Ga er mee naar de huisarts.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef kloon491 het volgende:
[..]
ja omdat ik geen leuk mens ben ik ben heel vreemd. Onzeker. Doe niks atm ben beetje saai/zwaarmoedigz niks gaat goed. :/ Ik vind leven moeilijk en ik ben altijd verdrietig hoewel ik doe van niet denk ik dat t onbewust voelbaar is :p denk dat veel mensen daar wel op afknappen. Plus k ben wel vals/scherp naar mensen toe waardoor ik ongeinteresseerd en arrogant lijk. En ben echt vreemd onberekenbaar en niet in te schatten hoor ik vaak.
Interesting...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef kloon491 het volgende:
[..]
ja omdat ik geen leuk mens ben ik ben heel vreemd. Onzeker. Doe niks atm ben beetje saai/zwaarmoedigz niks gaat goed. :/ Ik vind leven moeilijk en ik ben altijd verdrietig hoewel ik doe van niet denk ik dat t onbewust voelbaar is :p denk dat veel mensen daar wel op afknappen. Plus k ben wel vals/scherp naar mensen toe waardoor ik ongeinteresseerd en arrogant lijk. En ben echt vreemd onberekenbaar en niet in te schatten hoor ik vaak.
Waarom geen seks?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:42 schreef kloon491 het volgende:
[..]
ik wil geen seks en een (goeie) relatie krijg ik toch nooit :p
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:49 schreef kloon491 het volgende:
[..]
Waarom?
Sowieso half jaar ofoz geen seks idd
Lijkt mij dat mannen en vrouwen ongeveer even vaak seks hebben... Maarja, tkomt zo over alsof een half jaar geen seks hebben een keuze is ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor meisjes het makkelijker
Misschien is dat voor sommige mensen ook . Sommige hebben misschien wel dat ze makkelijk iemand makkelijk hebben voor de sex maar dat een relatie niet makkelijk te krijgen is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat mannen en vrouwen ongeveer even vaak seks hebben... Maarja, tkomt zo over alsof een half jaar geen seks hebben een keuze is ofzo.![]()
Als dat een keuze is, waarom heb ik die dan niet? Dit is het versieren topic... Ik vraag het me eigenlijk steeds weer af als ik dat soort posts lees.
Het is heel simpel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat mannen en vrouwen ongeveer even vaak seks hebben... Maarja, tkomt zo over alsof een half jaar geen seks hebben een keuze is ofzo.![]()
Als dat een keuze is, waarom heb ik die dan niet? Dit is het versieren topic... Ik vraag het me eigenlijk steeds weer af als ik dat soort posts lees.
Vrouwen en mannen kunnen even goed seks regelen. Alleen staan de vrouwen er net wat minder vaak voor open. Maar als je der naar op zoek bent is het altijd wel te vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel dat je lef hebt, en het die kant op stuurt, dan lukt het altijd wel in 6 maanden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen even goed seks regelen. Alleen staan de vrouwen er net wat minder vaak voor open. Maar als je der naar op zoek bent is het altijd wel te vinden.
Enige is dat je het dus ook die kant op moet sturen, en dat je dus ook lef moet hebben en niet bang/verlegen moet zijn.
Avondje stappen is voldoende.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel dat je lef hebt, en het die kant op stuurt, dan lukt het altijd wel in 6 maanden?
Nee, dat geluk is niet voor mij, ik moet er de hele dag naar kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spreek je jezelf daar niet tegen?
Spreek je nu als vrouw of gewoon als mens? Dat het voor beide sexes geldt?quote:
Het geldt voor beide seksen. Mannen zijn in die zin wel wat makkelijker en zeggen sneller ja tegen enkel seks. Maar er staan ook genoeg vrouwen voor open.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spreek je nu als vrouw of gewoon als mens? Dat het voor beide sexes geldt?
En laten we wel enige criteria behouden aan een meisje... Laten we zeggen dat 20% van het publiek wel voldoet?
Een avondje stappen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geldt voor beide seksen. Mannen zijn in die zin wel wat makkelijker en zeggen sneller ja tegen enkel seks. Maar er staan ook genoeg vrouwen voor open.
wat voor percentages? geen idee.
handleiding voor vrouwen zou indd wel handig zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een avondje stappen...
Heb je misschien een handleiding
Wat iemand eerder zei, je moet het lef hebben om het die richting in te sturen. Bij sommigen lukt het door vrij snel die richting op te gaan, anderen moet je meer bespelen.. en bij de rest lukt het nooit omdat ze niet durven/verlegen of conservatiever zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een avondje stappen...
Heb je misschien een handleiding
Dat niet eens, maar die paar elementen die er wel in moeten zitten zoals:quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
handleiding voor vrouwen zou indd wel handig zijn
gewoon nederlandse stijl, dus direct to the point ;Pquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar die paar elementen die er wel in moeten zitten zoals:
Meisjes blijven aanspreken op een avond als iemand niet zo leuk blijkt oid.
- Aansturen op naborrelen thuis...
Denk dat die 2 elementen al voldoende zijn eigenlijk...
Heb je nou nooit een meisje gezien wat je beter wilde leren kennen ofzo ???quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
En wat maakt vrouwen mensen aanspreken nou eigenlijk zo leuk?
Zeker als het enige wat je gemeen hebt is dat je blikken gekruisd waren of zelfs nog minder.
Je hoeft er niet naar te kijken hoor. En 'geluk'? Als het geforceerd is zoals jij zegt dan weet ik niet of dat iets is om jaloers op te zijn. Veel gestress wat je de ander nou weer moet geven of waarmee je haar moet verrassen, helemaal als man zijnde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, dat geluk is niet voor mij, ik moet er de hele dag naar kijken
Handje vol, het kan zomaar een genetische afwijking zijn... Ik ga weer naar de psychiater binnenkort dus allicht is het zo verholpen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je nou nooit een meisje gezien wat je beter wilde leren kennen ofzo ???
Ik ben nu.... 20.5 jaar zogezegd....quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je nou nooit een meisje gezien wat je beter wilde leren kennen ofzo ???
Misschien ben je gewoon nog niet verliefd geweest dat kan ook . En de een houd meer van uitgaan dan de anderquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben nu.... 20.5 jaar zogezegd....
Op mijn 19e begon ik een beetje met uitgaan en meisjes aanspreken en dergelijk.. Dat heb ik toch wel zomaar 2x in de week gedaan.... Nouja ik heb dus wel redelijk wat ervaring daarmee..
Ik word er alleen niet warm van op dit moment...
Niks wat er die jaren gebeurd is wil ik moeite voor doen zo lijkt het.
Ehh... Op anti depressiva wel 3 meisjes ontmoet waar ik een ander gevoel bij had, een beter / mooier gevoel.... Daar zou ik wel voor warm lopen.
Nee natuurlijk ben ik niet verliefd geweest, ik kom geen vrouwen tegen waar ik wat dan ook voor voel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon nog niet verliefd geweest dat kan ook . En de een houd meer van uitgaan dan de ander
Dat ligt er aan je kan elkaar gewoon tijdens het uitgaan ontmoeten , en dan besluiten goh die lijkt me interessant om vaker te zien en proberen met haar alleen af te spreken zoals etentje, filmpje weet ik veel wat .quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben ik niet verliefd geweest, ik kom geen vrouwen tegen waar ik wat dan ook voor voel.
Sowieso kom ik op dit moment helemaal geen vrouwen tegen.. Dan zou ik weer uit moeten gaan maarja... Waar gaat dan dan ook allemaal over eigenlijk? Plezier maken met elkaar is dat meer... Iemand leren kennen zit er niet echt in.
Gebeurt zelden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ligt er aan je kan elkaar gewoon tijdens het uitgaan ontmoeten , en dan besluiten goh die lijkt me interessant om vaker te zien en proberen met haar alleen af te spreken zoals etentje, filmpje weet ik veel wat .
Vertel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme waarom ben ik zo lastig
Nouja.. T is een beetje een omgekeerde wereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |