![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft en waar wij Miley keihard willen palen!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
nice, windows telefoon?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Klopt je hebt gelijk!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Hamachi nodig om te connecten en graag geen TNT gebruiken of griefen als ik zie dat je grieft krijg je ban.
Wat is TNT gebruiken en waarom mag het niet? En wat is Griefen en waarom mag dat zeker niet?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
vogelkooi
De Patricius
quote:
Hou van een beetje anders, drink voornamelijk Rivella met tequila.
Fear is the grease of society.
Zo TPB AFK gekeken, het is maar wat je een documentaire noemt
Oohja! Moet die brony docu nog kijken
quote:
Ja dat zeker, ongelofelijk dat zo'n zootje ongeregeld TBP opgezet heeft. Iets zegt me wel dat er meer achter zit dan alleen die paar vage gasten. Dat kan haast niet anders.
Gooooeeoeoedemdidag damens en heren, welkooom iiinnn AlDieieie'sss vrijdagquiiiuiuizzz!
Eeen we beginnen met vraag één: Wie od wie heeft er nog geen dm met antwoord gestuurd?
Is dat:
A. Huib
of
B. Loon
U mag nu drukken!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Gooooeeoeoedemdidag damens en heren, welkooom iiinnn AlDieieie'sss vrijdagquiiiuiuizzz!
Eeen we beginnen met vraag één: Wie od wie heeft er nog geen dm met antwoord gestuurd?
Is dat:
A. Huib
of
B. Loon
U mag nu drukken!
Mag ik een hulplijn inschakelen?
Moeten jullie niet naar de disco of zo, het is vrijdag avond