Nederland is dol op matige zangersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik hoop vooral dat dat meisje van N&S er snel uitvliegt, onterecht door en een matige zangers. Net als Johannes.
Ik vind Erland nog minder aantrekkelijk dan Wendy, zo'n Hans Breukhoven bekkie heeft iequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou Erland dat nou echt aantrekkelijk vinden, zo'n skelet
Ik weet niet welke dat is, maar ik schaar gewoon meequote:
Erg hè en een toptalent zoals Tessa of Laura niet naar waarde schatten.quote:
Begint nou morgen al dat programma met Glennis?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke dat is, maar ik schaar gewoon mee
Erlands reactie op deze post....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Erland nog minder aantrekkelijk dan Wendy, zo'n Hans Breukhoven bekkie heeft ie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie schaar jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke dat is, maar ik schaar gewoon mee
Dan kun je als hele slechte zanger nog de illusie hebben dat je dat niveau ook ooit nog haaltquote:
Tessa,.....Ben er nog steeds niet over uit dat ze zo vroeg sneuvelde in The Voicequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Erg hè en een toptalent zoals Tessa of Laura niet naar waarde schatten.
YEAHquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begint nou morgen al dat programma met Glennis?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erlands reactie op deze post....Verdorie, dit is een goeie foto van ErlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jouquote:
Ergens begrijp ik je volkomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]Kinderen die zingen zijn niet echt mijn ding.
Ik krijg het er serieus zelf benauwd vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef DjinN het volgende:
Mijn tenen krullen elke keer als ik Jurre hoor zingen
Dat moest ik gaan volgen toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
YEAHHo wacht, programma met Glennis, dat is teveel eer. Dat programma waar Glennis ergens in de jury zit
Tessaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Tessa,.....Ben er nog steeds niet over uit dat ze zo vroeg sneuvelde in The Voice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |