SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Dit is onze eigen SCquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
waarom hebben jullie nu al weer die GAM SC verlaten?
Klopt je hebt gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
waarom hebben jullie nu al weer die GAM SC verlaten?
Wat is TNT gebruiken en waarom mag het niet? En wat is Griefen en waarom mag dat zeker niet?quote:Hamachi nodig om te connecten en graag geen TNT gebruiken of griefen als ik zie dat je grieft krijg je ban.
Ga jij eens terug naar de GAM SC.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is TNT gebruiken en waarom mag het niet? En wat is Griefen en waarom mag dat zeker niet?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is TNT gebruiken en waarom mag het niet? En wat is Griefen en waarom mag dat zeker niet?
Hou van een beetje anders, drink voornamelijk Rivella met tequila.quote:
Was boven Rusland, over Cuba niets gehoord verder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Mender het volgende:
http://investmentwatchblo(...)h-this-time-in-cuba/
for real?
weet ik. Maar nu mogelijk dus ook boven Cubaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was boven Rusland, over Cuba niets gehoord verder.
Staat niets over op CNN dus gok van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Mender het volgende:
[..]
weet ik. Maar nu mogelijk dus ook boven Cuba
MENDER HOI MENDERquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef Mender het volgende:
het lijkt er wel op
http://rt.com/news/line/2013-02-15/#id45233
Ja dat zeker, ongelofelijk dat zo'n zootje ongeregeld TBP opgezet heeft. Iets zegt me wel dat er meer achter zit dan alleen die paar vage gasten. Dat kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:17 schreef Mender het volgende:
true. Desondanks wel leuk om te kijken, die vage types
ILLUMINATI!!!!11!!!11!!!!!11EINZ!1!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ongelofelijk dat zo'n zootje ongeregeld TBP opgezet heeft. Iets zegt me wel dat er meer achter zit dan alleen die paar vage gasten. Dat kan haast niet anders.
ALLEBEI!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gooooeeoeoedemdidag damens en heren, welkooom iiinnn AlDieieie'sss vrijdagquiiiuiuizzz!
Eeen we beginnen met vraag één: Wie od wie heeft er nog geen dm met antwoord gestuurd?
Is dat:
A. Huib
of
B. Loon
U mag nu drukken!
Had begrepen dat hij wel erg interessant en typisch was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Brony docuDaar wil je zover mogelijk vandaan blijven
Mag ik een hulplijn inschakelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gooooeeoeoedemdidag damens en heren, welkooom iiinnn AlDieieie'sss vrijdagquiiiuiuizzz!
Eeen we beginnen met vraag één: Wie od wie heeft er nog geen dm met antwoord gestuurd?
Is dat:
A. Huib
of
B. Loon
U mag nu drukken!
Nah, kroegje maar geen trek aan. Moet nog boekhouding doen, huisjes kijken enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Moeten jullie niet naar de disco of zo, het is vrijdag avond
Oh? Ja geen idee, ga geen duizend dm's doorzoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb geen antwoord gestuurd? Echt wel.
Ja kom niet lui doen dan en dan hier commentaar leveren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Ja geen idee, ga geen duizend dm's doorzoeken.
Even die DM opgraven( haha snapje hem, opgraven)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Ja geen idee, ga geen duizend dm's doorzoeken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Even die DM opgraven( haha snapje hem, opgraven)
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Even die DM opgraven( haha snapje hem, opgraven)
Enige wat ik in een sociale omgeving doe is vage onliners makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Als het zo moet dan kom ik niet hoor als Huib komt!
Vonnem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NOU DAT IS TOCH EEN DUIDELIJK ANTWOORD.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA MAN OP DE ZESDE ZEG JE DAT HET ER AAN LIGT WAT WE DOEN.
WAT NOU ANTWOORD
Doen we samen een oneliner cocaine, plezier gegarandeerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Enige wat ik in een sociale omgeving doe is vage onliners maken
Nee want toen zei ik wat we doen en kreeg ik geen reactie meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
NOU DAT IS TOCH EEN DUIDELIJK ANTWOORD.
Alsof die ouwe lullen iets anders dan kamillethee drinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik stel voor dat we de GAM SC uitnodigen. Onze verschillen oplossen over het genot van een drankje.
dat is een echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoordAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Je woont niet in Capellequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat post je plaatjes van mijn vader dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN over schijfwereld!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel en ik praten helaas ook nooit veelzitten we schuchter ons glaasje cola te drinken en over onze postcount en nieuwe minecraft updates te praten
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef vogelkooi het volgende:
Cola van de aldie met macalan 66 jaar oud mixen.
Zeg ff man ik ben benieuwd en ik wil me verdiepen in minecraft omdat ik het nu alleen op de 360 heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten h0e de vork in de steel steekt enzulks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef vogelkooi het volgende:
Kom maar terug als je de pc versie hebt.
dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef vogelkooi het volgende:
Lekker rommelen en ontdekken is veel leuker als alles al weten van het internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puik idee!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik stel voor dat we de GAM SC uitnodigen. Onze verschillen oplossen over het genot van een drankje.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Repost uit KLB.Goeie, die spank op het einde ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:59 schreef Ame_thyst het volgende:
The 35 Dumbest Things Ever Said On The Internet
http://www.buzzfeed.com/d(...)said-on-the-internet
Neger wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:30 schreef Flodder450 het volgende:
Bobber, jij doet mij soms denken aan Lanky Kong
waarom heb ik zo'n vermoeden dat het grotendeels amerikanen zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:59 schreef Ame_thyst het volgende:
The 35 Dumbest Things Ever Said On The Internet
http://www.buzzfeed.com/d(...)said-on-the-internet
explain? Heb wat gemist denk ik.quote:
er is een 2de beta die om 15:00 begint...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
explain? Heb wat gemist denk ik.
hij is iets onrealistischer, maar vind qua opzet wel even goed als SC4quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk te onrealistisch
die van jan had ik ook. Wat is er nu anders ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
er is een 2de beta die om 15:00 begint...
en we hebben eind januari ook een beta gehad, 7 maart release date
mwha kennelijk is het vooral een 2de server stresstest + wat bugfixes (aanleggen van zones enzo is aangepast/verbeterd)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die van jan had ik ook. Wat is er nu anders ?
Mineraalwater heeft zn Mineraalwater tegen het plafond gespoten denk ikquote:
Unboxing vidsquote:
Hebb0nquote:
1 560gtx ti twin frozr 2gb oc ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:31 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hebb0n![]()
![]()
Nouja, eigenlijk ook onnodig, mijn 2 5870's crossfire trekken nog steeds alle games op max
http://www.asus.com/ROG/CROSSHAIR_IV_FORMULA/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
1 560gtx ti twin frozr 2gb oc ook.
niet dus haha, komt omdat er winkels in die lijst staan die hem voor de release prijs verkopen en alle andere winkels met een normale prijs staan er niet meer in, dus gekke grafiekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:57 schreef Ame_thyst het volgende:
pc hardware die meer waard wordt, right
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:15 schreef vogelkooi het volgende:
NEE Ik wil met ALDIE zuipen en de rest mag ook komen maar ik ga geen uitnodigingen maken of dingen organiseren. En die lui ui de GAM SC zijn toch nerds dus die wil ik niet eens, aldie is tof.
Wij wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
1 560gtx ti twin frozr 2gb oc ook.
windowd kan het er prima mee doorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:25 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
1998: die grapics!![]()
2013:
Die schaduwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:25 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
1998: die grapics!![]()
2013:
Die GAME SC is niet voor niets bezet geweest een paar dagen terug!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die GAME SC is niet voor niets bezet geweest een paar dagen terug!
Hallo dit is antwoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lalala ik zing een lied terwijl ik op antwoord wacht
De Olifant, als die er nog is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet jij in Kampen nog wat goeie tabakszaken? Echte tabakszaken dan, geen Primera ofzo.
Ahja, van dat sigarenmerk ja. Die is erg goed, maar geen pijptabakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De Olifant, als die er nog is.
Mijn vader haalde het altijd in Grafhorst, net naast van der Weerd. Hij rookte ook pijp(naast sigaren), dus zal het ook wel daar van halen. Hij haalde nergens anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ahja, van dat sigarenmerk ja. Die is erg goed, maar geen pijptabak
Misschien eens bij Goossen kijken(Of hoe het heet), zit in het centrum vlakbij de Nieuwe Toren. Hebben ook vreselijk veel tabak maar ik weet niet of ze ook pijptabak hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet jij in Kampen nog wat goeie tabakszaken? Echte tabakszaken dan, geen Primera ofzo.
wat is het?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:40 schreef MineraalWater het volgende:
Net perspective gedownload zeker nice.
HOE KUN JE GAMES DOWNLOADEN EN NIET KOPEN DIEF GAME INDUSTIE MOORDENAARquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:40 schreef MineraalWater het volgende:
Net perspective gedownload zeker nice.
OMDAT ZE HET SPEL GRATIS AANBIEDEN?????quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
HOE KUN JE GAMES DOWNLOADEN EN NIET KOPEN DIEF GAME INDUSTIE MOORDENAAR
nerdcubed 3 free games friday gezien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef MineraalWater het volgende:
Perspective is an experimental platformer. Move your avatar through a 2D space that transforms when you change your perspective in 3D space. Use this unique perspective-shifting mechanic to reach the goal at the end of each level.
Ja, Had het al eens op reddit gezien maar was toen nog niet uit. Kwam hem dus net weer tegen en toen dacht ik, Ah die moet ik maar eens downloadenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
nerdcubed 3 free games friday gezien?
Zal ik zeker checken, dank!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Misschien eens bij Goossen kijken(Of hoe het heet), zit in het centrum vlakbij de Nieuwe Toren. Hebben ook vreselijk veel tabak maar ik weet niet of ze ook pijptabak hebben.
De andere MC SC ! Niet GAM SC!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
opnieuw een overwinning voor de revolutionairen
dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De andere MC SC ! Niet GAM SC!!
In die kerker wordt nog steeds gefolterd.
Die ook ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook.die nieuwe sc was van de vijand
haha jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Ame_thyst het volgende:
GAM / MINECRAFT SC #211 Waar we 210 overslaan
NEVER FORGET
Je krijgt nog een eerbetoon in een GAM SC TT!@quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha ja
en net mijne toen pheno guy de sc sloot
GAM / [Minecraft SC #214] Niemand sluit de SC NIEMAND
jep is wel leuk. misschien had ik er geen playthroughs van moeten kijken, dan was het denk ik leukerquote:
wat een kk kneusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef bobbernaut het volgende:
GC / De case is zonder klittenband____!
Gelukkig maarquote:
Je moeder moest abortus plegen.quote:
Oh god, niet jij he..quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moeder moest abortus plegen.
I'm not crazy, my mother had me tested.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef TJV het volgende:
Aquila, gtaboy, moet niet gekker worden zeg
Nu ook nog Lor en mor terug zou wel heeeel gek wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef TJV het volgende:
Aquila, gtaboy, moet niet gekker worden zeg
Ik ben de straf van god voor jou, nooit stoken in een goed huwelijk!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moeder moest abortus plegen.
Sterk spul heb je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
Enkel aandacht en de frustratie van hun eigen ik drijft de varkens hier. Zodat er schermutselingen plaatsvinden tussen de ego's. dat is wat je concludeert TJV. Ofzo.
Dont blame it on the moonshine!
BBTquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
I'm not crazy, my mother had me tested.
gewoon lekker scheef laten staan.. zolang het geen kwaad kan iig wel..quote:Op zondag 17 februari 2013 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Fijn is dat altijd, heb ik jaren met beugels en slotjes en andere teringzooi in mijn bek rondgelopen. Gaan de boel toch weer scheef staan.
Nja moet morgen toch voor controle dus kaart het wel ff aan, misschien komt het door verstandskiezen dat de boel weer in de war wordt gedrukt of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon lekker scheef laten staan.. zolang het geen kwaad kan iig wel..
In Japan is dat hip!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Fijn is dat altijd, heb ik jaren met beugels en slotjes en andere teringzooi in mijn bek rondgelopen. Gaan de boel toch weer scheef staan.
dat doet mij denken aan een eerder topic op fok...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef MineraalWater het volgende:
"Tover je computer om tot een multimedia TV via deze nieuwste streaming technologie!
Met onze service kunt u meer dan 2000 tv-zenders bekijken van over de hele wereld. De installatie is eenvoudig en zeer gemakkelijk - in slechts enkele seconden krijgt u toegang tot duizenden tv zenders."
Eenmalig 50 euro.
Ik heb het gekocht WERKT SUPER GOED! goede service.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet mij denken aan een eerder topic op fok...
KLB / Televisieviainternet.nl
twitter:kScodders twitterde op zondag 17-02-2013 om 11:26:57I ❤ Amsterdam! @Larissawilson89 and me even have Dam oyster cards! http://t.co/dL4hWxHb reageer retweet
er is ooit 1 zo'n site volgens mij nog erger zwart gemaakt hier.. incl linkje naar de "betaalde" tv zenders: een rar bestandje met URL's (!)quote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht WERKT SUPER GOED! goede service.
hehehehe nu stop ik met deze shit
?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef Ame_thyst het volgende:
even naar Amsterdam iemand stalkentwitter:kScodders twitterde op zondag 17-02-2013 om 11:26:57I ❤ Amsterdam! @Larissawilson89 and me even have Dam oyster cards! http://t.co/dL4hWxHb reageer retweet
Degene die de foto gemaakt heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
?
Een neger in amsterdam, niks bijzonders aan.
Neger die foto maakt van neger?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Degene die de foto gemaakt heeft
effy man effyquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Neger die foto maakt van neger?
Die taal siert je niet!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik typte zo. En wat wil je daar aan gaan doen dan?
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Hiphop is toch met een broek op half 11 een beetje half onverstaanbare teksten opmummelen?
Is dan ook meer op pop gericht volgensmij. Je kan veel zeggen maar die will.i.am heeft het wel voor elkaar.quote:
Half correct. Will is wel okay, Brittney heeft haar hoogtijdagen achter zich maar is (was) redelijk en Waka Flocka Flame is een held. Lil Wayne zuigt wel.quote:
le mineraalwater kijkt op le fok!, ziet le post van le aldie.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
le aldie is le working on le monday! when suddenly!!! le coffe in le mok is le opgedronken!
le aldie gaat le nieuwe le koffee halen xDDDD
Kamilletee xDD not even once!!!!!
ghehe so randomly random this post ghehe trolled u ;P;P;P don't get mad don't hate the player hate teh game!!!!
ghehe le mineraalwater le so le funny !! xDDquote:Op maandag 18 februari 2013 08:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
le mineraalwater kijkt op le fok!, ziet le post van le aldie.
le gaat lezen.
lacht zich le kapot xDDdD!!!!!!!!!!!!!
le same post as aldie maken becauz i thnk im funai to.
Als je zo iets op FB postquote:
we r le master !! le trolls of le trolls xddDquote:Op maandag 18 februari 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ghehe le mineraalwater le so le funny !! xDD
ghehe le us trolled le SC'ers so gudt ;P;P;P heh them so le mad xD le them are le raging haha le master trolls!!
Ikke!quote:
vistaprint heeft altijd toch wel een actie? 500 kaartjes voor 5 euro ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:43 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg iemand enig idee waar je het beste visite kaartjes kunt uitprinten met een logo erbij?
Nee is niet voor mij
Ja dacht ik ook al aan, Maar ik weet niet of je daar je logo bij kunt zetten.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vistaprint heeft altijd toch wel een actie? 500 kaartjes voor 5 euro ofzo?
Tja denk het ook. Thuis maar eens even bekijken dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah sorry, kan het even niet terugvinden. Denk dat Vistaprint je veiligste optie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |