Wat is er zo belangrijk aan je buikspieren? Wasbordjes krijg je alleen als je een laag vet% hebt, abs are made in the kitchen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
Mijn workout duurt anderhalf uur/uur en drie kwartier.
Vooraf neem ik een eiwitshake en achteraf. Maar wanneer kan ik nu
het beste m'n buikspieren doen? Duurt mijn workout te lang als ik
nog een kwartier buikspieren meepak?
En wanneer kan ik het beste buikspieren op rustdagen pakken en moet ik daarvoor en of
daarna eiwitrijk eten/drinken?
Je weet dat een shake gewoon eiwitten zijn en veel meer niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
En wanneer kan ik het beste buikspieren op rustdagen pakken en moet ik daarvoor en of
Ik ook. Zeker na wat zwaar bench press dumbell werk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:26 schreef seto het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens, gewoon je borstbeen wat knakt volgens mij, heb er in ieder geval nooit last van gehad.
homoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
Vriend van me was laatst mee, had ik hem weighted crunches laten doen op de decline bench, toen vond hij het niet zo chill meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
homo
Doet me denken aan een vriend van mij die een keer met mij wou meetrainen, loopt hij steeds te bitchen dat we geen buikspieroefeningen doen
om de training een keer een paar crunches pakken is niks mis meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
homo
Doet me denken aan een vriend van mij die een keer met mij wou meetrainen, loopt hij steeds te bitchen dat we geen buikspieroefeningen doen
Ik zou ook een shake tijdens je workout drinken, dan gieren die proteïnen zo je pumped up muscles inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
Ik deed een keer met buikspierkwartier meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
om de training een keer een paar crunches pakken is niks mis mee
Beter zet hij gewoon een whey injection dan wordt het gelijk opgenomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou ook een shake tijdens je workout drinken, dan gieren die proteïnen zo je pumped up muscles in
>GYMquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Beter zet hij gewoon een whey injection dan wordt het gelijk opgenomen
En zorgen voor andere bronnen van eiwitten behalve alleen shakes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou ook een shake tijdens je workout drinken, dan gieren die proteïnen zo je pumped up muscles in
oh god weer zo eentjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
Je workout duurt sowieso te lang. 45 minuten tot een uur is voldoende. Ik zou me niet te druk maken om je abs, 1x per week weighted crunches is voldoende. Eiwit intake kan je beter bijhouden zoals de rest van je voeding zodat je voldoende binnenkrijgt, maar ook weer niet teveel. Dat laatste heeft geen nut nameñijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
ik doe elke dag 250x crunches op mijn bank s'avonds, lekkere kiwi's of vind je dat teveel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
je klaagt hier weleens vaker, hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Traplopen na zwaar deadliften+squats![]()
Als je voor de trein of bus moet rennen op je rust dag
Over spookverhalen gesprokenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef JanKort het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde motivatie zijn, als dealers die stiekum een pilletje in iemand zn drinken gooien :p
Thanks beide. Voelt toch raar zo voor de eerste keerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker na wat zwaar bench press dumbell werk.
Gelukkig dat een beginner zo goed wordt geholpen door de echte beesten zoals hieronder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:57 schreef Atemno het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
homo
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik doe elke dag 250x crunches op mijn bank s'avonds, lekkere kiwi's of vind je dat teveel?
Kom op als iedereen met zo'n instelling aankomt zetten is het einde zoek. Mensen als sapstengel en Panzer zijn prima voorbeelden van hoe het wel moet. In de verslavingszorg worden ook alleen mensen geholpen als ze echt de motivatie ervoor hebben, anders het verspilde moeite.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gelukkig dat een beginner zo goed wordt geholpen door de echte beesten zoals hieronder.
[..]
[..]
[..]
[..]
Idd respect. Vanaf dag 1 zitten deze beesten al een op superstrength achtig schema met IFF voedingspatroon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Kom op als iedereen met zo'n instelling aankomt zetten is het einde zoek. Mensen als sapstengel en Panzer zijn prima voorbeelden van hoe het wel moet. In de verslavingszorg worden ook alleen mensen geholpen als ze echt de motivatie ervoor hebben, anders het verspilde moeite.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Mensen als sapstengel en Panzer zijn prima voorbeelden van hoe het wel moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |