Het blijft in mijn hoofd zitten, dat is nog het ergstequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef luckass het volgende:
Driekwart van de uitzending wordt er "Nola moet blijffu" geschreeuwd.
Wat gebruiken die scriptschrijvers man
Ik had daarbij echt even een deja vu gevoel. Hebben ze zoiets niet al eerder gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef alors het volgende:
De subtiele ontmoeting van Charley met haar nieuwe schaarobject
![]()
Met Fay idd ook toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had daarbij echt even een deja vu gevoel. Hebben ze zoiets niet al eerder gedaan
Ze komen haar halen doe wat!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom praten jullie over gewone dingen?![]()
NOLA MOET BLIJFUH!!!!!! NOLA MOET BLIJFUH!!!!!! NOLA MOET BLIJFUH!!!!!! NOLA MOET BLIJFUH!!!!!!
Charly en Abel zijn aan de beurt om overgeplaatst te worden naar de dependancequote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef Falco het volgende:
Nola moet opzouten naar dat stinkland van haar. Ik denk dat het ook gebeurt, tijd voor wat nieuw Spangasbloed in de serie
Charley was twee jaar geleden immers gezakt, maar ze heeft dit jaar niet eens weer examen gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Charly en Abel zijn aan de beurt om overgeplaatst te worden naar de dependance
Lolquote:Op maandag 18 februari 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Werkt vast goed daar tussen al die bomen.
Tincoquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Die kinderen zijn zeker zometeen zoek.
Die zwerver ligt nog in de bosjes met zijn appel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Die kinderen zijn zeker zometeen zoek.
Lol daar moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
There can be only one Eddie.
[ afbeelding ]
Omdat ie de artistieke kutlul uit loopt te hangen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft dat down patientje een baret op?
Ken je dat spreekwoord niet? Ga even snel de test doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef padlarf het volgende:
geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
Beffen en scharen moet je ook veilig doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef padlarf het volgende:
geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
IK vind het gewoon een slappe versiertrucquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je dat spreekwoord niet? Ga even snel de test doen
Ik ga hem onthoudenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
IK vind het gewoon een slappe versiertruc
Ik dacht dat zij hem juist in zijn tas stopte.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Raaf en Vallon hebben dezelfde schooltas
Tinco vooral.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat Eman ook het land uit moet.
Het is Spangas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Waterballonnen gevechtWil ze niks anders?
Precies, want we zijn allemaal zo lekker anders.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:20 schreef alors het volgende:
ZOMG reality in Spangas.
Maar nu is de moraal dat we dat moeten accepteren,
en dan wil hij abortus en schreeuwt zij: NEUJ MN KINDJE MOET BLIJFUH! KINDJE MOET BLIJFUH!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:28 schreef padlarf het volgende:
Zeg Maya, zullen we seks hebben, of mag dat niet van je moeder?
BAM. Zwanger.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan wil hij abortus en schreeuwt zij: NEUJ MN KINDJE MOET BLIJFUH! KINDJE MOET BLIJFUH!
hahahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan wil hij abortus en schreeuwt zij: NEUJ MN KINDJE MOET BLIJFUH! KINDJE MOET BLIJFUH!
Dit vat het wel redelijk samen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben geen gewelddadig persoon maar Dave zou ik met alle plezier kapot trappen.
Ik ook niet, maar ik zou het graag bij Abel doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben geen gewelddadig persoon maar Dave zou ik met alle plezier kapot trappen.
Dan neem ik Tinco wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zou het graag bij Abel doen
Mijn EO filter blokkeert dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Kijkt er weleens iemand op spangas.nl?
Ja waar is zijn broer uit Sesamstraat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef Doler12 het volgende:
Die zusje van Eman wat een viswijf!
Die is full-time aan het klussenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar is zijn broer uit Sesamstraat?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef MrBaas het volgende:
Al mijn respect voor die geile Odette is verdwenen nu ze zo dom praat over dat poepen.
Vrouwen poepen toch helemaal niet?
Ze is ook niet echt een vrouw he? Ze is een lesboquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef MrBaas het volgende:
Al mijn respect voor die geile Odette is verdwenen nu ze zo dom praat over dat poepen.
Vrouwen poepen toch helemaal niet?
Dat zijn gewone normale kinderen van 13/14/15, die acteurs zijn 10 jaar ouderquote:
Dat is het ergste.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn gewone normale kinderen van 13/14/15, die acteurs zijn 10 jaar ouder
JAAAAAAAAAA iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:12 schreef Specularium het volgende:
Die blonde ziet eruit als een nichtje van Britt.
Je leest 't op spangas.nlquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Kan Maya ook niet als een borderliner uit d'r ogen kijken?
Deef verliest nog van Meral.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef padlarf het volgende:
Ik dacht heel even dat Maya Deef een stomp voor zn neus zou geven. Sowieso dat Maya zou winnen.
Lachen ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Doler12 het volgende:
whahahaahmijn ouders zijn gescheiden whahahaha, net als 35% van alle Nederlanders!
wat moet er dan van deze generatie terecht komenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zou dit dan de bassie en adriaan van de 00 generatie zijn?
Ik bedoel, ik ben van de flippo's, gameboy en bassie en adriaan generatie. Spreekt de huidige jeugd over 10 jaar over Spangas?
er kijkt geen jeugd naar. alleen 20/30ers die zich elke dag 20 minuten willen ergerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zou dit dan de bassie en adriaan van de 00 generatie zijn?
Ik bedoel, ik ben van de flippo's, gameboy en bassie en adriaan generatie. Spreekt de huidige jeugd over 10 jaar over Spangas?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit programma is echt te slecht voor woordenEcht vreselijk hoe braaf die mensen allemaal zijn. Scoort het programma eigenlijk goed qua kijkcijfers?
En ik denk dat de jeugd ernaar kijkt en idioten zoals wij die maar al te graag elke kans aangrijpen om de inhoud/acteerwerk te bekritiseren. Wij zijn hier het domst bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er kijkt geen jeugd naar. alleen 20/30ers die zich elke dag 20 minuten willen ergeren
Hoezo niks veranderd? Die Roos is een waar aantrekkelijke vrouw !quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Ook niks veranderd
[ afbeelding ]
Wil je het echt weten, kijk dan maar op Spangas.nlquote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat Nola nou terug naar Sri Lanka???
Wanneer doet Charly eindelijk weer eindexamen?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat Nola nou terug naar Sri Lanka???
Hehe zat ze nou niet in een eindexamen klas drie seizoenen terug of zo?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wanneer doet Charly eindelijk weer eindexamen?
Naar de dependancequote:
2 seizoenen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hehe zat ze nou niet in een eindexamen klas drie seizoenen terug of zo?
Tinco is ook al zo een topacteurquote:Op maandag 25 februari 2013 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit weekend heb ik Guilty Movie gezien met twee gasten die heel kort in Spangas hebben gezeten.
Die ene gast met die wijnvlek en die gast die hem pestte.
Vooral die laatste zette in deze film een dijk van een acteerprestatie neer. Blijkbaar kan je Spangas dus wel gebruiken om ervaring op te doen, maar moet je gewoon niet langer dan 10 afleveringen blijven.
Zo, niet te zuinig.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinco is ook al zo een topacteur
In de serie heten ze Felix en Mus, in het echt vast Mees en Storm ofzoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Van een producer van Spangas of zo
Over sex praten ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Zat ik nog maar op school. Lekker chillen op de bank. Roken mag zeker niet daar?
Wij hadden een rokersserre.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Zat ik nog maar op school. Lekker chillen op de bank. Roken mag zeker niet daar?
Binnen niet nee, en buiten doen ze het natuurlijk niet. Roken bestaat immers niet, net als seks en onrecht.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Was toen nog heel normaal, niemand vond het smerig. Alleen in de pauze mocht het dacht ik niet, als iedereen daar zat te eten.quote:
En Thorsten heeft zijn pa weer gevonden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
En die van Raaf heeft Barbara gehosseld.
Ik vind die pa wel cool.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Pa wil hem zo snel mogelijk weer weghebben.
Tinco hopelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Maya gaat binnenkort iemand overhoop steken.
Om het gemiddelde weer te laten kloppenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Waarom zitten er ineens allemaal 8-jarigen in die klas?
Hehe inderdaad!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]Dat zijn normale 13/14/15 jarigen.
Jongeren zien er tegenwoordig toch vaak ouder uit dan hun daadwerkelijke leeftijd?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]Dat zijn normale 13/14/15 jarigen.
Alleen in films en series omdat ze inderdaad altijd volwassen gebruiken die 5+ jaar ouder zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jongeren zien er tegenwoordig toch vaak ouder uit dan hun daadwerkelijke leeftijd?
Was vroeger al bij Beverly Hills 90210quote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alleen in films en series omdat ze inderdaad altijd volwassen gebruiken die 5+ jaar ouder zijn.
Tsja kinderen zijn moeilijk te gebruiken omdat wetten allemaal in de weg lopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vroeger al bij Beverly Hills 90210
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Tsja kinderen zijn moeilijk te gebruiken omdat wetten allemaal in de weg lopen.
Lassie was anders wel leuk of Skippyquote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dieren zijn nog erger, wet van Hollywood werk niet met kinderen en dieren.
Deef is zelf de grootste zemel ooitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weet je wat kut is voor Deef? Hij zal nooit iemand van Spangas kunnen beffen, omdat ze allemaal zo zitten te zemelen.
Nola is in het echt volgens mij 38.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je Nola.sukkel.
Hoe oud was Raaf ook alweer? Ergens in de 20.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nola is in het echt volgens mij 38.
Woont het mooi in Staphorst?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:
Mijn moeder vindt het niet kunnen dat er een lesbo is een kinderserie zit____!!!
Ik heb haar maar niet verteld over dit topic.
We wonen ook echt onder Rotterdamquote:
Ik zou haar zo doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Nola heet Vera van der Horst. Past Ook lekker bij d'r
Is het een loverboy?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:44 schreef Doler12 het volgende:
Oooooow Maya word helemaal verziekt door Joffery
Er is wel meer taboe in Spangasquote:
Ja, op de bus te wachten, als ze uit gaan leggen hoe de OV chipkaart werktquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is wel meer taboe in SpangasIk dacht misschien zie je Maya over een paar weken langs een weg staan ofzo.
En dat er iemand zwartrijdt en dat ze die gaan verklikken ofzo? Want dat mag niet? En NOLA MOET BLIJFUHquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, op de bus te wachten, als ze uit gaan leggen hoe de OV chipkaart werkt
Nee, met zijn allen op schoolreisje en Nola blijft als enige in het bushokje, en dan zingen ze allemaal uit het achterraam als ze wegrijden NOLA MOET BLIJFUHquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat er iemand zwartrijdt en dat ze die gaan verklikken ofzo? Want dat mag niet? En NOLA MOET BLIJFUH
Wat een viezigheid. Dat ze dat durven uit te zendenquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
De schoolreisjefilm van Spangas is op Fay na WEL erg leukMet SEX en ZOENEN en blote meisjes!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, met zijn allen op schoolreisje en Nola blijft als enige in het bushokje, en dan zingen ze allemaal uit het achterraam als ze wegrijden NOLA MOET BLIJFUH![]()
Waar kan ik dat downloaden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
De schoolreisjefilm van Spangas is op Fay na WEL erg leukMet SEX en ZOENEN en blote meisjes!
Ik zat net te kijken en wou exact zelfde vragenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo was MEral extro bruin geschminkt bij het afrondende praatje? Om te benadrukken dat ze Turks is?
Klopt als je het beeld stil zet zie je lana topless.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |