quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet lachen sof niet lachen
i want it bad girl bad yeah ik ben afgeleid door dat nummer xd
Waar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja en nu ook nog mn pincode tevaak verkeerd ingevoerd
okokquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
Hypo je zou 'm ns moeten proberen dit liedje.
je zal het niet leuk vinden maar toch. luister je wel eens wat anders dan die nirvana-achtige dingen dan?quote:
+ Fok-it + JRRY want ik kan niet multiquoten:quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh fauxie
Morgen gaat vast beter
mijn broertje moest eens 100 miljoen minuten wachtenquote:
idk? ik heb m maar uitgedaan enzo, morgen opnieuw proberen ofzoquote:
Heb je al wel andere leuke plannen voor de vakantie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
+ Fok-it + JRRY want ik kan niet multiquoten:
Ik hoop echt dat het morgen beter gaat, maar morgen begint de vakantie en daar zie ik nu als een blok tegenop. En we moeten een presentatie doen waar we nog maar exact 1 dia voor hebben: de titel
lolol presentaties ben ik ook een hell in ik flans m in het laatste moment in elkaar en improviseer vooralquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het morgen beter gaat, maar morgen begint de vakantie en daar zie ik nu als een blok tegenop. En we moeten een presentatie doen waar we nog maar exact 1 dia voor hebben: de titel
100 miljoen minuten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertje moest eens 100 miljoen minuten wachten!
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk? ik heb m maar uitgedaan enzo, morgen opnieuw proberen ofzois me nog nooit eerder overkomen
jaquote:
Bizarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jatoen moest ie naar een apple store toe
Nope. Ja een filmavond met vrienden en eropuit met de familie, maar naja dat stond strak om het oorspronkelijke plan heen gepland, waardoor er nu een diep gapend gat in mn vakantie zitquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al wel andere leuke plannen voor de vakantie?
Ach weetje, je hoeft niet per se op vakantie om leuke dingen te doen. Kijk gewoon in de buurtquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja vast wel ik raadpleeg morgen wel iemand.
Bovendien ben je vrij dus dat is al relaxedquote:
Dat is wel kut ja , naja misschien komen er nog wel wat last-minute plannenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nope. Ja een filmavond met vrienden en eropuit met de familie, maar naja dat stond strak om het oorspronkelijke plan heen gepland, waardoor er nu een diep gapend gat in mn vakantie zit
okeeee tot zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja , naja misschien komen er nog wel wat last-minute plannen
Het is meh. Maar ik heb hem wel voor de tweede keer aangeklikt ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
Ik hoor hypo niet meer dus het liejde is luek
Ik ga het proberen, maar de halve wereld gaat wintersportenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja , naja misschien komen er nog wel wat last-minute plannen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is meh. Maar ik heb hem wel voor de tweede keer aangeklikt ja.
Zelfmedelijden is wel lekker af en toequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
Goed, slapen, heel hard balen maar vooral heel veel medelijden met mezelf hebben. Slaap lekker
Ik heb mede-medelijden hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
Goed, slapen, heel hard balen maar vooral heel veel medelijden met mezelf hebben. Slaap lekker
Welterusten jongenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
He man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |