nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef D. het volgende:
Die nep-simon is nog kleiner dan de kandidaten
komt omdat Marco en Martijn klein zijn. Zeker Martijn. Marco valt nog mee, die is iets van 1.75 denk ik.quote:
Ik ook niet. Hoewel? Bekijk eens naar welke liedjes de Nederlanders luisteren. Een volk waarvan een groot deel naar schlagermuziek en Hollandse zeikmuziek luistert kan niet al teveel smaak ontwikkelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tessa,.....Ben er nog steeds niet over uit dat ze zo vroeg sneuvelde in The Voice
Laura zingt niet als een kind.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]Kinderen die zingen zijn niet echt mijn ding.
Ohnee, op vakantie in Australië.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een stompzinnige manier van bekendmaken dit
die had by far het allerbeste team van deze editiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie, die Marco tochWie had dat gedacht.
ik ook, ik gooide al bijna mijn tv het raam uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef z0rz0r het volgende:
ik schrok me dood toen er eerst jurre stond :d
Beter dan dat eeuwige gerek bij de volwassenenquote:
Echt he? En bij gewone Voice heeft hij vaak het minste teamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had by far het allerbeste team van deze editie
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
Je bedoelde JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJaura?quote:
Inderdaad, in deze finale was Laura beter dan mijn kindje.quote:
hij is ook beter met kinderenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt he? En bij gewone Voice heeft hij vaak het minste team
RTL heeft meegelezen en de uitslag aangepastquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelde JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJaura?
k heb ge sms-tquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelde JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJaura?
Misschien hoeven ze hier niet te sjoemelen, ze verdienen nu genoeg aan Leonaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
RTL heeft meegelezen en de uitslag aangepast
Heb je het wel eerst aan je moeder gevraagdquote:
Ja, ik heb eerst naar Portugal gebeld om haar te vragen hoe het met haar poes is :Tquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het wel eerst aan je moeder gevraagd? Moest van Martijn.
Dat is er zo weer uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef iBenny het volgende:
It's that moment... ja la la lalala la la lala. It's that moment... jalala lala
...klotenummer zit nu in mijn kop
Ja ik vind hem ook steeds beter worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is ook beter met kinderen
Serieus, hij heeft deze editie een hoop credits gespaard bij me
Tot morgen!quote:
dit. Marco is gewoon een prima persoon. Hij moet alleen niet zingen want dat kan hij niet en hij begrijpt zelf niet waar "zijn" liedjes over gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is ook beter met kinderen
Serieus, hij heeft deze editie een hoop credits gespaard bij me
Ik ken zijn muziek van de laatste jaren niet, maar van het spul daarvoor wel en dat vind ik stukken beter dan die meuk van Blof en Racoon bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit. Marco is gewoon een prima persoon. Hij moet alleen niet zingen want dat kan hij niet en hij begrijpt zelf niet waar "zijn" liedjes over gaan.
Als je ziet wat er in het gastenboek van zeilmeisje Laura gepost wordt, houd ik mijn hart vast voor Voice Laura.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef iBenny het volgende:
In de TV SC zou dat gastenboek helemaal ondergespamd zijn
Op bevrijdingsdag zingt hij een liedje dat heet "Vrij Zijn" , maar dat gaat over een verbroken relatie van een meisje die daarna even geen behoefte heeft aan een relatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken zijn muziek van de laatste jaren niet, maar van het spul daarvoor wel en dat vind ik stukken beter dan die meuk van Blof en Racoon bijvoorbeeld.
Muzikaal gezien ook al. En dat laatste herken ik niet, dat hij zijn tekst niet begrijpt
Ze hadden vol ingezet op Jurre natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
Het liedje is trouwens nog neit eens te downloaden
quote:
Dat maakt niet uit, mensen interpreteren soms dingen ook anders dan de artiest bedoeldequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op bevrijdingsdag zingt hij een liedje dat heet "Vrij Zijn" , maar dat gaat over een verbroken relatie van een meisje die daarna even geen behoefte heeft aan een relatie.
Goed verhaal. Lekker kortquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op bevrijdingsdag zingt hij een liedje dat heet "Vrij Zijn" , maar dat gaat over een verbroken relatie van een meisje die daarna even geen behoefte heeft aan een relatie.
Biss morgenquote:
Bij de volwassen versie moest hij het opnemen tegen Trijntje en Roel, nu slechts tegen N&S en Angela, in dat gezelschap is hij het alpha-mannetje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt he? En bij gewone Voice heeft hij vaak het minste team
Natuurlijk klinkt die muziek lekker, Ewbanks is een van de beste componisten/producers die we hebben. Als ik die liedjes zou zingen zouden jullie mij geweldig vinden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken zijn muziek van de laatste jaren niet, maar van het spul daarvoor wel en dat vind ik stukken beter dan die meuk van Blof en Racoon bijvoorbeeld.
Muzikaal gezien ook al. En dat laatste herken ik niet, dat hij zijn tekst niet begrijpt
Jep, en zo is het met alles, qua dat laatste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Natuurlijk klinkt die muziek lekker, Ewbanks is een van de beste componisten/producers die we hebben. Als ik die liedjes zou zingen zouden jullie mij geweldig vinden.
Oh, scherpquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bij de volwassen versie moest hij het opnemen tegen Trijntje en Roel, nu slechts tegen N&S en Angela, in dat gezelschap is hij het alpha-mannetje.
De stand is nu Ans:1, Marco:1, N&S:0quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bij de volwassen versie moest hij het opnemen tegen Trijntje en Roel, nu slechts tegen N&S en Angela, in dat gezelschap is hij het alpha-mannetje.
awwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Symphonic het volgende:
de poes van mijn moeder:
[ afbeelding ]
In plaats van ieder ander jurylidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
En overigens nog even eenvoor John Ewbank, die mag volgend seizoen wel in de jury bij de gewone Voissss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |