Het blijft in mijn hoofd zitten, dat is nog het ergstequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef luckass het volgende:
Driekwart van de uitzending wordt er "Nola moet blijffu" geschreeuwd.
Wat gebruiken die scriptschrijvers man
Ik had daarbij echt even een deja vu gevoel. Hebben ze zoiets niet al eerder gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef alors het volgende:
De subtiele ontmoeting van Charley met haar nieuwe schaarobject
![]()
Met Fay idd ook toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had daarbij echt even een deja vu gevoel. Hebben ze zoiets niet al eerder gedaan
Ze komen haar halen doe wat!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom praten jullie over gewone dingen?![]()
NOLA MOET BLIJFUH!!!!!! NOLA MOET BLIJFUH!!!!!! NOLA MOET BLIJFUH!!!!!! NOLA MOET BLIJFUH!!!!!!
Charly en Abel zijn aan de beurt om overgeplaatst te worden naar de dependancequote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef Falco het volgende:
Nola moet opzouten naar dat stinkland van haar. Ik denk dat het ook gebeurt, tijd voor wat nieuw Spangasbloed in de serie
Charley was twee jaar geleden immers gezakt, maar ze heeft dit jaar niet eens weer examen gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Charly en Abel zijn aan de beurt om overgeplaatst te worden naar de dependance
Lolquote:Op maandag 18 februari 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Werkt vast goed daar tussen al die bomen.
Tincoquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Die kinderen zijn zeker zometeen zoek.
Die zwerver ligt nog in de bosjes met zijn appel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Die kinderen zijn zeker zometeen zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |