Ga je nou morgen al naar Holanda?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Morgen een drukke dag maar gelukkig de laatste van de week
jij bepaalt gvd niet hoeveel dagen een week heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Morgen een drukke dag maar gelukkig de laatste van de week
Nee, zaterdagmiddag pas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou morgen al naar Holanda?
Pff. de brutaliteitquote:
van een werkweek wel gvdquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jij bepaalt gvd niet hoeveel dagen een week heeft
Nice. je hebt geluk dat het volgende week `wel'' beter weer is hier, in plaats van deze weekquote:
Het is voor mij de laatste werkdag van de week. Maar bedankt voor je vriendelijke reactiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jij bepaalt gvd niet hoeveel dagen een week heeft
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Slapen, bejaard en alles.
Kus voor de mensen die een kus willen op deze valentijnsdag
Inb4 dientje met iewll
kus terugquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
Sweet dreamsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
Kusquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 dientje met iewll
Zolang mijn vlucht maar niet vertraagd is of erger nog wordt gecancelled dan ben ik al blij eigenlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. je hebt geluk dat het volgende week `wel'' beter weer is hier, in plaats van deze week
omdat het kan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef Onorgineel het volgende:
Morgen en overmorgen werken waarom heb ik in godsnaam aangegeven dat ik vrijdagen vrij van school ben
Waarom zou die gecancelled worden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang mijn vlucht maar niet vertraagd is of erger nog wordt gecancelled dan ben ik al blij eigenlijk
Post dan de clip!!! di heeft een sexy plaatje dan gaan ze wel kijken!!!quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik word hier serieus vrolijk van
Geen idee. Bij elk sneeuwvlokje doen de vliegvelden hier en in NL hysterisch. Het is eerder gebeurd helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou die gecancelled worden?
Oh zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Bij elk sneeuwvlokje doen de vliegvelden hier en in NL hysterisch. Het is eerder gebeurd helaas.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en was ook niet van plan dat te gaan doen
Touch woodquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zomaar het gaat niet meer sneeuwen vanaf morgen geloof ik
ik zou het wel doen als ik jou was ;squote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en was ook niet van plan dat te gaan doen
nee,quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
Kalme muziek voor een kalm topic
deze moet je luisteenquote:
nee ik doe het nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zou het wel doen als ik jou was ;s
Ik heb problemen, maar thanksquote:
Klinkt goed zolang het niet gaat regenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |