Tja, dit is wel de stijl van Cascada, dus dat was wel een beetje te verwachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
Ik vond de brassband ook veel leuker. Dit nummer lijkt ook op Euphoria vind ik.

Dat sluit ik wel uit, door de fanbase in andere landen (voornamelijk GB, Ierland...)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Fred_B het volgende:
Een kopie van de winnaar van het jaar ervoor wil nog weleens floppen, en ik sluit dan ook niet uit dat dit 21e wordt ofzo. Maar ik hou zelf wel van deze stijl.

Daar rekenden DJ Bobo en Engelbert Humperdinck ook op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat sluit ik wel uit, door de fanbase in andere landen (voornamelijk GB, Ierland...)

Precies dit is geinspireerd op maar zeker geen plagiaat...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:29 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind dat gezeur over plagiaat altijd zo'n dikke onzin. Ik kan me daar echt kwaad over maken. Dat een liedje op een paar plekken wel wat lijkt op een ander liedje maakt het nog geen plagiaat. Dat is echt een zware beschuldiging. Ja, als ze het refrein inzet met "gloooo-rious" dan doet dat wel wat denken aan "euophoooooo-ria", en er zitten wat oh-oh-ohtjes in die wel wat lijken op de up-up-upjes van Loreen, en het is een dancenummer, maar dan hebben we het ook wel weer gehad met de gelijkenissen. Als je dit al plagiaat noemt dan is 99% van alle hedendaagse nummers op 1 of andere manier plagiaat. Plagiaat wil zeggen dat je echt grote delen van een nummer noot voor noot hebt gekopieerd (minstens acht noten achter elkaar volgens het EBU, als ik me niet vergis) en daarvan is hier geen sprake van, daar hoef je geen musicoloog voor te zijn om dat uit te vogelen.

Die dacht toen waarschijnlijk: Met dit liedje moet het toch mogelijk zijn om wél te scoren. En dat kon inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit is geinspireerd op maar zeker geen plagiaat...
het mooiste voorval ever van plagiaat blijft deze, volgens mij van de hand van G:Son

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |