BBTquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
I'm not crazy, my mother had me tested.
gewoon lekker scheef laten staan.. zolang het geen kwaad kan iig wel..quote:Op zondag 17 februari 2013 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Fijn is dat altijd, heb ik jaren met beugels en slotjes en andere teringzooi in mijn bek rondgelopen. Gaan de boel toch weer scheef staan.
Nja moet morgen toch voor controle dus kaart het wel ff aan, misschien komt het door verstandskiezen dat de boel weer in de war wordt gedrukt of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon lekker scheef laten staan.. zolang het geen kwaad kan iig wel..
In Japan is dat hip!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Fijn is dat altijd, heb ik jaren met beugels en slotjes en andere teringzooi in mijn bek rondgelopen. Gaan de boel toch weer scheef staan.
dat doet mij denken aan een eerder topic op fok...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef MineraalWater het volgende:
"Tover je computer om tot een multimedia TV via deze nieuwste streaming technologie!
Met onze service kunt u meer dan 2000 tv-zenders bekijken van over de hele wereld. De installatie is eenvoudig en zeer gemakkelijk - in slechts enkele seconden krijgt u toegang tot duizenden tv zenders."
Eenmalig 50 euro.
Ik heb het gekocht WERKT SUPER GOED! goede service.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet mij denken aan een eerder topic op fok...
KLB / Televisieviainternet.nl
twitter:kScodders twitterde op zondag 17-02-2013 om 11:26:57I ❤ Amsterdam! @Larissawilson89 and me even have Dam oyster cards! http://t.co/dL4hWxHb reageer retweet
er is ooit 1 zo'n site volgens mij nog erger zwart gemaakt hier.. incl linkje naar de "betaalde" tv zenders: een rar bestandje met URL's (!)quote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht WERKT SUPER GOED! goede service.
hehehehe nu stop ik met deze shit
?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef Ame_thyst het volgende:
even naar Amsterdam iemand stalkentwitter:kScodders twitterde op zondag 17-02-2013 om 11:26:57I ❤ Amsterdam! @Larissawilson89 and me even have Dam oyster cards! http://t.co/dL4hWxHb reageer retweet
Degene die de foto gemaakt heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
?
Een neger in amsterdam, niks bijzonders aan.
Neger die foto maakt van neger?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Degene die de foto gemaakt heeft
effy man effyquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Neger die foto maakt van neger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |