Dan zal je er eerst achter moeten komen hoe dat komtquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja.. T is een beetje een omgekeerde wereld.
Ik word best wel versierd enzo.. Alleen kan ik mezelf er niet voor openstellen
Ik wil graag een serieuze relatie en er zijn best wel 'geinteresseerde'. Alleen hou ik mn gevoelens zo opgesloten dat ik iedereen soort van afstoot..
Oke, ik kan het niet beter uitleggen dan dit.. Hoop dat t te begrijpen is
Ik weet precies hoe het komt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zal je er eerst achter moeten komen hoe dat komt
Ik ben 23. Dus officieel gezien niet neequote:
3quote:
Maar gezien je posthistory over r&p ben ik niet van plan serieus op jou in te gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik zou ook niks willen met iemand met een kind hoor. Zeker niet op deze leeftijd. Als je nou 30 bent, oke, maar de meeste mensen willen echt nog niet zo jong aan kinderen denken, en al helemaal niet als het niet hun kind is.
Voor de meeste is dit dus ook zo. Maar er zitten uitzonderingen tussen. Sommigen vinden het helemaal geen probleem. Maar ik ben dan weer zo panisch dat ik dat niet geloof en ze afstoot. Zuchtquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:27 schreef ArnosL het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat je versierd wordt, maar een kind is voor heel veel jongeren een flinke afknapper. Kinderen is iets voor 'ver weg' en daar willen ze op onze leeftijd absoluut nog niet aan denken.
Je hebt je uiterlijk iig mee, dus je zult vast wel iemand vinden
Het enige dat je dus hoeft te doen is je open te stellen voor die jongensquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor de meeste is dit dus ook zo. Maar er zitten uitzonderingen tussen. Sommigen vinden het helemaal geen probleem. Maar ik ben dan weer zo panisch dat ik dat niet geloof en ze afstoot. Zucht
Ja, en dat is nou juist het grote probleem. Ik kan het gewoonweg niet. Hoe graag ik ook zou willenquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Het enige dat je dus hoeft te doen is je open te stellen voor die jongens
Vreemd. Komt dat door een vorige relatie die nog in je gedachten rond spookt ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, en dat is nou juist het grote probleem. Ik kan het gewoonweg niet. Hoe graag ik ook zou willen
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar mijn vorige relatie is niet stuk gegaan vanwege mijn kind. Dus het lijkt me sterkquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Vreemd. Komt dat door een vorige relatie die nog in je gedachten rond spookt ofzo?
Dat is de vraag. Als een dame dat bij mij zou doen en ik moet twee maanden hard bikkelen om er doorheen te komen zou ik afhaken. Het probleem zou niet persé zijn dat die gast er geen tijd en energie in zou willen steken, maar dat hij niet weet dat hij er zoveel tijd en energie in moet steken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De juiste jongen heeft dat geduld wel om je de tijd te geven tot inkeer te komen
Dat kan echt wel hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
En misschien mag ik dit niet zeggen maar: ik heb ook echt het idee in mn hoofd geplant dat een jongen niet serieus met me kan zijn omdat ik een kind heb. En dat idee zit echt vast in mn hoofd
Ik pak hem niet, nog blonder?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik moest even nadenken. Blond hé :p
heb je een datum?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik pak hem niet, nog blonder?
Whaha, duurde nog een minuut voor ik hem zag...quote:
Moet zij zelf dan wel hintjes beginnen te geven en ook duidelijk weten wat ze wil, anders zou ik alsnog afhaken. Twee keer afgewezen worden terwijl je verliefd bent is niet bepaald leuk namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Als een dame dat bij mij zou doen en ik moet twee maanden hard bikkelen om er doorheen te komen zou ik afhaken. Het probleem zou niet persé zijn dat die gast er geen tijd en energie in zou willen steken, maar dat hij niet weet dat hij er zoveel tijd en energie in moet steken.
Het is wel een grote factor. Ik zou er niet aan moeten denken om een vriendin te hebben die al een kind heeft. Ook wanneer ik wel kinderen zou willen dan zou het toch nooit officieel ook mijn kind zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
En misschien mag ik dit niet zeggen maar: ik heb ook echt het idee in mn hoofd geplant dat een jongen niet serieus met me kan zijn omdat ik een kind heb. En dat idee zit echt vast in mn hoofd
de wanhopige jongen bedoel je. vaak is het namelijk een heleboel extra gedoe en ellende en ex-en waar je als buitenstaander niks mee te maken wilt hebben etc etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De juiste jongen heeft dat geduld wel om je de tijd te geven tot inkeer te komen
nee dat bedoel ik niet. Bedoel in het algemeen, niet zo zeer in het geval van moeder met kind.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
de wanhopige jongen bedoel je. vaak is het namelijk een heleboel extra gedoe en ellende en ex-en waar je als buitenstaander niks mee te maken wilt hebben etc etc.
tuurlijk, maar dat is toch niet op haar van toepassing? ik denk dat het een soort wisselwerking is, zij heeft nare ervaringen (door kind of niet), is daardoor introverter, komt een jong volwassene tegen die waarschijnlijk nog nooit een relatie met een meisje met kind heeft gehad, dat kan veel indruk maken, en dan is het meisje in kwestie ook nog eens heel gesloten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet. Bedoel in het algemeen, niet zo zeer in het geval van moeder met kind.
Ik denk dat jij gewoon dingen moet gaan doen waarvan je zegt dat je ze wilt doen ipv stilzitten en liegen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja.. T is een beetje een omgekeerde wereld.
Ik word best wel versierd enzo.. Alleen kan ik mezelf er niet voor openstellen
Ik wil graag een serieuze relatie en er zijn best wel 'geinteresseerde'. Alleen hou ik mn gevoelens zo opgesloten dat ik iedereen soort van afstoot..
Oke, ik kan het niet beter uitleggen dan dit.. Hoop dat t te begrijpen is
Jongen, laat het zitten. Er is niks te behalen nu wat dat betreft voor jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon dingen moet gaan doen waarvan je zegt dat je ze wilt doen ipv stilzitten en liegen.
Je betrekt het nu op mij, doe is niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, laat het zitten. Er is niks te behalen nu wat dat betreft voor jou.
En als je er iets over wilt zeggen, doe het dan privé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |