Smet op Valentijnsdag dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Halve OP verneukt, wat is deze?
Ik heb niks veranderd hoor, maar kan ik nu wel even doen. Wat stel je voor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Halve OP verneukt, wat is deze?
Vorige had het ook al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd hoor, maar kan ik nu wel even doen. Wat stel je voor?
Ja 4 topics geleden was het ook al zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige had het ook al.
Volgens mij is de onderste helft een voorstelling van een nieuwe OP.
Het kan mij ook geen reet schelen verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja 4 topics geleden was het ook al zo
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
Nou hopelijk maandag weer een beetje leuke uitzending
quote:'Paul Witteman ondeugende man'
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet alleen Jeroen Pauw laat vele vrouwenharten sneller kloppen, ook Paul Witteman zou in de smaak vallen.
"Paul is discreet ondeugend", vindt Johan Derksen. In een doldwaze uitzending van Voetbal International gingen hun talkshowcollega's vrijdagavond over de tong.
Volgens René van der Gijp gaat half vrouwelijk Nederland klaarliggen als Pauw in beeld is. Maar Paul Witteman vindt hij een zuurpruim.
Dat is Derksen niet met hem eens. Ook Paul is ondeugend, meent hij. De mannen staan garant voor pikante uitspraken. Ook hun eigen seksleven gaat vaak over tafel bij de voetbaltalkshow. Zo vertelt Gijp dat hij wel eens een piercingballetje heeft ingeslikt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)deugende_man___.html
quote:Marc de Hond
Rolstoelbasketballer over hardloper Pistorius die zijn vriendin dood schoot.
Govert Schilling
Wetenschapsjournalist over de ingeslagen meteoriet in Rusland.
Freek de Jonge
Cabaretier brengt ode aan de aanstaande koning Willem Alexander.
Lodewijk Asscher
Minister Sociale Zaken over de koers van de PvdA.
Denk niet dat ze dat laten zien, maar hoop het uiteraard wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef dawg het volgende:
benieuwd naar de zapservice van vandaag. johan derksen wist in vi namelijk te melden dat paul witteman een erg gezonde en heel ondeugende man was, maar in tegenstelling tot zijzelf ook zeer discreet.
Nou, ze kunnen er nauwelijks onderuit, kijk maar, het staat hier zelfs helemaal bovenaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat laten zien, maar hoop het uiteraard wel.
Wat een kwaliteitskrant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen er nauwelijks onderuit, kijk maar, het staat hier zelfs helemaal bovenaan.
http://www.telegraaf.nl/prive/
Vast geen Pistoliusgrappen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Marc de Hond
Rolstoelbasketballer over hardloper Pistorius die zijn vriendin dood schoot.
Ik ga turvenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoorde er net al een, hij is van zijn voetstuk gevallen.
Hup in de springverenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel een beetje dom van hem om na de moord in dat huis te blijven. Ik zou de benen nemen.
Ik denk dat hij daar geen been meer in zag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel een beetje dom van hem om na de moord in dat huis te blijven. Ik zou de benen nemen.
Hij heeft het met voeten getredenquote:
hij loopt je er zo uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij hield gewoon voet bij stuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef waxmask het volgende:
Ja logisch ook, dat wijf klaagde steen en been...
van Freek geleendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef borisz het volgende:
Schilling heeft weer een leuk jasje gevonden.
Sorry, ik nam er gewoon een loopje mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben hier de enige die serieus naar Assher zit te luisteren, maar er moet toch iemand het topic nog enig niveau geven.
Het schiet hem duidelijk in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik nam er gewoon een loopje mee.
Die ken ik van vroeger ... Oud docentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef borisz het volgende:
Schilling heeft weer een leuk jasje gevonden.
Sowieso vallen de meeste meteorieten gewoon in zee, oh hij zegt het net.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
Bizar dat dat dan in een meer terecht komt in een relatief dun bewoond gebied (denk ik)
Govert legt net uit dat je geen krater hebt, dus brokstukken die gewoon op het land terecht zijn gekomen zijn lastiger te traceren dan zo'n gat in een meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
Bizar dat dat dan in een meer terecht komt in een relatief dun bewoond gebied (denk ik)
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Alsof Amsterdam het epicentrum van het land is
Ja Den Haag is net zo ergquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Ja idd, dat schreeuwt om een V hals.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Dat zwarte t-shirt onder zijn roze hemd maakt het wel af.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Amsterdam is het epicentrum van het land
Nee, maar daar ligt wel die tijdsgrens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Een slof Marlboro denk ik eerder. En een fles sherry.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
De koning wil vast wel een kratje bier.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Veerboot het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sorry dat ik weer zo hard om mezelf de grappen van Freek moet lachen.
"It's good the be the king" Mel Brooksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Oh ja, hockeymeisjes wil de koning vast ook wel.
Niemand wil terug naar een monarchie als de republiek is uitgeroepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
En dan?
Switchen tussen een monarchie en republiek?
Goed over nagedacht.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Niemand wil terug naar een monarchie als de republiek is uitgeroepen.
Dhr. Halkers uit Deventerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef Veerboot het volgende:
Vindt iemand hier het rullevant wat Freek van deze materie vindt?
Ik vond het idee van Krol als koning ook wel erg engquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Dan gaan de Oranjes iedere 10 jaar op campagne, daar zitten we ook niet op te wachten.
Anders was hij niet uitgenodigd, hè! Of zou hij een bedrag hebben betaald om aan tafel te mogen schuiven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef Veerboot het volgende:
Vindt iemand hier het rullevant wat Freek van deze materie vindt?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor rare FOK!ker? Met die opblaasdieren.
Hey laat ons er even buiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Mooi stukje jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Veerboot het volgende:
Gelukkig kwam Sven Kockelmeijer wel even voorbij.
Bijna nog erger dan die keer toen Veerboot geschrapt werd om een man met een brood op z'n hoofd te laten zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan = genegeerd. Minachting van de kijker![]()
Ik denk dat hij door z'n zus betaald is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Anders was hij niet uitgenodigd, hè! Of zou hij een bedrag hebben betaald om aan tafel te mogen schuiven?
heb je m'n uitleg niet gelezen over die stagiaire ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan = genegeerd. Minachting van de kijker![]()
Nee, doe nog maar een keer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb je m'n uitleg niet gelezen over die stagiaire ?
kockelmansquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Veerboot het volgende:
Gelukkig kwam Sven Kockelmeijer wel even voorbij.
Dolfijnen he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben dat met die opblaasbeesten. Haat me of hou van me
Jij weet precies hoe het zit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, doe nog maar een keer.
die knutselt overdag op werktijden die zapservice samen, dus het zit er maandag inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, doe nog maar een keer.
Dat gesprekje van het pownews was een half uur geleden nog .....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die knutselt overdag op werktijden die zapservice samen, dus het zit er maandag in
happen was genoegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is niet grappig en niet tegendraads, dus wat moet dit voorstellen?
stond al eerder op internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gesprekje van het pownews was een half uur geleden nog .....
Ja dat pownewsstukje was inderdaad ook al van een paar dagen terug...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die knutselt overdag op werktijden die zapservice samen, dus het zit er maandag in
Die zegt Doen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is wel leuk ja, maar zo'n schoonvader wil je toch niet.
je dacht dat die interview live was? LOLquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat pownewsstukje was inderdaad ook al van een paar dagen terug...
je bent m'n held als je weet waar dat joden fragment vandaan kwam. Programma naam Canvas?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat je avond gemaakt heeft ben ik blij een rullevante bijdrage geleverd te hebben.
Dat wordt niet stelselmatig aangeleerd op het andere forum.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee.
Jan Kooijemans.
Sven Kockelmeijer.
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je dacht dat die interview live was? LOL
Als er niet iemand van VI in voorkomt kijk ik het natuurlijk niet, ik houd alles graag lekker oppervlakkig. Lekker simpel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je bent m'n held als je weet waar dat joden fragment vandaan kwam. Programma naam Canvas?
VIquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee.
Jan Kooijemans.
Sven Kockelmeijer.
Welk andere forum?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt niet stelselmatig aangeleerd op het andere forum.
Misschien iets meer reclame maken voor het woordenboekje.
Oh die.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar er kan worden ingelogd om VI te bespreken en het is niet Fok.
Hahah ja en Natas Froger zijn moeder...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wat, is Johan Derksen de schoonvader van Marc de Hond?!
[ afbeelding ]
leuk topic over P&W ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Hier, leesvoer: http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html
Volgens mij is dat Argo: degene die weet ik hoeveel topics maakt over dat hij het klooster in wilt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grapjes over de koningin passen perfect in een serieuze talkshow.
En die jongen met zijn oplaasdieren.
Ik krijg langzaam de indruk dat jij Freek niet hoog hebt zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef Rickazio het volgende:
freek zou een begrip moeten worden voor iemand die faalt in z'n grappen of acties
-Wat freek je nou?
-Dat was een slechte grap, een freek
Wees niet zo Freek, hij vindt hem juist een toffe peer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik krijg langzaam de indruk dat jij Freek niet hoog hebt zitten.
Ja die stemmers willen ze houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
Schoonmakers? Dat is toch de Henk & Ingrid populatie?
anders doe je ff niet zo elitair... is gewoon werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
Schoonmakers? Dat is toch de Henk & Ingrid populatie?
Jan heeft daarvoor geen ruimte meer op z'n tv, met al die kanalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Veerboot het volgende:
Ik zat nog even na te denken over Paul Witteman, hè. Ik zag 'm ineens zo zitten, op een late avond, met een beetje een foute film op...
voor chatroulettequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Veerboot het volgende:
Ik zat nog even na te denken over Paul Witteman, hè. Ik zag 'm ineens zo zitten, op een late avond, met een beetje een foute film op...
Jammer eigenlijk dat Paul geen laptop voor z'n neus heeft staan. Had hij stiekem af en toe even naar omakutje.nl kunnen surfen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan heeft daarvoor geen ruimte meer op z'n tv, met al die kanalen.
of kinky.nl?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat Paul geen laptop voor z'n neus heeft staan. Had hij stiekem af en toe even naar omakutje.nl kunnen surfen.
Nou, we zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik even in de Freek de Jonge-rol?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus wat een gelul van Asscher. Het lijkt wel een Politicus
Nou gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:
schaatsen van onze centenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Veerboot het volgende:
Conclusie over deze uitzending: zaaddodend geleuter (van onze belastingcenten).
Lekker vroeg slapen gok ik zo...quote:Segers en Hilkens
Kamerleden onderzoeken prostitutiebeleid in Zweden.
Özcan Akyol
Auteur van 'Eus' geeft lezingen in gevangenis.
Muller en Benoist
Pianist met zijn lerares over de documentaire 'Nieuwe Meesters'.
welterusten dan, ik vind het wel interessante onderwerpen. benieuwd wat ze over dat prostitutiebeleid te zeggen hebben.quote:
Handig gedaan van de redactie.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef alors het volgende:
Wat doet dat jochie bij een gesprek over hoeren?
Goh, je zou het niet denken he?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef waxmask het volgende:
Let wel, Verhaar is een grote pro banken meneer.
handig gedaan van dat jochie.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Handig gedaan van de redactie.
Dat is zo een meisje dat elke keer media opzoekt als haar vogel dood is?Leuk uiterlijk, maar geluid uit.Wat heeft ze vandaag te melden?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja, ik ruk me wel in slaap met de tieten van Zimra in de herhaling van Pownews....
Ze had een catfight in een disco ergens... Rood lipje... Maar incl de Playboy foto's met schaamhaar...quote:Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat is zo een meisje dat elke keer media opzoekt als haar vogel dood is?Leuk uiterlijk, maar geluid uit.Wat heeft ze vandaag te melden?
Misschien heeft ie haar weleens gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Een schrijver van heb ik jou daar"! , nu weer "een pianist van heb ik jou daar!" Benieuwd of Pauw straks nog iets roept als "een ex-hoer van heb ik jou daar!"
Een open deur van heb ik jou daarquote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Een schrijver van heb ik jou daar"! , nu weer "een pianist van heb ik jou daar!" Benieuwd of Pauw straks nog iets roept als "een ex-hoer van heb ik jou daar!"
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze had een catfight in een disco ergens... Rood lipje... Maar incl de Playboy foto's met schaamhaar...
Voorbereid in de auto.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een open deur van heb ik jou daar
Vind het wel een spontane knaap.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
Maar helaas heeft hij een sociaal laag IQ...
Knap dat je dat zo kunt bepalen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
En nog steeds veel hoger dan een gemiddelde FOK!er. Prima kerel.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
Ik gewoon de Turtles tunequote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik speelde op die leeftijd "Vader Jacob"
Dat is een klassiekertje hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had het gedownload.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Meneertje kan alle chicks krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
Maar straks wel allemaal janken als hij met zijn 13e dood terug wordt gevonden omdat hij gepest werd...
Iedereen die regelmatig RTL7 kijkt, kent die tune.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan nog de tune van de A-Team uit m'n hoofd
Zo goed hebben we haar nog niet leren kennen in die 15 minuten.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef matthijst het volgende:
Is die met dat rooie shirtje een hoer?
ik ben alleen vergeten wat de linkerhand doet, dat is toch een beetje de bass hequote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen die regelmatig RTL7 kijkt, kent die tune.
Ja daar worden de vrouwtjes wel nat van, van pingelen. Ik zie Wibi altijd vol met chicks in zijn mansion...quote:
lol neequote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef matthijst het volgende:
Is die met dat rooie shirtje een hoer?
Wibi is dan ook homo.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja daar worden de vrouwtjes wel nat van, van pingelen. Ik zie Wibi altijd vol met chicks in zijn mansion...
Alleen als je Mini Mouse een chick vindtquote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja daar worden de vrouwtjes wel nat van, van pingelen. Ik zie Wibi altijd vol met chicks in zijn mansion...
Wat was dat?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |