Ja kom niet lui doen dan en dan hier commentaar leveren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Ja geen idee, ga geen duizend dm's doorzoeken.
Even die DM opgraven( haha snapje hem, opgraven)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Ja geen idee, ga geen duizend dm's doorzoeken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Even die DM opgraven( haha snapje hem, opgraven)
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Even die DM opgraven( haha snapje hem, opgraven)
Enige wat ik in een sociale omgeving doe is vage onliners makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Als het zo moet dan kom ik niet hoor als Huib komt!
Vonnem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NOU DAT IS TOCH EEN DUIDELIJK ANTWOORD.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA MAN OP DE ZESDE ZEG JE DAT HET ER AAN LIGT WAT WE DOEN.
WAT NOU ANTWOORD
Doen we samen een oneliner cocaine, plezier gegarandeerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Enige wat ik in een sociale omgeving doe is vage onliners maken
Nee want toen zei ik wat we doen en kreeg ik geen reactie meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
NOU DAT IS TOCH EEN DUIDELIJK ANTWOORD.
Alsof die ouwe lullen iets anders dan kamillethee drinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik stel voor dat we de GAM SC uitnodigen. Onze verschillen oplossen over het genot van een drankje.
dat is een echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoordAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Je woont niet in Capellequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat post je plaatjes van mijn vader dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN over schijfwereld!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel en ik praten helaas ook nooit veelzitten we schuchter ons glaasje cola te drinken en over onze postcount en nieuwe minecraft updates te praten
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef vogelkooi het volgende:
Cola van de aldie met macalan 66 jaar oud mixen.
Zeg ff man ik ben benieuwd en ik wil me verdiepen in minecraft omdat ik het nu alleen op de 360 heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is TNT gebruiken en waarom mag het niet? En wat is Griefen en waarom mag dat zeker niet?
Dan moet ik eerst weten h0e de vork in de steel steekt enzulks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef vogelkooi het volgende:
Kom maar terug als je de pc versie hebt.
dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef vogelkooi het volgende:
Lekker rommelen en ontdekken is veel leuker als alles al weten van het internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puik idee!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik stel voor dat we de GAM SC uitnodigen. Onze verschillen oplossen over het genot van een drankje.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Repost uit KLB.Goeie, die spank op het einde ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |