Liever een ouder die een doos frikandellen, fruit en groente koopt, dan een ouder die tankstation-boterhammen en supermarktsalades voor 5 euro per stuk in huis haalt omdat het zogenaamd gezond moetquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef nietzman het volgende:
Frikadellen zijn wel financieel verantwoord natuurlijk. Al dat gedoe met die dure salades de hele tijd...
hoe wil ze van hun budget ooit fruit kopen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever een ouder die een doos frikandellen, fruit en groente koopt, dan een ouder die tankstation-boterhammen en supermarktsalades voor 5 euro per stuk in huis haalt omdat het zogenaamd gezond moet
Goed punt. Misschien kun je ze daar wat geld voor geven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:06 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
hoe wil ze van hun budget ooit fruit kopen?
Hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het paupergehalte niet hoger kan, blijkt het toch te kunnen.
Ja hoor eens even, ze heeft wel 25 euro gedoneerd aan haar vrienden he? Dat gaat je verdorie niet in je kouwe kleren zitten. Dat is nota bene bijna net zoveel als een maand verzekeringsgeld voor die honden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:27 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind je voor een 22jarige een ontzettende jankerd, wat de neuk wil je nou met dit topic? Horen hoe goed jij wel niet bent?
Ja je zou toch 25 euro moeten missen op je 600 euro boodschappen per maand...quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor eens even, ze heeft wel 25 euro gedoneerd aan haar vrienden he? Dat gaat je verdorie niet in je kouwe kleren zitten. Dat is nota bene bijna net zoveel als een maand verzekeringsgeld voor die honden.
Hahhahahahha. Lachen man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
nou daar hadden ze kennelijk niet zoveel moeite mee, ze zijn even 1.5 dag stil geweest.. tot ik gisteravond mijn wasmahine te koop gezet heb, omdat ik een nieuwe heb gekocht... Die oude was 6kg ik heb nu 8... .
Kreeg ik ineens weer een berichtje of ik die wasmachien niet even gratis en voor niks aan hun wilde komen brengen hahahhaah
Ik vind jouw woord "ongeloofwaardelijk" pas ongeloofuitlokkendhedig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 05:59 schreef feedmyfear het volgende:
Ik vind het hele verhaal steeds ongeloofwaardelijker worden, zal wel aan mij liggen ..
Dat is ook niet de methode om iemand te helpen. Als Schuldhulpverlening bij die familie aan de deur staan zeggen ze ook niet: 'hier heb je een zak met geld, succes ermee', terwijl zo'n gezin in een hulpverleningstraject meestal meer kost dan dat het gezin mee geholpen zou zijn. Maarja, dan leert niemand iets ervan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:02 schreef Platina het volgende:
Veel mensen hier vinden het kennelijk niet erg om 25 euro in een bodemloze put te gooien. Mijn bankrekening is ook een bodemloze put, wie van jullie kan ik gaan lastigvallen?
Enig idee hoe duur die zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef Foxy00 het volgende:
Waar moet dat kind de vitaminen uit halen? Al van jongs af aan maar aan de davitamon multi's doen? :S
Dat klopt, waarom vinden de mensen hier het dan zo raar dat de TS verwacht dat ze er nuttige dingen van kopen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is ook niet de methode om iemand te helpen. Als Schuldhulpverlening bij die familie aan de deur staan zeggen ze ook niet: 'hier heb je een zak met geld, succes ermee', terwijl zo'n gezin in een hulpverleningstraject meestal meer kost dan dat het gezin mee geholpen zou zijn. Maarja, dan leert niemand iets ervan.
Ik kan begrijpen dat je TS niet aardig vindt, maar moet je d'r nou echt verassen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hahhahahahha. Lachen man.
Zo triest dat men even denkt hulpverlener te spelen, en dan op een forum gaan klagen als (verassing!) hulpverlenertje het niet lukt helemaal verkeerd aanpakt...
--edit--
Ik lach mij kapot als het gezin nog steeds meeleest. Altijd leuk, zo'n backfiretopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aangezien heel veel mensen hier graag geld storten in bodemloze putten; maak gerust geld over naar het SBF, StudentenBierFonds. We wachten nog op ANBI-certificering, maar we zijn er zeker van dat dit niet lang meer zal duren
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
Dat probeer ik al vanaf pagina 1 te vertellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef silliegirl het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd geen zak van dit hele topic niet...
Goed; Stel, TS heeft inderdaad aan een bevriend stel 25 euro gegeven. Dat kan ik snappen, je wilt immers helpen. Die vrienden hebben meer nodig en vragen om meer, niet netjes van hen, maar ook dat valt nog te snappen..
Vervolgens communiceert TS naar die vrienden dat ze een topic opent op FOK! en doet dat ook. Dat zou ik al niet doen, maargoed, ieder z'n ding..
Vervolgens heb ik meerdere malen langs zien komen hoe geweldig TS zichzelf het vindt doen (met weinig geld, met veel geld, qua hulp aan die vrienden), maar ook zien roepen hoe slecht die vrienden het doen, hoe dik ze zijn, etc..
Vraag 1: Waarom praat je zo over je "Vrienden?". Vraag 2: waarom zijn ze dan uberhaupt je vrienden? En vraag 3: Waarom geef je in GODSNAAM geld aan mensen van wie jij vindt dat ze alles fout doen? Voor hun kind, ok, dat snap ik nog, maar haal dan gewoon een tas met gezond eten en geef ze dat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |