Niet zo janken. Als jij Wilders voor je mp3 recordertje had ga je hem ook de meest moeilijke vragen stellen om een scoopje te scoren. Enkel dat vind jij dan wel gerechtvaardigd omdat je die vent uitkotst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje zoals jij die klaagt over dat er op de man wordt gespeeld, terwijl je zelf niet anders doet? Zoiets?
Ja, je stelt moeilijke vragen. Maar dat is heel wat anders dan wat Rutger doet. Althans, hij stelt wel lastige vragen, maar daar krijg je een portie irritant gedrag gratis bij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet zo janken. Als jij Wilders voor je mp3 recordertje had ga je hem ook de meest moeilijke vragen stellen om een scoopje te scoren. Enkel dat vind jij dan wel gerechtvaardigd omdat je die vent uitkotst.
Pownews doet het bij iedereen, om de inhoud van de zaak.
Maw, je bent zo selectief als de pest. Doe mij die knapen van Pownews dan maar. Dus zijn tenminste rechtlijnig en eerlijk.
Dit soort mensen moet je zo wel aanpakken want die lullen in rondjes met semi-moeilijke vragen. Dat ge-eikel zie je regelmatig, zo ook bij het wekelijks gesprekje met de MP. Daar komt geen antwoord of reactie uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, je stelt moeilijke vragen. Maar dat is heel wat anders dan wat Rutger doet. Althans, hij stelt wel lastige vragen, maar daar krijg je een portie irritant gedrag gratis bij.
Ik zou ook Wilders op een respectvolle manier bejegenen.
Het enige wat een Pownews onthult, is dat bepaalde politici op zo'n moment in de kramp schieten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit soort mensen moet je zo wel aanpakken want die lullen in rondjes met semi-moeilijke vragen. Dat ge-eikel zie je regelmatig, zo ook bij het wekelijks gesprekje met de MP. Daar komt geen antwoord of reactie uit.
Met dit soort optredens zie je de werkelijke aap uit de mouw komen van die slappe publieke figuren. Hun ruimte om rondjes te draaien is weg. En zo hoort het ook. Het volk heeft niks aan ongenoegen wat te slap aan de kaak gesteld wordt.
Meer hebben we ook niet nodig om te weten dat zulke politici niet op de juiste plek zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat een Pownews onthult, is dat bepaalde politici op zo'n moment in de kramp schieten.
Het is geen onderzoeksjournalistiek.
Nogmaals, ik ben er gewoon geen fan van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meer hebben we ook niet nodig om te weten dat zulke politici niet op de juiste plek zitten.
De rest van het gepamper laten we aan de NOS en de Vara over.
Toch moet een politicus daartegen kunnen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat een Pownews onthult, is dat bepaalde politici op zo'n moment in de kramp schieten.
Het is geen onderzoeksjournalistiek.
Dit inderdaad. Ongelofelijk trouwens dat ik ooit nog Nikita ging quoten dat ik het ergens mee eens benquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgossie, een publiek figuur mogen geen kritische vragen gesteld worden.
Als dat ouwe lijk de ballen op de juiste plaats had oftewel een beetje een ruggengraat had ze dat op een andere manier opgelost.
Betyarquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft als journalist dan ook niet bang te zijn in dit land. Nederland is geen Hongarije.
Die man gaat ervoor staan, zodat er niemand door kan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zwak optreden van Jorritsma inderdaad. Zoals dat mannetje bij haar de deur ging blokkeren om haar uit het zicht te houden.
En zelfs gaan dreigen de politie erbij te halen omdat een journalist haar vragen stelt![]()
Burgemeester onwaardig.
Maar daar hoor je de local ruimdenkerts weer niet over hèh? Neuhhhh, die hebben meer belang bij dat eeuwige hameren op R_C's "nog geneukt?"-vraag en PN's vermeende banden met de pvv, want da's natuurlijk veuuul interessantere munitie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En zelfs gaan dreigen de politie erbij te halen omdat een journalist haar vragen stelt![]()
Valt die munitie vrij makkelijk weg te halen want PowNews waren juist de mensen die alle PVV-schandalen aan het licht brachten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:13 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Maar daar hoor je de local ruimdenkerts weer niet over hèh? Neuhhhh, die hebben meer belang bij dat eeuwige hameren op R_C's "nog geneukt?"-vraag en PN's vermeende banden met de pvv, want da's natuurlijk veuuul interessantere munitie.
Respect voor de vent van Jorritsma, die het met die kenau moet doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:32 schreef Mylene het volgende:
Respect voor Rutger dat ie het volhoudt met zo'n vrouw.
En jij geloofd dat andere partijen beter zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 05:52 schreef TLC het volgende:
JorritsmaVVD
sowieso een rattenpartij
![]()
![]()
![]()
de VVD is het ongedierte van de politiek samen met de PVV
ah ik heb een vvdert op zijn teentjes getrapt en nee ik geloof niet dat er allemaal engelen in Den Haag zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 05:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
En jij geloofd dat andere partijen beter zijn?
Zal ik je een lijstje geven van linkse zakkenvullers?
Waarom denk je nou weer dat ik een VVDer ben?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 05:55 schreef TLC het volgende:
[..]
ah ik heb een vvdert op zijn teentjes getrapt en nee ik geloof niet dat er allemaal engelen in Den Haag zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |