Laura heeft wel stembeheersingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hurt? Serieus? Vet moeilijk nummer
Carlo Boszhard!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Christina ziet er uit alsof iemand (een man) zich verkleed heeft als Christina.
Haar tetten ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
wat is die vreselijk dik geworden
oempa-loempa is inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
christina heeft ook zelfbruiner gekregen van kruitvat
Ja leuk voor dat meisje toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Grumpey het volgende:
Hoe makkelijk blij te maken zo'n kind. Kost niets, en toch onbetaalbaar
Zoek eens een kind die Cohen kentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Man door zo'n rare hoer wil je toch niet toegesproken worden?
Als Leonard Cohen dat zou doen weet je ten minste dat je leven voltooid is.
Nou ja, in de popwereld heeft Christina in ieder geval wel enorme successen gehad en ze is (was) een van de beste popzangeressen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Man door zo'n rare hoer wil je toch niet toegesproken worden?
Niet met een pen?quote:
Oh ik roep puur wat mensen thuis stemmenquote:
Oh verrek ik zie nu pas wat jouw UI is, de Tardisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
Laura zou moeten winnen...al is ze wel nerveus
Viel wel mee toch? Die overgang naar 'oh, it's dangerous...' klinkt altijd tegen het valse aan, zelf als Christina het doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze vloog wel een beetje uit de bocht.
Leg dat eens naast Jurre. Die reed niet eens op een wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze vloog wel een beetje uit de bocht.
fixedquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek ik zie nu pas wat jouw UI is, de Tardis
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]het enige waar ik ook echt thuis voor blijf, Dr. Who
Ergens in al dat uithaalgeweld sloeg 'r stem over ofzo, maar verder was het wel de beste van de avondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Die overgang naar 'oh, it's dangerous...' klinkt altijd tegen het valse aan, zelf als Christina het doet.
Flikte ie vorig jaar ook. Ben naam kwijt, maar toen won ook de minste van de twee omdat Marco al een ander had bedacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef z0rz0r het volgende:
14 ja marco was iets te veel bezig met jesse blijkt nu
Je vond het laatste stuk niet behoorlijk vals wil je zeggen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |