Oh shit met Isoldequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
De wereld leer door, ook niet voor te lachen.
Zo bijzonder vond ik die film nou ook weer nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen films meer op de plank. Ik had Gangster Squad maar daar stonden Koreaanse ondertitels onderdat kijkt zo kut. Morgen een andere versie zoeken.
Nee? Mmmm dan weet ik even niets om te downloaden geloof ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo bijzonder vond ik die film nou ook weer niet
Die heb ik nog, morgen even kijken ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen films meer op de plank. Ik had Gangster Squad maar daar stonden Koreaanse ondertitels onderdat kijkt zo kut. Morgen een andere versie zoeken.
Lincoln?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Mmmm dan weet ik even niets om te downloaden geloof ik.
Nee, vuige voeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
Kunnen jullie naar het DWLD-topic gaan?
Kun jij de 29e maart trouwens? Voor de meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
wat de neuk is DWLD?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
Heee iemand die niet door wil leren. Frutsel is een dombo.quote:
Hij aapt mij na.Not funny.quote:
ohkeej...quote:
Hexje is een domme dombo... Frutsel heeft al genoeg geleerd en heeft geen zin om door te lerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Heee iemand die niet door wil leren. Frutsel is een dombo.
Bekkie he? Ik schop zo een poes in je poes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Heee iemand die niet door wil leren. Frutsel is een dombo.
Daarom heeft je hand zo veel eelt.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bekkie he? Ik schop zo een poes in je poes.
Over eendjes gesproken. Deze clip vind ik stiekem grappig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
In een zure sloot gaan alle eendjes dood.
De waarheid doet zeer hè? Straks kan je de pijn weer verdrijven door meer eelt te kweken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
Hexje heb ik werkelijk nog nooit iets grappigs zien posten.
Schitterende comeback.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef hexje het volgende:
[..]
De waarheid doet zeer hè? Straks kan je de pijn weer verdrijven door meer eelt te kweken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Over eendjes gesproken. Deze clip vind ik stiekem grappig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |