sterk spulquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Die fles flikkert net daar van die rand boven het aanrecht af, niks aan de hand gewoon. Fucking integere shit
Stijn weet daar alles van denk ik, die was de opener van het eerste topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Is er nog een centraal GlowMouse topic?
Aim to please.quote:
Hij zal vast wel iets gemaakt hebben dat ze hem niet kunnen bannenquote:
Nee hoor. Zo'n wizzkid ben ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal vast wel iets gemaakt hebben dat ze hem niet kunnen bannen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Adames het volgende:
ik ga omroep maxime kijken, beter wordt mijn productiviteit toch niet
Spannend hé. Ik zit al klaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
# 1 tong80 499.075
hij gaat de half miljoen halen binnenkort.
5 dat ie het op dinsdag haaltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
# 1 tong80 499.075
SES / [SC] WO Rechten #257 - Keckquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
SES / [SC] WO Rechten #257 - Keck
Wat de neuk. Ik ken deze hele usert niet en begrijp ook niet zo goed in wat voor context mijn naam hier wordt gebruikt.
Ik sliep ook om 9, om vervolgens om kwart voor vier gewekt te worden door mijn zoonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
Ik viel gisteren trouwens al om 9 uur in slaap ofzo. Ik voel me nu een oude man. Maar ik ben wel enorm fit voor op een vrijdag.
Je bent toch vandaag wel vóór 11:00 begonnen met zuipen hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
Ik viel gisteren trouwens al om 9 uur in slaap ofzo. Ik voel me nu een oude man. Maar ik ben wel enorm fit voor op een vrijdag.
Ja, hij heeft volgende week namelijk vakantie.quote:
Bijna 100k hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
# 1 tong80 499.075
Gister flesje vodka gekocht, die ga ik rond een uurtje of 7 pas openmaken helaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je bent toch vandaag wel vóór 11:00 begonnen met zuipen hè?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Wat de neuk. Ik ken deze hele usert niet en begrijp ook niet zo goed in wat voor context mijn naam hier wordt gebruikt.
Leuke TT man. Voelt lekker hè, misbruik maken van je 'macht'?quote:
Aurelius als in Keizer Augustus, Kapiteintje noemt zichzelf met regelmaat keizer en het is gepost in het WO rechten topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Is wel het juiste woord jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Je wordt goed in de gaten gehouden, wat is dat voor roddelnicht.
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
Wat een saai kut topic @ school /rechten
Enne Stijntje, je weet toch wel dat ik een grapje maakte?
quote:
haterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
Je wil niet weten hoe geil ik daar van word.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Leuke TT man. Voelt lekker hè, misbruik maken van je 'macht'?
Voetbal vind ik hier wel leuk, met veel andere onderdelen van dit forum heb ik echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
Ach verder dan 5cm kom je toch niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe geil ik daar van word.
In die tijd waar jij het over hebt hadden ze nog helemaal geen twitter.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef Saind het volgende:
Kut, net op het station en fucking honger. #kutleven
Uh, oke.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach verder dan 5cm kom je toch niet.
Inderdaad. Openbaar vervoer is ZO jaren 90.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In die tijd waar jij het over hebt hadden ze nog helemaal geen twitter.
Ik probeer je echt te snappen maar het lukt nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In die tijd waar jij het over hebt hadden ze nog helemaal geen twitter.
Dat je heus wat eten kunt halen nu de treinen 40 tot 45 minuten vertraging hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik probeer je echt te snappen maar het lukt niet
Ik stelde me even voor dat het een tweet was van een jood die net aankomt op auschwitz.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik probeer je echt te snappen maar het lukt niet
Same.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voetbal vind ik hier wel leuk, met veel andere onderdelen van dit forum heb ik echt helemaal niks.
Dat ligt idd nogal voor de hand.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stelde me even voor dat het een tweet was van een jood die net aankomt op auschwitz.
Sterke post, toegegeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stelde me even voor dat het een tweet was van een jood die net aankomt op auschwitz.
Ja jongen, ik laat mijn fantasie de vrije loop.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt idd nogal voor de hand.
Raar dat Saind dat niet oppikt.
Hoe ben je zo snel uit je FM dip vandaan gekomen?quote:
Barneveld 7-2 Newtonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Hey Stinho, wat is het dartsen gisteren geworden.
Waarschijnlijk klaar met xvideos. En je moet iets na het rukken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe ben je zo snel uit je FM dip vandaan gekomen?
Van Gerwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barneveld 7-2 Newton
Van Gerwen 6-6 Thornton
Ehm, Wade 4-7 Hamilton
Lewis 3-7 Taylor
Anderson 7-5 Whitlock
xhamsterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klaar met xvideos. En je moet iets na het rukken.
Michael miste wel veel mogelijkheden om te breken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Thornton gooide ook niet slecht.
Wanneer gaat Barney weer choken tegen Taylor?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Thornton gooide ook niet slecht.
28 maart te Glasgowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer gaat Barney weer choken tegen Taylor?
Ah, leuk. Hele publiek tegen Taylor. Dan is hij op zijn bestquote:
Lewis heeft al 2x verloren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, leuk. Hele publiek tegen Taylor. Dan is hij op zijn best
Lastig op een forum. Maar het was wel al duidelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
Klikken jullie ook de hele tijd per ongeluk op die boeken-banner bovenaan? Ik kan helemaal niet lezen.
Ik heb geen bannersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
Klikken jullie ook de hele tijd per ongeluk op die boeken-banner bovenaan? Ik hou helemaal niet van lezen.
Maar serieus, jij hebt dus weken lang onderzoek gedaan naar de titels die Ajax, PSV en Feyenoord de afgelopen 40 jaar hebben gewonnen? Ik vind dat zo verwonderlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lastig op een forum. Maar het was wel al duidelijk.
Dat was gewoon een c/p van wikiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus, jij hebt dus weken lang onderzoek gedaan naar de titels die Ajax, PSV en Feyenoord de afgelopen 40 jaar hebben gewonnen? Ik vind dat zo verwonderlijk.
Maar hij zei letterlijk 'ik heb de afgelopen weken onderzoek gedaan'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was gewoon een c/p van wiki
Je snapt toch wel dat dat cynisch was hoop ik? Of ben je echt zo dom?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus, jij hebt dus weken lang onderzoek gedaan naar de titels die Ajax, PSV en Feyenoord de afgelopen 40 jaar hebben gewonnen? Ik vind dat zo verwonderlijk.
Harde diss!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat cynisch was hoop ik? Of ben je echt zo dom?
Oh, nu is het opeens cynisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat cynisch was hoop ik? Of ben je echt zo dom?
Hij was anders, maar GGMM voelde zich aangesproken.quote:
Die zin over die weken wel ja. Voor het overige heb je het niet eens gelezen, want jij was er heilig van overtuigd dat mijn conclusie was dat PSV de beste was de afgelopen 40 jaar, terwijl mijn conclusie juist was dat Ajax de beste resultaten had over die periode.quote:
Ik had het vluchtig doorgelezen, maar gezien de onzin die jij over het algemeen uitkraamt heb ik er idd weinig moeite in gestoken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die zin over die weken wel ja. Voor het overige heb je het niet eens gelezen, want jij was er heilig van overtuigd dat mijn conclusie was dat PSV de beste was de afgelopen 40 jaar, terwijl mijn conclusie juist was dat Ajax de beste resultaten had over die periode.
Over dom en niet kunnen lezen gesproken.
Ja, het was echt hoog-wetenschappelijk bedoeld...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het vluchtig doorgelezen, maar gezien de onzin die jij over het algemeen uitkraamt heb ik er idd weinig moeite in gestoken.![]()
Wel apart dat je een serieus bedoeld onderzoek met een cynische grap opent.
Zo presenteerde je het idd. En de conclusie dat Feyenoord minder titels heeft gewonnen dan PSV en Ajax vond ik ook al zo diep gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, het was echt hoog-wetenschappelijk bedoeld...
helemaal niets geksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je er ook weer mee bemoeit?
Het zit wel diep hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo presenteerde je het idd. En de conclusie dat Feyenoord minder titels heeft gewonnen dan PSV en Ajax vond ik ook al zo diep gaan.
Ik vind dat hij helemaal niet kan zingen, als ik dat ergens zeg zijn toch vrij vaak mensen het helemaal niet met me eens. En ik heb zolangzamerhand wel een overdosis Volendam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ummer-1-hit-op.dhtml
Driewerf
Het zou raar zijn als hij dat niet deed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je er ook weer mee bemoeit?
Nee, ik gaf je juist een compliment.quote:
Truequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als hij dat niet deed.
Heb jij ook een note gekregen?quote:
Wel als je met kanker gaat schelden. Maar gelukkig bevestigt diegene helemaal geen vooroordelen.quote:
Kankerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel als je met kanker gaat schelden. Maar gelukkig bevestigt diegene helemaal geen vooroordelen.
Heb ik een note gekregen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel als je met kanker gaat schelden. Maar gelukkig bevestigt diegene helemaal geen vooroordelen.
Wat een kankermongooltje hèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gehaktbal, wat is dat voor username?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hij wil dus dat ze van angst in hun broek schijten. Haha wat grappig.quote:Advocaat wil defensie ontlasten tegen scherp FC Utrecht
Rustig aan jongeman, dit waarderen Stijn en ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem je mij nou een kankermongooltje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel als je met mongooltje gaat schelden.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Oeps, weer een note.Dat worden weer een paar slapeloze nachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ga Rens stylo Sherlock Holmes op z'n assquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens moet Aurelius wel bijna Napoleon of Kapiteintje zijn maar dat geheel terzijde.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden weer een paar slapeloze nachten.
no problem, zo rol ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
Schorriemorrie is zeker een woord dat ik vaker ga gebruiken. Bedankt caland.
Weer een note, hij is niet dik maar gezellig gevuld.quote:
Nee, Tong zijn nieuwste topic kreeg mij aan het lachen dus mijn dag is weer goed. Wat een debiel is het toch ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga Rens stylo Sherlock Holmes op z'n ass
Wat ben je opeens lief dan eerder op de middagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte op enorme paniek aan jouw kant.
Nu deze uitblijft verwijder ik hem weer.
Link?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, Tong zijn nieuwste topic kreeg mij aan het lachen dus mijn dag is weer goed. Wat een debiel is het toch ook.
Ja tuurlijk, straks diss je me weer. Ik stond behoorlijk voor lul.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je opeens lief dan eerder op de middag
Klein konijn ik,heb gister een bericht gepost heb je hem al gezien?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, Tong zijn nieuwste topic kreeg mij aan het lachen dus mijn dag is weer goed. Wat een debiel is het toch ook.
Mijn dag is volmaaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, straks diss je me weer. Ik stond behoorlijk voor lul.
VBL / Ik las net dat zo'n Daely Blind een half miljoen per jaar verdient.quote:
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klein konijn ik,heb gister een bericht gepost heb je hem al gezien?
Nog een evolutie... ze melken Eevee wel heel erg uit zeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klein konijn ik,heb gister een bericht gepost heb je hem al gezien?
Wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een evolutie... ze melken Eevee wel heel erg uit zeg.
Ja en nog een lelijk ding is het ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een evolutie... ze melken Eevee wel heel erg uit zeg.
quote:
En Vcraux, ik ben zo trots op mijn versterker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pokémon Eevee evolueert opnieuw
Kankerhippie schop hem dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Saind het volgende:
Bijna thuis![]()
Er zit iemand gitaar te spelen in de trein
Dat soort aandachtsgeile mensen moeten ze in 't bagagerek leggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Saind het volgende:
Bijna thuis![]()
Er zit iemand gitaar te spelen in de trein
Nou nou, je was net zo goed bezig met 'schorriemorrie', en nu verval je weer in je oude gedrag.quote:
Ik vind jou er wel een type voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort aandachtsgeile mensen moeten ze in 't bagagerek leggen.
Ik pas mij aan aan het topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je was net zo goed bezig met 'schorriemorrie', en nu verval je weer in je oude gedrag.
Overigens ben ik het verder volledig eens met je suggestie.![]()
Je kent me niet eens Lex.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind jou er wel een type voor eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik herken hippies zelfs online. Een gave.
Nog 25 minuten nuquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
Nog een half uurtje. Het begint dragelijk te worden.
Ga eens werken voor da cheldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
Nog een half uurtje. Het begint dragelijk te worden.
Nog 20 minuten, hij is zijn jas al aan het aantrekken.quote:
Oké. Bij ons is het een koe is geen mus. Of een vrachtwagen is geen bus.quote:
Weet je wat het isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Bij ons is het een koe is geen mus. Of een vrachtwagen is geen bus.
Sperma is dikker dan pis. Er is meer water dan vis.quote:
Aan deze sowieso niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er fantastisch aan is.
Ik snap niet waarom jij op korfbal zit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er fantastisch aan is.
dat zijn tekstenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sperma is dikker dan pis. Er is meer water dan vis.
Ik zeg altijd zaad maar verder goed jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sperma is dikker dan pis. Er is meer water dan vis.
Rijmelarij van het niveau lik me vessie.quote:
Thanks. Complimentjes zijn altijd fijn om te krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zaad maar verder goed ja
je kan zelfs niet redactiemedewerkers etc blocken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo een abonnement is trouwens niets voor mij. Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik Danny niet kon blocken, maar ik kan ook geen MODs blocken. Niet dat het per se nodig is, maar ik wil het wel kunnen.
Waardeloze feature inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan zelfs niet redactiemedewerkers etc blocken.
Seabert, Bassie & Adriaan en kinder surprise. Gaat ie lekker of is dit weer een of andere fetish?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zitten tegenwoordig blijkbaar stempels mét inkt in de kindersurpise eieren. Nu heb ik ranzige handen
Moet je voor altijd naar posts van die doorgedraaide P-aul kijken. Een streepje in zijn naam ivm spytool.quote:
registraties watte?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Zijn registraties alweer mogelijk eigenlijk?
Wel een beetje laf dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je voor altijd naar posts van die doorgedraaide P-aul kijken. Een streepje in zijn naam ivm spytool.
wou je een dubbelaccount aanmaken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nieuw account aanmaken hier op Fok. Was gister niet mogelijk.
Neen. Iemand anders wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wou je een dubbelaccount aanmaken?
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden.quote:
Normaal ben ik rond dit tijdstip al dronken maar omdat ik nu om half 12 nog een partij moet zaalvoetballen probeer ik dat kinderlijke niveau op een andere manier te bereiken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Seabert, Bassie & Adriaan en kinder surprise. Gaat ie lekker of is dit weer een of andere fetish?
Stokstaartquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden.
Dat zal het zijn dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Saind het volgende:
The Silk Road is down for maintenance. We will get the site back up asap. Thank you for your patience. More info here: http://dkn255hz262ypmii.onion/index.php?topic=120741.0
hoe luister ik ook alweerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weekend begint pas met Mono op je radio
Over 9 minuten weer livePartij bier staat koud!
quequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weekend begint pas met Mono op je radio
Over 9 minuten weer livePartij bier staat koud!
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618quote:
oh mijn kankergod wat een teringherriequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Vanaf 18.00 tot 20.30
Mee leuteren kan in het immer gezellige topic: ONZ / [Radio 49] #3261 Beterschap voor Wicked
Ik wil hartkoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Vanaf 18.00 tot 20.30
Mee leuteren kan in het immer gezellige topic: ONZ / [Radio 49] #3261 Beterschap voor Wicked
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 16:08:39“@Tolgano_the1: Welke CL duel wordt er komende woensdag uitgezonden op #Nos ? #galsch of #milbar ? @jackvangelder” Galsch reageer retweet
Django?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen gewoon kwaliteit zuipmuziek.
hahahahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 16:08:39“@Tolgano_the1: Welke CL duel wordt er komende woensdag uitgezonden op #Nos ? #galsch of #milbar ? @jackvangelder” Galsch reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik zo kut vind aan twitter-berichten is dat ik ze altijd helemaal moet gaan zitten ontcijferen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er is weer teveel gezeik over barcelona en NOS, dus dan moet het zo maar evenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zulke tweets is dat inderdaad ff puzzelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ik zo kut vind aan twitter-berichten is dat ik ze altijd helemaal moet gaan zitten ontcijferen.
Wacht ik bel je moederquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben beroemd, ik ben beroemd. Ik was op de radio.
Te koop bij de betere slijterij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
Krijg ik nu ook zo'n t-shirt met ik was op de radio?
Ahjoh prima landquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet zo op Duitsers trouwens.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh prima land
Lekker bier, lekker eten, holocaust, Oktoberfest, helemaal prima.
oktoberfest past er niet echt tussen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh prima land
Je vergeet de autos.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh prima land
Ga weg man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef Monopoly het volgende:
In het Duits klinkt alles beter. Vooral na een paar liters bier,
Ik stem voor meer Duitse muziekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef Monopoly het volgende:
In het Duits klinkt alles beter. Vooral na een paar liters bier,
Ik snap niet dat hij niet zoals jij de hele tijd quasi-lollige opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef Typisch het volgende:
BUG / Cookiewall niet op demo.*.fokzine.net
Die Danny reageert ook echt serieus
Beetje treurig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef Typisch het volgende:
BUG / Cookiewall niet op demo.*.fokzine.net
Die Danny reageert ook echt serieus
Die gevatheid is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet zoals jij de hele tijd quasi-lollige opmerkingen maakt.
Dat is waar. Velen kunnen alleen maar jaloers toekijken hoe jij de ene na de andere gevatte grap uit je mouw schud.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gevatheid is niet voor iedereen weggelegd.
*schudtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Velen kunnen alleen maar jaloers toekijken hoe jij de ene na de andere gevatte grap uit je mouw schud.
En ga je nog wat neuken dit weekend of maar weer wat reactie's verwijderen in de livetopics?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Velen kunnen alleen maar jaloers toekijken hoe jij de ene na de andere gevatte grap uit je mouw schud.
Nou nou, niet zo gepikeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ga je nog wat neuken dit weekend of maar weer wat reactie's verwijderen in de livetopics?
Stronken, dat woord.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb gisternacht een opdracht half stronken gemaakt, en er was 1 op de 6 kans dat hij werd nagekeken. Maar ik heb dus de mazzel gehad dat hij is nagekeken.
Die hard Heerenveen fan ook hèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
Dit weekend rellen bij Heerenveen
Heb je mijn post vanmiddag niet gelezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Die hard Heerenveen fan ook hè
Mooi vind ik dat, van die échte supporters
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je mijn post vanmiddag niet gelezen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
Vakje 20 volgende keer bij de trap verzamelen en richting hoofdtribune lopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef alors het volgende:
De TT zal straks wel weer actueel worden, dat stelletje incompetente mongols hebben Riemer aan de kant gezet. Vraag me af of ze zelf doorhebben wat voor domme zet dat zal zijn.
Ik zit ook op dat forumquote:
Jij zit daar midden in he, wanneer ga je actie voeren tegen het bestuur?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
Weten ze op dat forum wel dat jij voor Ajax bent?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit ook op dat forum![]()
Geloof mij ze zijn heel kalm maar Riemer is daar na Abe Lenstra de grootste held. Aan Foppe moet je niet komen, maar als je aan Riemer komt kan je beter verhuizen.
Doodvonnis van het bestuur dit, wat onhandig is dit weer gecommuniceerd
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weten ze op dat forum wel dat jij voor Ajax bent?
bestuur, bestuur, je moeder krijgt het zuurquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
bestuur tegen de muur
kanker kanker kanker bestuur!
"VEENSTRA HOERENJONG VEENSTRA HOERENJONG!"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
bestuur tegen de muur
kanker kanker kanker bestuur!
Op 2 september 1977 werd Lenstra getroffen door een hersenbloeding. De laatste acht jaar van zijn leven bracht deze veelzijdige sportman daardoor in een rolstoel door. Hij overleed op 64-jarige leeftijd te Heerenveen en hij werd op 6 september 1985 gecremeerd in het crematorium te Goutum. Het tijdstip van zijn overlijden is opmerkelijk, omdat op 4 september, twee dagen na zijn doodquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"VEENSTRA HOERENJONG VEENSTRA HOERENJONG!"
"Abe draait zich om in het graf, dit kut bestuur is weer eens laf"
Schurkenboom hebben ze toen een keer midden in de nacht thuis bezocht, ik wil hiermee niet zeggen dat je dit ook moet gaan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit ook op dat forum![]()
Geloof mij ze zijn heel kalm maar Riemer is daar na Abe Lenstra de grootste held. Aan Foppe moet je niet komen, maar als je aan Riemer komt kan je beter verhuizen.
Doodvonnis van het bestuur dit, wat onhandig is dit weer gecommuniceerd
Ik heb al berichten ontvangen van mensen die het nu echt spuugzat zijn, die zijn niet 100% rede vatbaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schurkenboom hebben ze toen een keer midden in de nacht thuis bezocht, ik wil hiermee niet zeggen dat je dit ook moet gaan doen natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef Caland het volgende:
Rens gaat helemaal los voor zijn cluppie dit weekend. Hop, uit die kast!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Heeft iemand vandaag al een 'Rens is voor Heerenveen'-grap gemaakt?
Doe dat forum 's plaatsen als je wilt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al berichten ontvangen van mensen die het nu echt spuugzat zijn, die zijn niet 100% rede vatbaar.
Oh shit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb al berichten ontvangen van mensen die het nu echt spuugzat zijn, die zijn niet 100% rede vatbaar.
Nou Happeltje kent ze welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh shit.
Snel, zet het op hardcorehooligan
http://sc.heerenveen.org/(...)11&t=5109&start=4320quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe dat forum 's plaatsen als je wilt?
Hoe heet jij op fr12?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou Rens op dat forum heten?
SCHrensIZOFREEN
Heb geen account daar.quote:
merciquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/(...)11&t=5109&start=4320
Pak die Feanatieke eens aan, die is het eens met het bestuur en wij willen rellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |