SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vanavond feest en drank hier thuis, maar ik voel me niet zo top
Wilde tot vanmiddag slapen maar niks hoor
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
"geachte reizigers, gelieve niet in te stappen, de machinist is niet van plan om snel te vertrekken, wacht u gelieve op de volgende trein, die over 70 minuten zal arriveren."Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Op Amsterdam CS wel een paar keer gehad dat er gewoon omgeroepen werd dat we nog niet konden vertrekken omdat er simpelweg geen machinist wasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
"geachte reizigers, gelieve niet in te stappen, de machinist is niet van plan om snel te vertrekken, wacht u gelieve op de volgende trein, die over 70 minuten zal arriveren."
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, want stationnetje speciaal voor uni en ziekenhuis
en ik kan zitten![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Op Utrecht ook weleens gehad jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op Amsterdam CS wel een paar keer gehad dat er gewoon omgeroepen werd dat we nog niet konden vertrekken omdat er simpelweg geen machinist was
Machinist zat in een amdere trein die vlak voor Utrecht stilstond vanwege een aanrijding..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
of in een trein die t station niet binnen mag rijden omdat er geen spoor vrij is... hoe ironischquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op Utrecht ook weleens gehad ja
Machinist zat in een amdere trein die vlak voor Utrecht stilstond vanwege een aanrijding..
dan ben je volgens mij al een tijdje wakker, want ik hoorde Britney Spears zojuistquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
Wakker worden met gitaren op 3FM
Mogge
En goeie morgen
Daar heb ik wel zo'n hekel aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of in een trein die t station niet binnen mag rijden omdat er geen spoor vrij is... hoe ironisch![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge![]()
Hoe lullig, en dan toevallig net die trein waar die machinist op moet om het spoor vrij te krijgen, failquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of in een trein die t station niet binnen mag rijden omdat er geen spoor vrij is... hoe ironisch
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge![]()
Tussen 10:30 en 10:45 ergensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij al een tijdje wakker, want ik hoorde Britney Spears zojuist
En goeie morgen
Mogge![]()
![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Terug staren... kunnen ze niet tegen, houdt het vanzelf opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ja leuk nu zit er zo'n pipo me de hele tijd aan te kijkenNIEUW: Foto's!![]()
Ah, nou... ik zet m'n eigen gitaartjes wel op... Love & Death op dit momentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tussen 10:30 en 10:45 ergens
Moggequote:
Je hebt sjansquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ja leuk nu zit er zo'n pipo me de hele tijd aan te kijken
Had ik vorige week ook toen ik op de bus stond te wachten. Zo'n meid de hele tijd omkijken
Mogge trouwens![]()
![]()
Ik spring nog liever uit de treinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt sjans
Had ik vorige week ook toen ik op de bus stond te wachten. Zo'n meid de hele tijd omkijken
Mogge trouwensHij kijkt recht door me heen volgens mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Terug staren... kunnen ze niet tegen, houdt het vanzelf op![]()
![]()
Kan ook ja. Kan ik niet instellen op mijn wekkerradioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, nou... ik zet m'n eigen gitaartjes wel op... Love & Death op dit moment
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik spring nog liever uit de trein
[..]
Hij kijkt recht door me heen volgens mij![]()
![]()
ik wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook ja. Kan ik niet instellen op mijn wekkerradio
wakeup-light met usb(nooit gebruikt nog)
maar goed, ik ben dan ook al weer 2,5 uur op m'n werk
Whehe, wat een luxe. Ik gebruik gewoon zonsopkomst als wake-up lightquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wel.
wakeup-light met usb(nooit gebruikt nog)
maar goed, ik ben dan ook al weer 2,5 uur op m'n werk![]()
![]()
Mja het zal maar een grijse grauwe regenachtige dag zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, wat een luxe. Ik gebruik gewoon zonsopkomst als wake-up light![]()
![]()
5.48 stond de wekker op toen ik wakker werdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen ontwaakt nu pas![]()
lucky bastards![]()
![]()
ook nog maar 2 weekjes toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, wat een luxe. Ik gebruik gewoon zonsopkomst als wake-up light
Ik mag dat, nog 2 weekjes vrijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen ontwaakt nu pas![]()
lucky bastards
Geen idee hoe laat ik er dan uit moet, want ik weet nog niet hoe laat ik moet beginnen![]()
![]()
En dan blijft het donker overdag, net zoals 's nachts?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het zal maar een grijse grauwe regenachtige dag zijn![]()
![]()
![]()
Gewoon een uurtje of 9 binnenkakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag dat, nog 2 weekjes vrij
Geen idee hoe laat ik er dan uit moet, want ik weet nog niet hoe laat ik moet beginnen.
![]()
Dan wordt je dus heel laat wakkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan blijft het donker overdag, net zoals 's nachts?![]()
![]()
![]()
Vanaf 1 maart begin ik de eerste maand sowieso pas om 9 uur. En dan om 5 uur weer klaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje of 9 binnenkakken.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vanaf 1 maart begin ik de eerste maand sowieso pas om 9 uur. En dan om 5 uur weer klaar.
![]()
OMG, wat een held is het ook
Hij: Ken ik jou niet van de uni?
Ik: Heb je daarvoor kwartier naar me zitten staren?
Hij: Ik, uh..uh uh..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hij: Ik, uh..uh uh..
Jij staarde dus terug anders had je het niet gezien![]()
![]()
En je kop?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn lichaam weet niet meer wat uitslapen is![]()
![]()
Ik keek een paar keer op ja, zie ik hem steeds zo naar me kijken..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij staarde dus terug anders had je het niet gezien![]()
![]()
Ahw..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook niet
Standaard na max 7 uur slaap wakker...![]()
![]()
Hahahaha ow wowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hij: Ik, uh..uh uh...
![]()
Ik zit net van die filmpjes te kijken van die atroide boven rusland.
En wat valt op?
Niemand roept iets in die auto's, op straat kijkt niemand op of om... dafuq?NIEUW: Foto's!![]()
Rusland. Die gooien ook atoombommen op eigen grond. Dusja, die kijken nergens meer van opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Cryothic het volgende:
Ik zit net van die filmpjes te kijken van die atroide boven rusland.
En wat valt op?
[ afbeelding ]
Niemand roept iets in die auto's, op straat kijkt niemand op of om... dafuq?![]()
![]()
Krijgen ik vanmiddag wel te horenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje of 9 binnenkakken.
Ik werd tussen 10:30 en 10:45 wakkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wordt je dus heel laat wakker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hij: Ik, uh..uh uh..![]()
![]()
Laat voor jouw doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijgen ik vanmiddag wel te horen
[..]
Ik werd tussen 10:30 en 10:45 wakker![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Even boodschappies doen en kind halen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Even boodschappies doen en kind halen![]()
Nou, jippiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat ie biomedische wetenschappen studeert![]()
![]()
quote:![]()
Maar hij is wel
Na de vraag wat ik studeerde vond hij geschiedenis natuurlijk (!) interessant. Dus ik vroeg wat dan precies.. zegt ie zo: ja dat van vroeger allemaal enzo!!!!
![]()
Neuh ik niet. Je vind me leuk zoals ik benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou me maar zorgen gaan maken.
![]()
Vroeger... GOHquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Maar hij is wel
Na de vraag wat ik studeerde vond hij geschiedenis natuurlijk (!) interessant. Dus ik vroeg wat dan precies.. zegt ie zo: ja dat van vroeger allemaal enzo!!!!
_!
![]()
"ow? je studeert geschiedenis?quote:ik kijk liever naar onze toekomst *wink* *wink*"
quote:Doei xquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga eten en lessen, later liefjes![]()
.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"ow? je studeert geschiedenis?ik kijk liever naar onze toekomst *wink* *wink*"
![]()
Zal ik hem vragen om wat te gaan drinken met me zo![]()
![]()
![]()
Smakelijk en succesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga eten en lessen, later liefjes![]()
.
![]()
![]()
dieper graven naar die passie voor geschiedenis uit hem te vissen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zal ik hem vragen om wat te gaan drinken met me zo
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dieper graven naar die passie voor geschiedenis uit hem te vissen?![]()
Maar misschien kan ie dan bij de volgende meid die hij aanspreekt normaal doen![]()
![]()
Toe maar... je gaat hem leren flirten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar misschien kan ie dan bij de volgende meid die hij aanspreekt normaal doen
Nouja, hij oogt gewoon echtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toe maar... je gaat hem leren flirten?x 1000 .. is ook wel een beetje zielig z'n onzekerheid.
![]()
Ach ja, jij voelt je er beter door waarschijnlijk als je hem helpt, en hij weet niet wat hem overkomtquote:NIEUW: Foto's!![]()
Een uur later ga ik wat met hem drinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik spring nog liever uit de trein
[..]
Hij kijkt recht door me heen volgens mij
Ik weet ook niet wat ik wil![]()
![]()
![]()
Dat wist ie inderdaad nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, jij voelt je er beter door waarschijnlijk als je hem helpt, en hij weet niet wat hem overkomt![]()
![]()
Heb toch niks te doen vanmiddag![]()
![]()
ow boy, zo'n omslag in een uur... benieuwd hoe het vanmiddag dan eindigtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een uur later ga ik wat met hem drinken
Ik weet ook niet wat ik wil![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow boy, zo'n omslag in een uur... benieuwd hoe het vanmiddag dan eindigt![]()
![]()
succesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Ik ben dan even op pad met mijn 'date'
Have funquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Ik ben dan even op pad met mijn 'date'![]()
![]()
MoggeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ahja da's ook een wereldbeeldquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja? zie je er nu uit als een rozijn?
[..]middag
Nee wel allemaal rode bultjes![]()
![]()
waterpokken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Nee wel allemaal rode bultjes
Kom maar ik ben toch in de verzorgmodus![]()
![]()
Lekker smeren met Purol tegen de jeuk? Of mag dat niet?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waterpokken?
Kom maar ik ben toch in de verzorgmodus![]()
![]()
Hmm volgens mij helpt dat niet. Drogen ze niet echt in. Ik heb van dat mousse/foam van kidsclin, briljant spulquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:13 schreef fietsie het volgende:
Lekker smeren met Purol tegen de jeuk? Of mag dat niet?![]()
Zojuist een cijfer gehad voor mijn Pedagogiek. Een 7. Meh, ik had een 7,5 verwacht eerlijk gezegd.
Ze vond het verslag foutloos, maar ik had een aantal punten die ik aanstipte niet goed verwerkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb net zoo tycoon zitten spelen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
* Vinniiee fluit schijnheilig in het rondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net zoo tycoon zitten spelenquote:![]()
![]()
Nice, enig idee of ie ook in t nederlands kan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net zoo tycoon zitten spelen
Was er nog niet aan toegekomen om die op Sander's pc te installeren
Zit rct al in je tas?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee fluit schijnheilig in het rond
[..]
@cryo, geen idee ik heb hem gewoon in het engels gedaan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ah, ok.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit rct al in je tas?
@cryo, geen idee ik heb hem gewoon in het engels gedaan.
RCT 1? 2? Loopy Landscapes? 3?
Nee, juist niet. Heb mijn tas nog niet gepaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit rct al in je tas?
@cryo, geen idee ik heb hem gewoon in het engels gedaan.![]()
Ik moet ook nog ergens een uitbreiding hebben.![]()
Vanavond filmpje kijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Mickey Mouse...
aanraderNIEUW: Foto's!![]()
Ik kijk Takenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Mickey Mouse...
aanrader![]()
![]()
Dat wordt t niet nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt.NIEUW: Foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |