de wanhopige jongen bedoel je. vaak is het namelijk een heleboel extra gedoe en ellende en ex-en waar je als buitenstaander niks mee te maken wilt hebben etc etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De juiste jongen heeft dat geduld wel om je de tijd te geven tot inkeer te komen
nee dat bedoel ik niet. Bedoel in het algemeen, niet zo zeer in het geval van moeder met kind.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
de wanhopige jongen bedoel je. vaak is het namelijk een heleboel extra gedoe en ellende en ex-en waar je als buitenstaander niks mee te maken wilt hebben etc etc.
tuurlijk, maar dat is toch niet op haar van toepassing? ik denk dat het een soort wisselwerking is, zij heeft nare ervaringen (door kind of niet), is daardoor introverter, komt een jong volwassene tegen die waarschijnlijk nog nooit een relatie met een meisje met kind heeft gehad, dat kan veel indruk maken, en dan is het meisje in kwestie ook nog eens heel gesloten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet. Bedoel in het algemeen, niet zo zeer in het geval van moeder met kind.
Ik denk dat jij gewoon dingen moet gaan doen waarvan je zegt dat je ze wilt doen ipv stilzitten en liegen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja.. T is een beetje een omgekeerde wereld.
Ik word best wel versierd enzo.. Alleen kan ik mezelf er niet voor openstellen
Ik wil graag een serieuze relatie en er zijn best wel 'geinteresseerde'. Alleen hou ik mn gevoelens zo opgesloten dat ik iedereen soort van afstoot..
Oke, ik kan het niet beter uitleggen dan dit.. Hoop dat t te begrijpen is
Jongen, laat het zitten. Er is niks te behalen nu wat dat betreft voor jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon dingen moet gaan doen waarvan je zegt dat je ze wilt doen ipv stilzitten en liegen.
Je betrekt het nu op mij, doe is niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, laat het zitten. Er is niks te behalen nu wat dat betreft voor jou.
En als je er iets over wilt zeggen, doe het dan privé.
ik praat gewoon terug maar voel mijn hoofd met de seconde warmer wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe gaat dat altijd in de praktijk, een jongen gaat tegen jou praten en wat gebeurt er dan naast dat je verlegen bent?
Ach.. Heeft ook zo zijn charmes.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik praat gewoon terug maar voel mijn hoofd met de seconde warmer worden
Waarom denk je dat dat gebeurd? Heb je een probleem met jezelf?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik praat gewoon terug maar voel mijn hoofd met de seconde warmer worden
Ik geef je advies om je er niet herhaaldelijk openbaar over te praten omdat dat zowel voor haar als voor jou niks oplevert. Dat is alles.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je betrekt het nu op mij, doe is niet.
Tis haar probleem, en dat doet ze fout.
Ik denk niet dat dat gebeurd ik weet dat dat gebeurd.. En ja ik heb een shitload aan problemen met mijzelf maar dit staat daar los van het enige wat ik als vervelend ervaar is dat mensen zien dat ik een rode kop krijg en daar soms bepaalde dingen achterzoeken die er helemaal niet zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat gebeurd? Heb je een probleem met jezelf?
Dat is aan haar om er iets mee te doen, dat is naar mijn mening haar probleem, beknopter en beter kan ik het advies niet geven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef je advies om je er niet herhaaldelijk openbaar over te praten omdat dat zowel voor haar als voor jou niks oplevert. Dat is alles.
Maar goed, wat weet ik er nou van he?
Ow dat heb ik ook heel vaak.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gebeurd ik weet dat dat gebeurd.. En ja ik heb een shitload aan problemen met mijzelf maar dit staat daar los van het enige wat ik als vervelend ervaar is dat mensen zien dat ik een rode kop krijg en daar soms bepaalde dingen achterzoeken die er helemaal niet zijn
Klopt ja en doordat je je er bewust van bent ga je je daar mee bezig houden en is het nog erger. Ik heb wel negatieve dingen ervaren namelijk dat men meent dat ik die persoon als meer dan leuk ervaar en dan gelooft men je niet als je zegt dat dit niet het geval is. Ik hou daar niet van..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook heel vaak.
ja is irritant, zeker omdat je het voelt en dus nog bewuster van wordt. Maar is niets aan te doen en heb er nog nooit negatieve dingen aan ondervonden.
Dus daar moet je je niet druk over maken.
tja en dan denken ze dat? Maakt toch ook niet uit? Je zegt even dat het niet zo is, en daarna moeten ze zelf maar beslissen of ze het geloven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt ja en doordat je je er bewust van bent ga je je daar mee bezig houden en is het nog erger. Ik heb wel negatieve dingen ervaren namelijk dat men meent dat ik die persoon als meer dan leuk ervaar en dan gelooft men je niet als je zegt dat dit niet het geval is. Ik hou daar niet van..
Ja, dat soort geklier heb ik ook meegemaakt. Ik kan ook heel erg verlegen worden, maar dat komt meer door mijn onzekerheid en dat ik bang ben voor de negatieve reacties van de meiden. Nou moet ik wel zeggen dat dat niet voorkomt in bepaalde, gecontroleerde omgevingen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt ja en doordat je je er bewust van bent ga je je daar mee bezig houden en is het nog erger. Ik heb wel negatieve dingen ervaren namelijk dat men meent dat ik die persoon als meer dan leuk ervaar en dan gelooft men je niet als je zegt dat dit niet het geval is. Ik hou daar niet van..
Denk dat ze dat inderdaad zullen doen maar de dingen die ik voor hen invul zijn veel pijnliker dan afstandelijk zijn..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk kunnen ze negatief over je denken. Het feit dat ze merken dat je zo afstandelijk bent kunnen zij als een negatieve eigenschap van je ervaren.
daar moet je dan ook mee stoppen, denken voor anderen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk dat ze dat inderdaad zullen doen maar de dingen die ik voor hen invul zijn veel pijnliker dan afstandelijk zijn..
Weet ik daarom ook psycholoog maar helaas is dat niet van de een op de andere dag overquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar moet je dan ook mee stoppen, denken voor anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |