Ik hoorde dat ze eens in de 6 weken op woensdag macramé doen. Maar ik denk dat dat gelogen is, want ze gingen nu een tijdschriftenbak maken. Wie leest er nog tijdschriftenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:36 schreef Bart het volgende:
Mooi man. Bingo en sjoelen hebben we gehad. Volgende keer spijkerpoepen, of koekhappen?
Heb je we lvan mijn bips genoten ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef yvonne het volgende:
En Joop was er ook nog even
'je mot gewoon je muil houden dan komp alles goed'
En gelijk hebt-iequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef yvonne het volgende:
En Joop was er ook nog even
'je mot gewoon je muil houden dan komp alles goed'
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Donders gezellig. Ik weet niet eens hoeveelste ik ben ge-eindigt.
Tof,
Oh keurig, ik kan mij volgende keer weer vertonen iigquote:
Bier, en die limoncello weerquote:
Ik neem het je niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh keurig, ik kan mij volgende keer weer vertonen iig
[..]
Bier, en die limoncello weer
Mijn Kryptoniet volgens mij
Ik dien de mensheid gaarne.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk hoor
En je vroeg het niet aan mij, maar ik heb ervan genoten![]()
We zaten eerste rangquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je we lvan mijn bips genoten ?
Het staat je goedquote:
Die moet je echt van de maker / bezitster krijgen hoorquote:Ik wacht nog steeds op die billen PM, jeweetwel
Dat kost me weer een avond knipogen, maar ik heb het er voor overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het staat je goed
[..]
Die moet je echt van de maker / bezitster krijgen hoor
Te-rechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Dat kost me weer een avond knipogen, maar ik heb het er voor over
Jij veroorzaakt overal sporenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
Dat verklaart die plasjes op de vloer wel. Natte kroegstoelen en glibberige vloer.
Gatverdammequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
Leek wel een F&F meet met al die slakkensporen door de kroeg
Slakkenslijm klinkt meer abo-erig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
Leek wel een F&F meet met al die slakkensporen door de kroeg
Duh! Anders kan ie zijn trein niet laten rijdenquote:
Scherpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh! Anders kan ie zijn trein niet laten rijden.
Soort van MM-achtig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slakkenslijm klinkt meer abo-erig.
Dag moppie! Het was weer lekker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er weer even weg van; tot de volgende keer liefjens
LOOOOOOOOL!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soort van MM-achtig?Of post ze niet meer
Ohquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOOOOOOOOL!!
Maar ik bedoelde letterlijk het slakkenslijm wat Samzz op Mono smeerde. Uit zo'n potje. Schijnt heel goed te zijn, ofzo. Van de action.
wat yvonne zegt! Erg tof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:36 schreef Fogel het volgende:
Leuk om jullie eens 'live' gezien te hebben
Over twee weken komen. Dan zijn een deel van die toffe mensen en versche toffe mensen erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:12 schreef kanovinnie het volgende:
Fogel en een hoop andere toffe lui gemist
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las 'broek' en 'uitgetrokken', maar ik las heel vluchtig.
godverdommequote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel eens curling gedaan met mijn hondje maar ipv stil over het ijs te glijden probeerde hij die bezempjes aan te pakken en dan werkt het dus niet
jammer dat we toen nog geen youtube hadden
Ben je wel een beetje veilig thuisgekomen, of heb je de nacht onder een rood dekentje in het rookhol doorgebrachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:49 schreef DeZwabber het volgende:
maar stiekem moet ik nog wennen aan m'n verminderde alcoholtolerantie
neh, lekker eigen bed gelukkigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje veilig thuisgekomen, of heb je de nacht onder een rood dekentje in het rookhol doorgebracht
Ja, het was sabotaaaaage!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:21 schreef ElisaB het volgende:
Zomaar ff een vraagje hè... vonden jullie ook dat die sjoelbak heul nie glee nie?
Gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |