Smet op Valentijnsdag dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Halve OP verneukt, wat is deze?
Ik heb niks veranderd hoor, maar kan ik nu wel even doen. Wat stel je voor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Halve OP verneukt, wat is deze?
Vorige had het ook al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd hoor, maar kan ik nu wel even doen. Wat stel je voor?
Ja 4 topics geleden was het ook al zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige had het ook al.
Volgens mij is de onderste helft een voorstelling van een nieuwe OP.
Het kan mij ook geen reet schelen verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja 4 topics geleden was het ook al zo
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
Nou hopelijk maandag weer een beetje leuke uitzending
quote:'Paul Witteman ondeugende man'
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet alleen Jeroen Pauw laat vele vrouwenharten sneller kloppen, ook Paul Witteman zou in de smaak vallen.
"Paul is discreet ondeugend", vindt Johan Derksen. In een doldwaze uitzending van Voetbal International gingen hun talkshowcollega's vrijdagavond over de tong.
Volgens René van der Gijp gaat half vrouwelijk Nederland klaarliggen als Pauw in beeld is. Maar Paul Witteman vindt hij een zuurpruim.
Dat is Derksen niet met hem eens. Ook Paul is ondeugend, meent hij. De mannen staan garant voor pikante uitspraken. Ook hun eigen seksleven gaat vaak over tafel bij de voetbaltalkshow. Zo vertelt Gijp dat hij wel eens een piercingballetje heeft ingeslikt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)deugende_man___.html
quote:Marc de Hond
Rolstoelbasketballer over hardloper Pistorius die zijn vriendin dood schoot.
Govert Schilling
Wetenschapsjournalist over de ingeslagen meteoriet in Rusland.
Freek de Jonge
Cabaretier brengt ode aan de aanstaande koning Willem Alexander.
Lodewijk Asscher
Minister Sociale Zaken over de koers van de PvdA.
Denk niet dat ze dat laten zien, maar hoop het uiteraard wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef dawg het volgende:
benieuwd naar de zapservice van vandaag. johan derksen wist in vi namelijk te melden dat paul witteman een erg gezonde en heel ondeugende man was, maar in tegenstelling tot zijzelf ook zeer discreet.
Nou, ze kunnen er nauwelijks onderuit, kijk maar, het staat hier zelfs helemaal bovenaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat laten zien, maar hoop het uiteraard wel.
Wat een kwaliteitskrant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen er nauwelijks onderuit, kijk maar, het staat hier zelfs helemaal bovenaan.
http://www.telegraaf.nl/prive/
Vast geen Pistoliusgrappen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Marc de Hond
Rolstoelbasketballer over hardloper Pistorius die zijn vriendin dood schoot.
Ik ga turvenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoorde er net al een, hij is van zijn voetstuk gevallen.
Hup in de springverenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel een beetje dom van hem om na de moord in dat huis te blijven. Ik zou de benen nemen.
Ik denk dat hij daar geen been meer in zag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel een beetje dom van hem om na de moord in dat huis te blijven. Ik zou de benen nemen.
Hij heeft het met voeten getredenquote:
hij loopt je er zo uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij hield gewoon voet bij stuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef waxmask het volgende:
Ja logisch ook, dat wijf klaagde steen en been...
van Freek geleendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef borisz het volgende:
Schilling heeft weer een leuk jasje gevonden.
Sorry, ik nam er gewoon een loopje mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben hier de enige die serieus naar Assher zit te luisteren, maar er moet toch iemand het topic nog enig niveau geven.
Het schiet hem duidelijk in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik nam er gewoon een loopje mee.
Die ken ik van vroeger ... Oud docentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef borisz het volgende:
Schilling heeft weer een leuk jasje gevonden.
Sowieso vallen de meeste meteorieten gewoon in zee, oh hij zegt het net.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
Bizar dat dat dan in een meer terecht komt in een relatief dun bewoond gebied (denk ik)
Govert legt net uit dat je geen krater hebt, dus brokstukken die gewoon op het land terecht zijn gekomen zijn lastiger te traceren dan zo'n gat in een meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
Bizar dat dat dan in een meer terecht komt in een relatief dun bewoond gebied (denk ik)
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Alsof Amsterdam het epicentrum van het land is
Ja Den Haag is net zo ergquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Ja idd, dat schreeuwt om een V hals.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Dat zwarte t-shirt onder zijn roze hemd maakt het wel af.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Amsterdam is het epicentrum van het land
Nee, maar daar ligt wel die tijdsgrens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Een slof Marlboro denk ik eerder. En een fles sherry.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
De koning wil vast wel een kratje bier.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Veerboot het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sorry dat ik weer zo hard om mezelf de grappen van Freek moet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |