nee johquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb problemen, maar thanksP
awh wattan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb problemen, maar thanksP
Ik niet, leven van een dientje is zwaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
i don't care want ik hoef niks noppes yes het is vakanatie vanaf vandaag yeaaaah
jij wilde eerst ook niet luisteren hoorquote:
Dat ik dit oprecht heel leuk vindquote:
Roept de jongen die een week niets gaat doenquote:
Ga jij dan ook luisteren naar `onze'' muziek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wilde eerst ook niet luisteren hoor
hahahahahaha ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik dit oprecht heel leuk vind
maar ik weet nu dat het het waard was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wilde eerst ook niet luisteren hoor
Dat heb je van mij gejatquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga dromenland bezoeken
Trusten schatjes en niet-schatjes
Voel je vrij om je tot een van deze aangesproken te voelen
Trusten schatjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Gedaan..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaaplekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Sweet dreams meisjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
jouw vaderquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder heeft een kookwekker gekocht van de AH, zo'n kok.
En mijn vader gedroeg zich weer als een kleuter. Hij zei: "Oh je hebt nu een kok (cock) in je handen"
Ik: serieus, sukkel
mn vader: "En nu wind je hem op!!!!"
of dat mijn moeder zei dat we geen kut *naam* mochten zeggen.
Zegt ie: "Vagina *naam* Spleet *naam*
Heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
En mijn vader gedroeg zich weer als een kleuter. Hij zei: "Oh je hebt nu een kok (cock) in je handen"
Wat een spleet uitleg, maar ik begrijp hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
quote:
En mijn moeder hem maar uitmaken voor kleuter. En hij blijft maar doorgaan met droge grappen. Ik kan er wel om lachenquote:
nou dan is het toch goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een spleet uitleg, maar ik begrijp het
?quote:
Oordopjes lijken kapot.quote:
Mij hoef je ook niet te snappen, ik ben puur natuur ik bestaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dan is het toch goed.
trouwens, ik snap jou ook heel vaak niet hoor
en hij wil rukken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
broeder schiet op met douchen, ik wil tanden poetsen
oh dat is balenquote:
nouquote:
150 euro.. Volgens mij wel garantiequote:
dat is wel heel erg duurquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
150 euro.. Volgens mij wel garantie
althans dat hoop ik
ehm... gaat dit over AJ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'spleetoog' krijgt een hele nieuwe betekenis opeens
Maar realiseer je dat goed. Ze doen het, allebei, hoogstwaarschijnlijk regelmatigquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nouik wil dat niet bij hem zien
Ja ik snap het echt niet, tweede keer al. eerste keer kwamen ze al kapot binnen voor ik ze had aangeraaktquote:
hoezo is ie zo lelijk danquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nouik wil dat niet bij hem zien
houd opquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar realiseer je dat goed. Ze doen het, allebei, hoogstwaarschijnlijk regelmatig
Net als muziek luisterenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'spleetoog' krijgt een hele nieuwe betekenis opeens
Mijn water, wat doe je!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |