vrouwen he, één pot natquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ga jij effe iets van haar leuk vinden.
Uh heeft zij die clip gemaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ga jij effe iets van haar leuk vinden.
Ik zeg toch dat het de waarheid is! En ja die deed zeer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef Tem het volgende:
Of gewoon helemaal niet. Niet grappig, niet gevat, niet virtuoos, niets. Voornamelijk zuur en rancuneus.
Als dat jou gelukkig maakt vind ik het prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het de waarheid is! En ja die deed zeer.
Hier kusje voor jou
Dat is het altijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kijk nu is het de mannen tegen de vrouwen zeker he?
Welke waarheid?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het de waarheid is! En ja die deed zeer.
Hier kusje voor jou
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Neuh zo ben ik niet. Vrouwen zijn sowieso beter dus een wedstrijd is verspilde moeite voor mannen.
Ook al niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je wel koken?
Anders is het hopeloos natuurlijk.
Ze heeft al tig keer gezegd dat ze niet kan koken. Moeilijk hè iets onthouden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je wel koken?
Anders is het hopeloos natuurlijk.
Een bruine trui?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik zoek ook een vent die kan koken (en breien).
Hou je vuige voeg joh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze heeft al tig keer gezegd dat ze niet kan koken. Moeilijk hè iets onthouden.
Je kent de uitdrukking een bruine trui breien niet?quote:
Nee. Zeker iets uit de provinciequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking een bruine trui breien niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |