SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
ROFLquote:
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef Thaboel het volgende:
@Klaus: de vloer is zeker stofvrij te krijgen... En als je dat niet gelukt is doe je je best niet verdomme!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als de operationele troepen eindelijk een keer op de eerste plaats zetten ipv opleiding.
Laat staan V&V...
quote:Korps Nationale Reserve
Van 28 januari tot en met 8 februari hebben 19 deelnemers aan de Algemene Militaire Opleiding (AMO) in Assen, hun spijkerbroek ingeruild voor het bloemetjespak gecombineerd met de nieuwste gevechtslaars. Samen met de andere AMO die tegelijkertijd in Oirschot plaatsvond zijn zij de eerste lichting met deze nieuwe kisten.
Dat was de lichting van Samquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef AchJa het volgende:
Jo, Rave! Wat zei ik!
[..]
[..]
I know, waarom denk je dat ik dit bericht gevonden heb...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was de lichting van Sam
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
I know, waarom denk je dat ik dit bericht gevonden heb...
Ik wil ook camouflage-ductape!quote:
Ow wacht, dat lijkt wel verbandrol....quote:
De lua natuurlijk, de rest kneep er tussenuit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
AchJa, welk wapen gebruikte het Nederlandse leger in 1940? Ik heb een weddenschap met iemand
Sorry zit op mijn mobiel. Scrollde erlangs en nam automatisch aan dat het ductape was.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, dat lijkt wel verbandrol....
Wat de neuk is het dan?quote:
Schijtlint...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat de neuk is het dan?
Ik weet verdomme wat bibrozalo betekent, waarom weet ik dit niet
Had ik nooit geraden.quote:
Wen er maar aan...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Ze hebben voor alles ook een andere benaming bij Defensie hè
Ik noem het zelf ook schijtlint... heb weleens een rare blik gehad van mijn moeder en broertje toen ik dat woord gebruikte...quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik noem het zelf ook schijtlint... heb weleens een rare blik gehad van mijn moeder en broertje toen ik dat woord gebruikte...
Groeten terug!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Jullie krijgen de groete van MaryMouse
Die gasten zijn blij dat ze weer iets binnen krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat moet lekker smaken![]()
[ afbeelding ]
KCT Kennismakingsdagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die gasten zijn blij dat ze weer iets binnen krijgen.
Dat nog steeds. Lees bovenstaand bericht.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef AchJa het volgende:
Jo, Rave! Wat zei ik!
[..]
[..]
Niet haten op onze peppie schoenen, jullie jaloerse beroepscollega's (daarmee is natuurlijk BB uitgesloten)quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was de lichting van Sam
...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
[..]
Niet haten op onze peppie schoenen, jullie jaloerse beroepscollega's (daarmee is natuurlijk BB uitgesloten)
Ja, ben ik het compleet mee eens. Had graag op die M90's gelopen, of wat het ook zijn en dat de beroeps plezier van de Meindls hadden mogen hebben. Fighters first.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
...
Wij kregen in onze amo (je de echte voor beroeps je weeeet) ook meindl uitgereikt... Grootste bullshit als je weet dat lui die op uitzending gaan ze in back order hebben staan.
Helaas is wanbeleid geen uitzondering maar bijna regel bij het kpu(of welke organisatie die erover gaat)quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Ja, ben ik het compleet mee eens. Had graag op die M90's gelopen, of wat het ook zijn en dat de beroeps plezier van de Meindls hadden mogen hebben. Fighters first.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helaas is wanbeleid geen uitzondering maar bijna regel bij het kpu(of welke organisatie die erover gaat)
Wieso?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Thaboel het volgende:
Moeten we het nu trouwens kps noemen ipv kpu?
Jups, en nu Soesterberg dus dan zou 'kpu' achterhaald zijn tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Wieso?
Was het eerst in Utrecht zelf ofzo?
Nouja, het is er maar 17 km van weg, maar toch iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jups, en nu Soesterberg dus dan zou 'kpu' achterhaald zijn toch
Hoezo backfire...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:10 schreef jitzzzze het volgende:
BB; hier wat inspiratie voor je als 'ze' je weer in een groepsdouche willen stoppen.
WGR / doktersverklaring
Nope, niet zijn kloon.quote:
Ben ik zijn moeder dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snel het rekeningafschrift bekeken?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Thaboel het volgende:
Moeten we het nu trouwens kps noemen ipv kpu?
Of moeten we PSU ook omdopen in PSS?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:48 schreef AchJa het volgende:
[..]Faal...
Kleding en Persoonlijke Uitrusting...
Persoonsgebonden to be correctquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:48 schreef AchJa het volgende:
[..]Faal...
Kleding en Persoonlijke Uitrusting...
Google op "sabelwacht". Dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef RonaldV het volgende:
Is er hier een marinier die me even per PM oid wat kan vertellen over een bruiloft in uniform? Er zit bij mij een broer van een marinier die morgen trouwt en die is nieuwsgierig naar wat hij kan verwachten (als fotograaf).
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Verneuk het niet.quote:
Dat heb ik velen horen zeggen, en velen daarvan werken niet meer bij Defensie.quote:
Dat had ik al begrepenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik velen horen zeggen, en velen daarvan werken niet meer bij Defensie.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar denk er niet te licht over.
Precies, en deze stap is ook mooi! Nogmaals gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen
En ik weet ook wel dat ik er nog lang niet ben hoor, alleen toch weer een stap dichterbij![]()
Niet één lied. Het is de hele soundtrack van die film.quote:
Dit is leuk fragmentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet één lied. Het is de hele soundtrack van die film.
ff kijken, momentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
ER, herken het wapen wat de acteur in zijn handen heeft op 02:23.
De FN FAL 7.62 Made by Herstal te Luik Belgiëquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
ER, herken het wapen wat de acteur in zijn handen heeft op 02:23.
Er gaat iets gruwelijk misquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De FN FAL 7.62 Made by Herstal te Luik
Fout!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De FN FAL 7.62 Made by Herstal te Luik België
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout!Kan goed zijn dat ik het toch fout had, de Brtitten hadden hun eigen model FN FAL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit een verschil in de loop.
L1A1 Self Loading Rifle (SLR) dus.
http://en.wikipedia.org/w(...)Rifle#United_Kingdom
[ Bericht 5% gewijzigd door ErwinRommel op 15-02-2013 15:22:02 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat was het ook ooit dacht ik. Ergens toen Michiel himself nog gekleed moest wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:38 schreef Thaboel het volgende:
@bb congratz
@AJ en Jitz ik dacht altijd kleedpunt utrecht :$
Toch blijf ik Stalingrad een betere film vindenquote:
Ik vind vooral het eerste uur echt fantastisch met de gunnyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch blijf ik Stalingrad een betere film vinden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch blijf ik Stalingrad een betere film vinden
Ik zou BB's "warface" wel eens willen zienquote:
Dat treft, daar heb ik ook een foto van:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zou BB's "warface" wel eens willen zien
Treffend. Werkt niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat treft, daar heb ik ook een foto van:
[ afbeelding ]
quequote:
Ik mis het eventjes denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Thaboel het volgende:
Haha jitz slaat den spijkert op den kopf.
Je plaatje is stuk.quote:
OMG, dadelijk een plaatje van Justin Bieberquote:
Ik zie hem dus welquote:
Nog stuk.quote:
BB, lees jij wel eens terug?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Pittige interval training achter de rug
Wat is dezequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat treft, daar heb ik ook een foto van:
[ afbeelding ]
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
BredeBroeder
ErwinRommel
AchJa
Piet__Piraat
Thaboel
Sounddragon
PerryVogelbekdier
Lotusss
Andyy
Cobra4
rival
FkTwkGs2012
Hyperdude
Moody
Emperor_Klaus
Chuck-N0rr1s
Nibb-it
delano.888
mitchelll0181
ZwartmetSuiker
ukga
densmee
krokdown
Scorpie
mithrandirrr
Stroopwafels
JohnB52
Anne
daNpy
quipertown1
Piles
blup
spectrumanalyser
T42
Cucumissativus
Craptacular
Snoepje5
Erasmo
mootie
Turquaz52
Amootje
maart78
Bananenvlaflip
OxygeneFRL
hoogvlieger
Spezza19
teknomist
Barcaconia
Goddelijker
house_is_a_feeling
Nee, kan je hier laten samenstellen: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
He wat, heb je dat zelf gemaakt
"beste vriend"
![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
jitzzzze
ErwinRommel
AchJa
Cobra4
Thaboel
Lotusss
Nibb-it
Erasmo
hoogvlieger
MaryMouse
Pumatje
Rave_NL
Yeahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Thaboel het volgende:
Oeh jitz je bent mij beste maatje deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Oh yes, nog ergens op nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:53 schreef Thaboel het volgende:
Kartennnnnnn yippie kaa yeeey motgerfuckerssss
Ah, een adventure liefhebber.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:53 schreef Emperor_Klaus het volgende:
Zo maar eens Penumbra en Amnesia proberen.
Silverstone zwanenburg. 41.25 gereden dus ik was weer blij.quote:
Ik ben zo'n schijtert dat ik ze na 10 minuten weer afgesloten hebquote:
Samen trainen dan. Beter dan die andere vriend die tekens te laat is of afzegt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Ahha, nog een wanna-be marinier buddy gevonden in mijn woonplaats.
Deze is wel 4 jaar ouderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Samen trainen dan. Beter dan die andere vriend die tekens te laat is of afzegt.
En?quote:
Des te beter om hem te bevrienden. En dan nog, Rave_NL zou kunnen bevestigen: mariniers zijn nergens bang voorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
+ bevriend met 2 gasten die nogal vaak bedreigingen uiten naar mij toe.
ik heb geen zin om in elkaar gemept te worden door allemaal gasten van 18+quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Des te beter om hem te bevrienden. En dan nog, Rave_NL zou kunnen bevestigen: mariniers zijn nergens bang voor
Mietjes! Ik heb nu gezopem dus kom naar op!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik heb geen zin om in elkaar gemept te worden door allemaal gasten van 18+
Ik ben gelukkig vrij, kan ik mooi bedenken of en hoe ik cruise control ga maken in mijn auto.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Absoluut geen zin om te werken vandaag
Gewoon een zwerfkei op het gaspedaal doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig vrij, kan ik mooi bedenken of en hoe ik cruise control ga maken in mijn auto.
Ik had het ook kunnen weten, dat ik van jou zo'n antwoord zou krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een zwerfkei op het gaspedaal doen
Is een goedkope oplossing in deze economische slechte tijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen weten, dat ik van jou zo'n antwoord zou krijgen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is een goedkope oplossing in deze economische slechte tijden
Dat is al een stuk beter, maar die ford meuk past natuurlijk nooit in mijn wagen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dit een optie?
[ afbeelding ]
Dit dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter, maar die ford meuk past natuurlijk nooit in mijn wagen.
Zoek je zoiets?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aardig stukje huisvlijt, maar nee.
Zoiets, maar dan voor een e36 diesel. Of een simpele aftermarket die er een beetje knap uit ziet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoek je zoiets?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-320i-323i-325i-is-M20-Cruise-Control-Tempomat-ACEL-DECEL-5-speed-/140917829217?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D5629099789028273250%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D130804521259%26
Al eens op een bmw forum gezocht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan voor een e36 diesel. Of een simpele aftermarket die er een beetje knap uit ziet.
Ja, de ene zegt dat je zo'n complete set nodig hebt als in die ebay advertentie. De ander zegt dat je alleen het hendeltje aan je stuurkolom nodig hebt. Ik snaai er niets meer van inmiddels.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al eens op een bmw forum gezocht?
De motor heeft aansturing nodig voor de toevoer van brandstof, dus denk dat je een complete set nodig hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de ene zegt dat je zo'n complete set nodig hebt als in die ebay advertentie. De ander zegt dat je alleen het hendeltje aan je stuurkolom nodig hebt. Ik snaai er niets meer van inmiddels.
De theorie zou zijn dat een diesel een drive by wire systeem zou hebben. En dan zou je met alleen een hendeltje al klaar zijn omdat je daarmee direct de ECU aanstuurt net als je met het gaspedaal zou doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De motor heeft aansturing nodig voor de toevoer van brandstof, dus denk dat je een complete set nodig hebt.
Met enkel een hendeltje aan de stuurkolom lijkt me dat onmogelijk.
Dan zou je eens naar een automaterialen handel kunnen bellen, wellicht dat die dat weten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De theorie zou zijn dat een diesel een drive by wire systeem zou hebben. En dan zou je met alleen een hendeltje al klaar zijn omdat je daarmee direct de ECU aanstuurt net als je met het gaspedaal zou doen.
Maar ik kom er maar niet achter of dat ook echt zo is. Niemand die het zeker lijkt te weten.
Ik vraag het me af, de meeste lui daar weten alleen maar wat de computer ze verteld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zou je eens naar een automaterialen handel kunnen bellen, wellicht dat die dat weten.
ff voor je zitten zoeken, kwam dit tegen: http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=79&t=31065quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, de meeste lui daar weten alleen maar wat de computer ze verteld.
Dat is wel voor benzine, maar alweer een stap dichterbijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff voor je zitten zoeken, kwam dit tegen: http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=79&t=31065
Succes ermeequote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel voor benzine, maar alweer een stap dichterbij
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Succes ermee
Op naar werk nu
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Des te beter om hem te bevrienden. En dan nog, Rave_NL zou kunnen bevestigen: mariniers zijn nergens bang voor
Wat een kankerbedrijf is het toch....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef AchJa het volgende:
Jo, Rave! Wat zei ik!
[..]
[..]
Ligt eraan. Barathea of pika?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef RonaldV het volgende:
Is er hier een marinier die me even per PM oid wat kan vertellen over een bruiloft in uniform? Er zit bij mij een broer van een marinier die morgen trouwt en die is nieuwsgierig naar wat hij kan verwachten (als fotograaf).
Tot zover "fighters first"...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat een kankerbedrijf is het toch....
Muah, dat is al sinds 1815 uit het raam.quote:
Nuanceren...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, dat is al sinds 1815 uit het raam.
En als we het gaan nuanceren snap ik best dat ze 19 lui even voorlaten voor de logistieke ramp die duizenden paren met zich meebrengt.
Dat ze er vervolgens wel te koop mee lopen is dan wel weer jammer..
De tijd dat ik mij druk maak om beslissingen van defensie is al een tijdje voorbij.,quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Vliegen weer eens 2 chinook's over
Nee, je mag 30 starjumpsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankjewel, mag ik nu een taart
De tijd dat ik mij druk maak om beslissingen van defensie is al een tijdje voorbij.,quote:
Omg.. wat een flut push-upsquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Hier een filmpje:
Maar spoel wel door naar 1:32
Ik weet niet of je in een nieuwe stijl bloemetjes pak mag lopen terwijl die officieel nog niet uitgeleverd worden. Kan me haast niet voorstellen dat het toegestaan is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Pumatje het volgende:
alles bij KPU besteld mag gedragen worden toch
Ik denk dat hij niet eens leverbaar isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in een nieuwe stijl bloemetjes pak mag lopen terwijl die officieel nog niet uitgeleverd worden. Kan me haast niet voorstellen dat het toegestaan is.
Dat moet haast wel. Zo erg is het KPU nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet eens leverbaar is
Zit er ook eindelijk een degelijke jas in het assortiment wat die bilaminaat vervangt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zit net even in de KPU Webshop te neuzen.. kom ik opeens een basisjasje in de nieuwe camouflage tegen.
'Jas, Basis, Fr, Perm, NFP-Gr'
Natuurlijk gelijk eentje in bestelling gezet.![]()
je buddy kwam toch altijd te laat; dat heeft hem de das om gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Shiiit, m;n buddy is niet aangenomen
Ja, maar dat weet 't ROC niet. Tenzij ze hier zitten te spyen ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je buddy kwam toch altijd te laat; dat heeft hem de das om gedaan
Hij kwam op de 'keuring' vast ook te laat, of maakte een lakse indruk.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet 't ROC niet. Tenzij ze hier zitten te spyen ofzo
Lakse indruk weet ik niet, hij kwam in iig niet te laat aangezien hij bij me in de auto zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij kwam op de 'keuring' vast ook te laat, of maakte een lakse indruk.
Dan weet hij dus best waarom hij niet is aangenomen, maar hij schaamt zich er duidelijk voorquote:Op zondag 17 februari 2013 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lakse indruk weet ik niet, hij kwam in iig niet te laat aangezien hij bij me in de auto zat.
Misschien was z'n intake gesprek kut, I don't know. Hij wilt er ook niks over zeggen en ik mocht vandaag in m'n eentje lopen
Hmm, ja idd. Naja, 't moet dan maarquote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan weet hij dus best waarom hij niet is aangenomen, maar hij schaamt zich er duidelijk voor
Misschien dat ie er na een krat bier over wil praten.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, ja idd. Naja, 't moet dan maar
hehe.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien dat ie er na een krat bier over wil praten.
Dan kan ie er nog wat van leren wellicht en dan nog een keer solliciteren.
Nog een keer solliciteren kan volgend jaar pas, dan zou die eerst HAVO moeten doen en dan op de helft van school gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien dat ie er na een krat bier over wil praten.
Dan kan ie er nog wat van leren wellicht en dan nog een keer solliciteren.
Je bent gewoon een beetje moe?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Pijn in m'n kneiter gvd. Gisteren ouzo, diverse soorten bier, apple cider en whisky gezopen
Het maakt mij niet uit, maar als hij er niet over praat dan gaat ie nooit lering trekken uit zijn afwijzing.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog een keer solliciteren kan volgend jaar pas, dan zou die eerst HAVO moeten doen en dan op de helft van school gaan, maarja, ik zie 't wel.
Tsjah, maak hem dat maar eens duidelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar als hij er niet over praat dan gaat ie nooit lering trekken uit zijn afwijzing.
Dat moet je hem vertellen op eenzelfde wijze als ik doequote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, maak hem dat maar eens duidelijk.
I'll try.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet je hem vertellen op eenzelfde wijze als ik doe
Te lang sabelexercitie geoefend?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu eerst de hele dag BoB kijken
En m'n elleboog is herstellende,na een week geen fuck doen
![]()
hoe zou ik moeten oplettenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je nou maar opgelet, binnenkort moet jij het ook kunnen
ahjoh, dat vertellen ze toch welquote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je regelt maar wat, maar als je schoenen niet glimmen dan zwaait er wat
Je hebt toch wel eens schoenen gepoetst?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ahjoh, dat vertellen ze toch wel
Als ie Meindls krijgt niet. Die kunnen lekker niet glimmenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je nou maar opgelet, binnenkort moet jij het ook kunnen
Net alsof je geen andere schoenen hebt die je wel moet/kan poetsenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:15 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Als ie Meindls krijgt niet. Die kunnen lekker niet glimmen.
Geen dienstschoenen nee. Of gebruik jij je galaschoenen zo vaak?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je geen andere schoenen hebt die je wel moet/kan poetsen
Galaschoenen heb ik niet; wel platte schoenen voor onder mijn DT/T6. Je Meindl's moet je ook schoon houden. Daarnaast heb ik ook nog veiligheidsschoenen die je gewoon kan poetsen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Geen dienstschoenen nee. Of gebruik jij je galaschoenen zo vaak?
Verder wax ik af en toe mijn burgerschoenen wel.
nopequote:Op zondag 17 februari 2013 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens schoenen gepoetst?
Kies zelf maarquote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal ik je nog een tip van flip geven? Of zal ik het lekker niet doen
Ik deed het ook voor het eerst bij V&V hahaquote:
[opa-modus]quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik deed het ook voor het eerst bij V&V haha
Ik heb nog nooit op plastic sneakers gelopenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[opa-modus]
Vroegah, had men leren burger schoenen die gepoetst dienden te worden. Tegenwoordig loopt iedereen maar op plastic sneakers die je niet hoeft te onderhouden.![]()
[/opa-modus]
Lijst van vandaag: Shooter, the adjustment bureau End of watch, Stepbrothers.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Dark City, SinCity, The Handmaid's Tale, Nineteen Eighty-Four
Grandpa.quote:
Had je Absinth gezopen?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik had vandaag een droom dat ik ben verdronken onder het ijs met wintertraining![]()
Ja, d'n dieë, gisteren nog een biertje mee gedronken, maffe gast is het.quote:
Ja, ik had een inbouwhandleiding van BMW zelf gevonden. Komt erop neer dat het relatief eenvoudig is; hendel aan de stuurkolom. Beetje kabelboom aanpassen en je bent er.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
@Jitzzze, nog wat wijzer geworden mbt de cruise control?
Té veel risico op fouten?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik had een inbouwhandleiding van BMW zelf gevonden. Komt erop neer dat het relatief eenvoudig is; hendel aan de stuurkolom. Beetje kabelboom aanpassen en je bent er.
Enige probleem is dat ik zelf niet in de kabelboom ga zitten kloten.
Ik ben wel heel handig, maar niet met elektrotechnische zaken. Daar snap ik echt de ballen van.quote:
Toch maar laten doen dus, of anders mijn eerdere optie, een zwerfkei aan het gasbedaalquote:Op maandag 18 februari 2013 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben wel heel handig, maar niet met elektrotechnische zaken. Daar snap ik echt de ballen van.
Ik ga geen monteur van 70 EUR het uur kopen, dus ik laat het maar zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch maar laten doen dus, of anders mijn eerdere optie, een zwerfkei aan het gasbedaal
Rekest = request = verzoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |