abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123750711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

"vent"

Nogmaals ik ben geen fan van Rutger maar hier stelt ze zich enorm aan.
vind ik niet eigenlijk. hij is al meerdere maken veel te ver gegaan bij diverse mensen dus het verongelijkte gedrag van powned is echt volledig misplaatst. ze stellen zich enorm aan, de hypocrieten daar bij de roze zender.
pi_123750992
quote:
19s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef dawg het volgende:

[..]

vind ik niet eigenlijk. hij is al meerdere maken veel te ver gegaan bij diverse mensen dus het verongelijkte gedrag van powned is echt volledig misplaatst. ze stellen zich enorm aan, de hypocrieten daar bij de roze zender.
ahgossie, een publiek figuur mogen geen kritische vragen gesteld worden.

Als dat ouwe lijk de ballen op de juiste plaats had oftewel een beetje een ruggengraat had ze dat op een andere manier opgelost.
pi_123751011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:35 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als dat ouwe lijk de ballen op de juiste plaats had oftewel een beetje een ruggengraat had ze dat op een andere manier opgelost.
mag best. maar datzelfde publieke figuur mag er ook voor kiezen die vragen te negeren. simpel heh.
pi_123751084
quote:
19s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:36 schreef dawg het volgende:

[..]

mag best. maar datzelfde publieke figuur mag er ook voor kiezen die vragen te negeren. simpel heh.
Tuutlijk mag dat, zij kiest voor de kleutermanier,
pi_123751117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuutlijk mag dat, zij kiest voor de kleutermanier,
nou en?
pi_123751303
Als de media daarna gehakt van je maakt is het gewoon, Nou en? Net zoals Vogelaartje, zelfs door haar eigen partij uitgekotst. Maarja, Nou en?
pi_123751306
quote:
19s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:38 schreef dawg het volgende:

[..]

nou en?
het geeft ook niet maar dan moet je ook niet piepen als men het als kinderachtig benoemt.
pi_123751570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:35 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kritisch? Rutger? Haha.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_123751640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als de media daarna gehakt van je maakt is het gewoon, Nou en? Net zoals Vogelaartje, zelfs door haar eigen partij uitgekotst. Maarja, Nou en?
inderdaad, wat maakt dat nou uit? iedereen heeft een mening over politici, waarom zou je je daar wat van aantrekken? zeker gezien de baantjesroulatie onder deze groep, ze hoeven zich toch niet druk te maken.

dus ja, nou en?
pi_123751662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:42 schreef Chahna het volgende:

[..]

het geeft ook niet maar dan moet je ook niet piepen als men het als kinderachtig benoemt.
rutger dus ook niet als men kinderachtig op hem reageert. je oogst wat je zaait, maar dat beseft hij niet zo volgens mij.
pi_123752199
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kritisch? Rutger? Haha.
Eh, ja, best wel.

Misschien dat je denkt dat hij specifiek vervelend doet tegen 'links' om zo partijen zoals de PVV te helpen, maar als je dat denkt dan moet je echt eens zelf een keer Pownews kijken. Ze stellen aan politici van alle verschillende richtingen dezelfde irritante kritische vragen.
pi_123752312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Eh, ja, best wel.

Misschien dat je denkt dat hij specifiek vervelend doet tegen 'links' om zo partijen zoals de PVV te helpen, maar als je dat denkt dan moet je echt eens zelf een keer Pownews kijken. Ze stellen aan politici van alle verschillende richtingen dezelfde irritante kritische vragen.
Uhm neen, links dan wel de PVV zullen mij een rotzorg zijn. De keren dat ik Pownews heb gezien, bedient hij zich van ambush journalism en probeert hij op uitert irritante wijze antwoorden los te krijgen.

Ik noem dat geen kritische journalistiek.
pi_123752404
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kritisch? Rutger? Haha.
Hij is in ieder geval geen slijmbal zoals de meeste hoernalisten of degene die denken dat ze dat zijn en absoluut niet bang.
pi_123752557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval geen slijmbal zoals de meeste hoernalisten of degene die denken dat ze dat zijn en absoluut niet bang.
Je hoeft als journalist dan ook niet bang te zijn in dit land. Nederland is geen Hongarije.
pi_123752652
Uitgeluld en dan ga je je weer kinderachtig aanstellen, wat heeft dat er nu weer mee te maken?
pi_123752714
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uhm neen, links dan wel de PVV zullen mij een rotzorg zijn. De keren dat ik Pownews heb gezien, bedient hij zich van ambush journalism en probeert hij op uitert irritante wijze antwoorden los te krijgen.

Ik noem dat geen kritische journalistiek.
Het is geen inhoudelijke journalistiek van het niveau van het NRC of FD ofzo, dat niet nee.

De vragen die ze stellen zijn irritant omdat ze de figuur in kwestie confronteren met laksheid, hypocrisie en dat soort dingen. Kortom, met dingen waar iedereen (inclusief die figuur zelf) al aanvoelt dat er niet helemaal correct is gehandeld. Dat maakt het wat mij betreft gerechtvaardigde vragen.

Nou maakt iedereen wel eens een foutje, maar als je als *publiek* persoon niet in staat bent om je daarvoor voor de camera te verantwoorden dan moet je je toch echt afvragen waar je mee bezig bent en niet de boodschapper de schuld geven.
pi_123752725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Uitgeluld en dan ga je je weer kinderachtig aanstellen, wat heeft dat er nu weer mee te maken?
Ik ben uitgeluld omdat jij Rutger een paar veren in de reet steekt en andere journalisten beledigt?
pi_123752765
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben uitgeluld omdat jij Rutger een paar veren in de reet steekt en andere journalisten beledigt?
Kleuter.
pi_123752887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is geen inhoudelijke journalistiek van het niveau van het NRC of FD ofzo, dat niet nee.

De vragen die ze stellen zijn irritant omdat ze de figuur in kwestie confronteren met laksheid, hypocrisie en dat soort dingen. Kortom, met dingen waar iedereen (inclusief die figuur zelf) al aanvoelt dat er niet helemaal correct is gehandeld. Dat maakt het wat mij betreft gerechtvaardigde vragen.

Nou maakt iedereen wel eens een foutje,
maar als je als *publiek* persoon niet in staat bent om je daarvoor voor de camera te verantwoorden dan moet je je toch echt afvragen waar je mee bezig bent en niet de boodschapper de schuld geven.
Ik vind het schoolpleinjournalistiek. Het doel is om het onderwerp te kakken te zetten. Om een politicus neer te sabelen hoef je je niet gedragen als een kleuter.

Maar goed, ieder z'n ding, uiteraard.
pi_123752925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kleuter.
Het gebruik van de term hoernalisten is zeer volwassen, inderdaad.
pi_123753081
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het schoolpleinjournalistiek. Het doel is om het onderwerp te kakken te zetten. Om een politicus neer te sabelen hoef je je niet gedragen als een kleuter.
Je geeft Rutger veel te veel eer. Het zijn toch echt de 'onderwerpen' zelf die zichzelf te kakken zetten, door eerst iets onhandigs te doen en vervolgens zelfs op de simpelste (of kinderachtigste als je het zo wil noemen) vraag daarover geen antwoord te hebben.
pi_123753082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gebruik van de term hoernalisten is zeer volwassen, inderdaad.
:D
Één van de grootste onbeschoftelingen in taalgebruik van Fok valt over een woordje wat regelmatig de revue passeert, het moet niet gekker worden.
_O-
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2013 @ 17:28:33 #123
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_123753164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Eh, ja, best wel.

Eens. Powned durft vragen te stellen die anderen ontwijken. Het paaien en kontlikken is niks voor ze.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_123753367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

:D
Één van de grootste onbeschoftelingen in taalgebruik van Fok valt over een woordje wat regelmatig de revue passeert, het moet niet gekker worden.
_O-
Beetje zoals jij die klaagt over dat er op de man wordt gespeeld, terwijl je zelf niet anders doet? Zoiets?
pi_123753456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Je geeft Rutger veel te veel eer. Het zijn toch echt de 'onderwerpen' zelf die zichzelf te kakken zetten, door eerst iets onhandigs te doen en vervolgens zelfs op de simpelste (of kinderachtigste als je het zo wil noemen) vraag daarover geen antwoord te hebben.
Dat spreekt voor zich. Ik hekel echter de onbeschofte en irritante wijze waarop Pownews vervolgens te werk gaat.

Maar wellicht is dat een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik dat een beetje fatsoen geen kwaad kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')