Ga je nou morgen al naar Holanda?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Morgen een drukke dag maar gelukkig de laatste van de week
jij bepaalt gvd niet hoeveel dagen een week heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Morgen een drukke dag maar gelukkig de laatste van de week
Nee, zaterdagmiddag pas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou morgen al naar Holanda?
Pff. de brutaliteitquote:
van een werkweek wel gvdquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jij bepaalt gvd niet hoeveel dagen een week heeft
Nice. je hebt geluk dat het volgende week `wel'' beter weer is hier, in plaats van deze weekquote:
Het is voor mij de laatste werkdag van de week. Maar bedankt voor je vriendelijke reactiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jij bepaalt gvd niet hoeveel dagen een week heeft
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Slapen, bejaard en alles.
Kus voor de mensen die een kus willen op deze valentijnsdag
Inb4 dientje met iewll
kus terugquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
Sweet dreamsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
Kusquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
Zolang mijn vlucht maar niet vertraagd is of erger nog wordt gecancelled dan ben ik al blij eigenlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. je hebt geluk dat het volgende week `wel'' beter weer is hier, in plaats van deze week
omdat het kan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef Onorgineel het volgende:
Morgen en overmorgen werken waarom heb ik in godsnaam aangegeven dat ik vrijdagen vrij van school ben
Waarom zou die gecancelled worden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang mijn vlucht maar niet vertraagd is of erger nog wordt gecancelled dan ben ik al blij eigenlijk
Post dan de clip!!! di heeft een sexy plaatje dan gaan ze wel kijken!!!quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik word hier serieus vrolijk van
Geen idee. Bij elk sneeuwvlokje doen de vliegvelden hier en in NL hysterisch. Het is eerder gebeurd helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou die gecancelled worden?
Oh zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Bij elk sneeuwvlokje doen de vliegvelden hier en in NL hysterisch. Het is eerder gebeurd helaas.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en was ook niet van plan dat te gaan doen
Touch woodquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zomaar het gaat niet meer sneeuwen vanaf morgen geloof ik
ik zou het wel doen als ik jou was ;squote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en was ook niet van plan dat te gaan doen
nee,quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
Kalme muziek voor een kalm topic
deze moet je luisteenquote:
nee ik doe het nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zou het wel doen als ik jou was ;s
Ik heb problemen, maar thanksquote:
Klinkt goed zolang het niet gaat regenenquote:
nee johquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb problemen, maar thanksP
awh wattan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb problemen, maar thanksP
Ik niet, leven van een dientje is zwaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
i don't care want ik hoef niks noppes yes het is vakanatie vanaf vandaag yeaaaah
jij wilde eerst ook niet luisteren hoorquote:
Dat ik dit oprecht heel leuk vindquote:
Roept de jongen die een week niets gaat doenquote:
Ga jij dan ook luisteren naar `onze'' muziek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wilde eerst ook niet luisteren hoor
hahahahahaha ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik dit oprecht heel leuk vind
maar ik weet nu dat het het waard was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wilde eerst ook niet luisteren hoor
Dat heb je van mij gejatquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga dromenland bezoeken
Trusten schatjes en niet-schatjes
Voel je vrij om je tot een van deze aangesproken te voelen
Trusten schatjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Gedaan..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaaplekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Sweet dreams meisjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
jouw vaderquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder heeft een kookwekker gekocht van de AH, zo'n kok.
En mijn vader gedroeg zich weer als een kleuter. Hij zei: "Oh je hebt nu een kok (cock) in je handen"
Ik: serieus, sukkel
mn vader: "En nu wind je hem op!!!!"
of dat mijn moeder zei dat we geen kut *naam* mochten zeggen.
Zegt ie: "Vagina *naam* Spleet *naam*
Heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
En mijn vader gedroeg zich weer als een kleuter. Hij zei: "Oh je hebt nu een kok (cock) in je handen"
Wat een spleet uitleg, maar ik begrijp hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
quote:
En mijn moeder hem maar uitmaken voor kleuter. En hij blijft maar doorgaan met droge grappen. Ik kan er wel om lachenquote:
nou dan is het toch goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een spleet uitleg, maar ik begrijp het
?quote:
Oordopjes lijken kapot.quote:
Mij hoef je ook niet te snappen, ik ben puur natuur ik bestaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dan is het toch goed.
trouwens, ik snap jou ook heel vaak niet hoor
en hij wil rukken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
broeder schiet op met douchen, ik wil tanden poetsen
oh dat is balenquote:
nouquote:
150 euro.. Volgens mij wel garantiequote:
dat is wel heel erg duurquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
150 euro.. Volgens mij wel garantie
althans dat hoop ik
ehm... gaat dit over AJ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'spleetoog' krijgt een hele nieuwe betekenis opeens
Maar realiseer je dat goed. Ze doen het, allebei, hoogstwaarschijnlijk regelmatigquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nouik wil dat niet bij hem zien
Ja ik snap het echt niet, tweede keer al. eerste keer kwamen ze al kapot binnen voor ik ze had aangeraaktquote:
hoezo is ie zo lelijk danquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nouik wil dat niet bij hem zien
houd opquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar realiseer je dat goed. Ze doen het, allebei, hoogstwaarschijnlijk regelmatig
Net als muziek luisterenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'spleetoog' krijgt een hele nieuwe betekenis opeens
Mijn water, wat doe je!?quote:
gewoon tien euro bij de kruidvat van sonyquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het echt niet, tweede keer al. eerste keer kwamen ze al kapot binnen voor ik ze had aangeraakt
Spleet, mijn broertje doet het ookquote:
elke dag tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar realiseer je dat goed. Ze doen het, allebei, hoogstwaarschijnlijk regelmatig
jijzelf niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spleet, mijn broertje doet het ook
nee hij is niet lelijk. maar hoef die gedachten nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoezo is ie zo lelijk dan
nee natuurlijk niet je broer die rukt dat hoeft niemand te zien
maar wedden als dat ie langer dan 20 minuten onder de douche staat, dat ie rukt wat meot je anders nog onder de douche
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als muziek luisteren
[..]
Mijn water, wat doe je!?
quote:
xd tuurlijk niet. maar het is wel zo, zeker elke week wel. misschien wel elke 2 dagen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij is niet lelijk. maar hoef die gedachten niet
Houd er dan over opquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
xd tuurlijk niet. maar het is wel zo, zeker elke week wel. misschien wel elke 2 dagen.
ooh ja okequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Nee niet eens. Maar over jouw vader met zijn vagina *naam* en spleet *naam*
Ik ben niet boos op AJ verder hoor. Echt niet.
Voor iemand van 13 is elke dag niet heel raarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
xd tuurlijk niet. maar het is wel zo, zeker elke week wel. misschien wel elke 2 dagen.
Spoelt die het gewoon door het putje van de douche door?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spoelt die het gewoon door het putje van de douche door?
Waarom gaat de vakantie niet door?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
Ik voel me zo de tyfus he goeiemorgen
Wattanquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
wat is er liefje?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
Wat is er aan de hand jongen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
Hm op mn 13e deed ik het eignlijk nog niet, vooral op mn 15e.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand van 13 is elke dag niet heel raar
12 is gemiddelde leeftijd geloof ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hm op mn 13e deed ik het eignlijk nog niet, vooral op mn 15e.
ik was 9 ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 is gemiddelde leeftijd geloof ik
Maar zo jong heb je het ook niet echt door hequote:
Er kwam niks uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zo jong heb je het ook niet echt door heBaby`s kunnen het bijvoorbeeld ook al doen
Je meent hetquote:
Nu krijg je hem niet meer omhoog door de wiet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Maar toen kon het ook gewoon nog voor het slapen gaan
toen ik alles nog vies vond xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 is gemiddelde leeftijd geloof ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
Vakantie naar de knoppen, ruzie met alles en iedereen, en vandaag waar serieus alles mislukte en niet ging. Voor school hadden we die activiteitendag waar we onze uiterste best voor deden maar niks bereikten, en ik krijg zulke onaardige dingen naar mn hoofd geslingerd, zovan de hele wereld heeft besloten dat we nu op Faux. gaan haten. Tenminste, zo voelt het.
Ik hou nog steeds van je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
Vakantie naar de knoppen, ruzie met alles en iedereen, en vandaag waar serieus alles mislukte en niet ging. Voor school hadden we die activiteitendag waar we onze uiterste best voor deden maar niks bereikten, en ik krijg zulke onaardige dingen naar mn hoofd geslingerd, zovan de hele wereld heeft besloten dat we nu op Faux. gaan haten. Tenminste, zo voelt het.
Ik bedoel je kon gewoon in bed omdat er niks uit kwam toch..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu krijg je hem niet meer omhoog door de wiet?
arme jongen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
Weet ik veelquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel je kon gewoon in bed omdat er niks uit kwam toch..
Door wiet krijg je hem echt wel omhoog hoor
Awh fauxiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
ja katjesquote:
Wiet versterkt het verlangen juist..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veelKon toch net als bij alcohol zo zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je.
En waarom geen vakantie dan?En iedereen is gewoon ongesteld
merkte ik net jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
ik ben echt verstrooid bezig met alles enz
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
ik ben echt verstrooid bezig met alles enz
Haha godquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wiet versterkt het verlangen juist..
Je voelt het gewoon kietelen als je eraan denkt, en pissen is ook gewoon zalig als je stoned bent
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet lachen sof niet lachen
i want it bad girl bad yeah ik ben afgeleid door dat nummer xd
Waar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja en nu ook nog mn pincode tevaak verkeerd ingevoerd
okokquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
Hypo je zou 'm ns moeten proberen dit liedje.
je zal het niet leuk vinden maar toch. luister je wel eens wat anders dan die nirvana-achtige dingen dan?quote:
+ Fok-it + JRRY want ik kan niet multiquoten:quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh fauxie
Morgen gaat vast beter
mijn broertje moest eens 100 miljoen minuten wachtenquote:
idk? ik heb m maar uitgedaan enzo, morgen opnieuw proberen ofzoquote:
Heb je al wel andere leuke plannen voor de vakantie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
+ Fok-it + JRRY want ik kan niet multiquoten:
Ik hoop echt dat het morgen beter gaat, maar morgen begint de vakantie en daar zie ik nu als een blok tegenop. En we moeten een presentatie doen waar we nog maar exact 1 dia voor hebben: de titel
lolol presentaties ben ik ook een hell in ik flans m in het laatste moment in elkaar en improviseer vooralquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het morgen beter gaat, maar morgen begint de vakantie en daar zie ik nu als een blok tegenop. En we moeten een presentatie doen waar we nog maar exact 1 dia voor hebben: de titel
100 miljoen minuten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertje moest eens 100 miljoen minuten wachten!
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk? ik heb m maar uitgedaan enzo, morgen opnieuw proberen ofzois me nog nooit eerder overkomen
jaquote:
Bizarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jatoen moest ie naar een apple store toe
Nope. Ja een filmavond met vrienden en eropuit met de familie, maar naja dat stond strak om het oorspronkelijke plan heen gepland, waardoor er nu een diep gapend gat in mn vakantie zitquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al wel andere leuke plannen voor de vakantie?
Ach weetje, je hoeft niet per se op vakantie om leuke dingen te doen. Kijk gewoon in de buurtquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja vast wel ik raadpleeg morgen wel iemand.
Bovendien ben je vrij dus dat is al relaxedquote:
Dat is wel kut ja , naja misschien komen er nog wel wat last-minute plannenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nope. Ja een filmavond met vrienden en eropuit met de familie, maar naja dat stond strak om het oorspronkelijke plan heen gepland, waardoor er nu een diep gapend gat in mn vakantie zit
okeeee tot zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja , naja misschien komen er nog wel wat last-minute plannen
Het is meh. Maar ik heb hem wel voor de tweede keer aangeklikt ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
Ik hoor hypo niet meer dus het liejde is luek
Ik ga het proberen, maar de halve wereld gaat wintersportenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja , naja misschien komen er nog wel wat last-minute plannen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is meh. Maar ik heb hem wel voor de tweede keer aangeklikt ja.
Zelfmedelijden is wel lekker af en toequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
Goed, slapen, heel hard balen maar vooral heel veel medelijden met mezelf hebben. Slaap lekker
Ik heb mede-medelijden hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
Goed, slapen, heel hard balen maar vooral heel veel medelijden met mezelf hebben. Slaap lekker
Welterusten jongenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
He man.quote:
Oordopjes waren net even voor 5 minuten kapot, en nu komt er opeens weer 100% volume uit. raar dingquote:
Ga weg trollquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oordopjes waren net even voor 5 minuten kapot, en nu komt er opeens weer 100% volume uit. raar ding
Eindhoven is de andere kant opquote:
note gegevenquote:
hallo jrry, aangenaam kennis te makenquote:
hallo stuart aangenaam kennis te makenquote:
Goede vraag maar ik moet enthousiast doenquote:
Dacht ik ook al, over rellen gesprokenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Komt er zo aan, heb hem even geroepen voor je.
Not too bad thanks. How are you?quote:
Het is allemaal de schuld van Dannyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
ik krijg quotemeldingen binnen maar zie geen nieuwe quote
help mijn fok! is kapot
Door je vriendin? goed bezig toch op Valentijnsdagquote:
gniffelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door je vriendin? goed bezig toch op Valentijnsdag
ik wacht op jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
ben zo terug
blijf zitten waar je zit en verroer je niet
is goed liefjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
ben zo terug
blijf zitten waar je zit en verroer je niet
Die slapen al, geen bazen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Dit is wel een matige opkomst hoor.
GGMM, DP, Jordii, Caland, mag wel wat meer komen.
Waarom noem je nou allemaal aids users op? (behalve DP)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Dit is wel een matige opkomst hoor.
GGMM, DP, Jordii, Caland, mag wel wat meer komen.
tompsv is ook een aidsuser, die accepteer ik hier ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom noem je nou allemaal aids users op? (behalve DP)
ey man je kent me niet, wat is dezequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tompsv is ook een aidsuser, die accepteer ik hier ook
Ok je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ey man je kent me niet, wat is deze
Nee, dat durf ik nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk.
Vertel eens wat over jezelf.
Ik ook niet. Hoef ook niet iedereen te kennen. Er zijn soms ook mensen die ik wel ken en niet zou willen kennenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoef ook niet iedereen te kennen. Er zijn soms ook mensen die ik wel ken en niet zou willen kennen
Oke je heet Tom.quote:
Naar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dat je overstapt van voetbalclub
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 14 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 496 promisionxexposed
02. 440 Pizza_Pepperoni
03. 332 Ajacied422
04. 325 supersof
05. 319 Vaseline_
06. 296 Kally
07. 290 VoornaamAchternaam
08. 270 LompeHork
09. 251 Stuart
10. 246 Rezania
11. 235 AldoTheApache
11. 235 wolvendagen
13. 227 4EverBlackEyed
14. 223 Fok-it
15. 211 Karina
16. 210 Pino112
17. 209 JRRY
18. 206 Vinniiee
19. 200 Hypocriet
20. 186 Piye
Zo vroeg? Slaap lekkerquote:
Nice. studeer/werk je?quote:
quote:
HE. Dat wilde ik doen!!!quote:
Ja vanmorgen was het ook vroegquote:
Nee. Ga maar weer wegquote:
Dat is waar. Tot vanavond ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja vanmorgen was het ook vroeg
Wat studeer je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
studeren natuurlijk, werken kan altijd nog.
Geef me dan wat tijdquote:
Is ook leuk voor dit topicreeks in een keer allemaal kwaliteitsusers hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hey weer een kwaliteitsuser erbij
Gisteren deed je het ook niet. Ik wist niet zeker of je nog wakker wasquote:
Nee ik was toen gewoon weg gegaan volgens mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren deed je het ook niet. Ik wist niet zeker of je nog wakker was
HBO of Uni?quote:
ja leuk hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey een vrouw, wat leuk.
[..]
Wanneer gaan wappen dan.
Zomaar. Wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik was toen gewoon weg gegaan volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |