Ik hoorde dat ze eens in de 6 weken op woensdag macramé doen. Maar ik denk dat dat gelogen is, want ze gingen nu een tijdschriftenbak maken. Wie leest er nog tijdschriftenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:36 schreef Bart het volgende:
Mooi man. Bingo en sjoelen hebben we gehad. Volgende keer spijkerpoepen, of koekhappen?
Heb je we lvan mijn bips genoten ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef yvonne het volgende:
En Joop was er ook nog even
'je mot gewoon je muil houden dan komp alles goed'
En gelijk hebt-iequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef yvonne het volgende:
En Joop was er ook nog even
'je mot gewoon je muil houden dan komp alles goed'
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Donders gezellig. Ik weet niet eens hoeveelste ik ben ge-eindigt.
Tof,
Oh keurig, ik kan mij volgende keer weer vertonen iigquote:
Bier, en die limoncello weerquote:
Ik neem het je niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh keurig, ik kan mij volgende keer weer vertonen iig
[..]
Bier, en die limoncello weer
Mijn Kryptoniet volgens mij
Ik dien de mensheid gaarne.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk hoor
En je vroeg het niet aan mij, maar ik heb ervan genoten![]()
We zaten eerste rangquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je we lvan mijn bips genoten ?
Het staat je goedquote:
Die moet je echt van de maker / bezitster krijgen hoorquote:Ik wacht nog steeds op die billen PM, jeweetwel
Dat kost me weer een avond knipogen, maar ik heb het er voor overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het staat je goed
[..]
Die moet je echt van de maker / bezitster krijgen hoor
Te-rechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Dat kost me weer een avond knipogen, maar ik heb het er voor over
Jij veroorzaakt overal sporenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
Dat verklaart die plasjes op de vloer wel. Natte kroegstoelen en glibberige vloer.
Gatverdammequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
Leek wel een F&F meet met al die slakkensporen door de kroeg
Slakkenslijm klinkt meer abo-erig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
Leek wel een F&F meet met al die slakkensporen door de kroeg
Duh! Anders kan ie zijn trein niet laten rijdenquote:
Scherpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh! Anders kan ie zijn trein niet laten rijden.
Soort van MM-achtig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slakkenslijm klinkt meer abo-erig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |