gewoon tien euro bij de kruidvat van sonyquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het echt niet, tweede keer al. eerste keer kwamen ze al kapot binnen voor ik ze had aangeraakt
Spleet, mijn broertje doet het ookquote:
elke dag tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar realiseer je dat goed. Ze doen het, allebei, hoogstwaarschijnlijk regelmatig
jijzelf niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spleet, mijn broertje doet het ook
nee hij is niet lelijk. maar hoef die gedachten nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoezo is ie zo lelijk dan
nee natuurlijk niet je broer die rukt dat hoeft niemand te zien
maar wedden als dat ie langer dan 20 minuten onder de douche staat, dat ie rukt wat meot je anders nog onder de douche
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als muziek luisteren
[..]
Mijn water, wat doe je!?
quote:
xd tuurlijk niet. maar het is wel zo, zeker elke week wel. misschien wel elke 2 dagen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij is niet lelijk. maar hoef die gedachten niet
Houd er dan over opquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
xd tuurlijk niet. maar het is wel zo, zeker elke week wel. misschien wel elke 2 dagen.
ooh ja okequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Nee niet eens. Maar over jouw vader met zijn vagina *naam* en spleet *naam*
Ik ben niet boos op AJ verder hoor. Echt niet.
Voor iemand van 13 is elke dag niet heel raarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
xd tuurlijk niet. maar het is wel zo, zeker elke week wel. misschien wel elke 2 dagen.
Spoelt die het gewoon door het putje van de douche door?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spoelt die het gewoon door het putje van de douche door?
Waarom gaat de vakantie niet door?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
Ik voel me zo de tyfus he goeiemorgen
Wattanquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
wat is er liefje?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
Wat is er aan de hand jongen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
Hm op mn 13e deed ik het eignlijk nog niet, vooral op mn 15e.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand van 13 is elke dag niet heel raar
12 is gemiddelde leeftijd geloof ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hm op mn 13e deed ik het eignlijk nog niet, vooral op mn 15e.
ik was 9 ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 is gemiddelde leeftijd geloof ik
Maar zo jong heb je het ook niet echt door hequote:
Er kwam niks uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zo jong heb je het ook niet echt door heBaby`s kunnen het bijvoorbeeld ook al doen
Je meent hetquote:
Nu krijg je hem niet meer omhoog door de wiet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Maar toen kon het ook gewoon nog voor het slapen gaan
toen ik alles nog vies vond xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 is gemiddelde leeftijd geloof ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
Vakantie naar de knoppen, ruzie met alles en iedereen, en vandaag waar serieus alles mislukte en niet ging. Voor school hadden we die activiteitendag waar we onze uiterste best voor deden maar niks bereikten, en ik krijg zulke onaardige dingen naar mn hoofd geslingerd, zovan de hele wereld heeft besloten dat we nu op Faux. gaan haten. Tenminste, zo voelt het.
Ik hou nog steeds van je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
Vakantie naar de knoppen, ruzie met alles en iedereen, en vandaag waar serieus alles mislukte en niet ging. Voor school hadden we die activiteitendag waar we onze uiterste best voor deden maar niks bereikten, en ik krijg zulke onaardige dingen naar mn hoofd geslingerd, zovan de hele wereld heeft besloten dat we nu op Faux. gaan haten. Tenminste, zo voelt het.
Ik bedoel je kon gewoon in bed omdat er niks uit kwam toch..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu krijg je hem niet meer omhoog door de wiet?
arme jongen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
Weet ik veelquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel je kon gewoon in bed omdat er niks uit kwam toch..
Door wiet krijg je hem echt wel omhoog hoor
Awh fauxiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef Faux. het volgende:
ja katjesquote:
Wiet versterkt het verlangen juist..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veelKon toch net als bij alcohol zo zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je.
En waarom geen vakantie dan?En iedereen is gewoon ongesteld
merkte ik net jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
ik ben echt verstrooid bezig met alles enz
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
ik ben echt verstrooid bezig met alles enz
Haha godquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wiet versterkt het verlangen juist..
Je voelt het gewoon kietelen als je eraan denkt, en pissen is ook gewoon zalig als je stoned bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |