SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pheno op 13-02-2013 21:53:59 ]
God had het zo gewild..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Zucht, was het nou echt nodig onze SC er bij te betrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troepen heb je nodig!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Zucht, was het nou echt nodig onze SC er bij te betrekken.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
God had het zo gewild..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Holy cow voor jouquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef TJV het volgende:
Als groot leider van de Minecraft SC roep ik mijn assistenten Mineraalwater en Timwonnacott terug, van deze onzin ben ik niet gediend. Tuut-chips mogen jullie tegen een kleine vergoeding houden, shaderon krijgen jullie geld op toe. Dat heft elkaar op dus hou ze maar.
Gegroet vanuit een ver, ver sterrenstelsel,
TJV
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef TJV het volgende:
Als groot leider van de Minecraft SC roep ik mijn assistenten Mineraalwater en Timwonnacott terug, van deze onzin ben ik niet gediend. Tuut-chips mogen jullie tegen een kleine vergoeding houden, shaderon krijgen jullie geld op toe. Dat heft elkaar op dus hou ze maar.
TJV
Goede geacteerd, ik wist dat je het kon!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo een SC voor iedere gamer?
Hier was een bezetting gaande! Ahh wel nice try
Hey, gooi hem eens open. Dit gepeupel spreekt niet namens de opperleider.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede geacteerd, ik wist dat je het kon!
<3quote:
Nu zonder capslock en wat beleefder ipv allerlei pm's met bedreigingen en ik zal eens kijken of ik dat knopje kan vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef bobbernaut het volgende:
GODVERDOMME DOE ONZE AUTI SC EENS OPEN HE?!
Je snapt dat dit heel lang kan doorgaan hequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef shaderon het volgende:
GAM / [Minecraft SC #214] Niemand sluit de SC NIEMAND
Mag ik u vriendelijk verzoeken de SC open te gooien en als u op weg naar het knopje zich genodigd voelt om Bobbernaut een ban te geven kunnen wij dat alleen toejuichen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zonder capslock en wat beleefder ipv allerlei pm's met bedreigingen en ik zal eens kijken of ik dat knopje kan vinden.
Sjonge jonge.
Kijk, zo kan het ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag ik u vriendelijk verzoeken de SC open te gooien en als u op weg naar het knopje zich genodigd voelt om Bobbernaut een ban te geven kunnen wij dat alleen toejuichen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Beta, hij deed me aan Aquila denkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg is die MP guard in jouw UI nou van de gewone Half life of van die beta ?
Ik heb geen PM's gestuurd..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zonder capslock en wat beleefder ipv allerlei pm's met bedreigingen en ik zal eens kijken of ik dat knopje kan vinden.
Sjonge jonge.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag ik u vriendelijk verzoeken de SC open te gooien en als u op weg naar het knopje zich genodigd voelt om Bobbernaut een ban te geven kunnen wij dat alleen toejuichen.
Spuit 11.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb geen PM's gestuurd..
Geachte Pheno,
Helaas vernam ik net dat onze geliefde Minecraft Slowchat gesloten is.
Dit vind ik niet fijn, wij hebben lang gestreden voor onze eigen slowchat, er zijn grote offers voor verricht.
Ban's, notes en gesloten topics, het zou jammer zijn als dit nu voor niks is toch?
Wilt u alstublieft onze Minecraft Slowchat open doen?
Dat zouden wij erg waarderen.
Met vriendelijke groet,
Bobbernaut
Ah had ik het toch goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beta, hij deed me aan Aquila denken
ok gr gr wil je nu ippa?quote:
Ik ben 30+, denk je dat ik dit begrijpquote:
IPPA, HOOFD, je puddingbuks likkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben 30+, denk je dat ik dit begrijp
Nee, dank je, ik ben al getrouwd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IPPA, HOOFD, je puddingbuks likken
Maar ik ben nog onder de 18, dan vergeeft onze Heer het toch wel!quote:
De paus heeft vanaf maart niets meer te doen, misschien heeft hij nog een plekje vrij onder zijn jurkje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik ben nog onder de 18, dan vergeeft onze Heer het toch wel!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beta, hij deed me aan Aquila denken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
Er is nu Vrede en Verbroedering tussen de verschillende SC'en in GAM![]()
Dat wou ik er mee bereiken
Dus blijf hier ook maar hou die MC crap daarquote:
Oke laters. Minecraft crap noemenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus blijf hier ook maar hou die MC crap daar
Minecraft is tof! Ik speel dat zelf ook! Maar jullie ging iets te rap in dat SC topic!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke laters. Minecraft crap noemen
Dat doet ie altijd. Het was ook een tijd zijn ondertitel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke laters. Minecraft crap noemen
Of je doet wat leuks met die schijf, maak er een schuur apparaat vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer verder met het reanimeren van een HDD-schijf. Of ritueel verbranden, kan natuurlijk ook, want zelfs de BIOS leest het ding niet meer uit
Volgens mij spint ie niet eens meer op. Gelukkig RAID-1, dus nog niets verloren, maar ik moet er wel iets mee gaan doen voordat #2 ook per ongeluk dood gaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Of je doet wat leuks met die schijf, maak er een schuur apparaat van
Enkeltje schroothoop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Of je doet wat leuks met die schijf, maak er een schuur apparaat van
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij spint ie niet eens meer op. Gelukkig RAID-1, dus nog niets verloren, maar ik moet er wel iets mee gaan doen voordat #2 ook per ongeluk dood gaat
Zoals gezegd, het was even een cooldown. Voordat het weer van een 'grap'quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef TJV het volgende:
Pheno, ik vind het wel aardig van je dat je mijn toespraak waardeert. Zouden boem-snikkel enzo niet doen.
Kan jij niks aan doen, dat mens moet kijken wat ze doet..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben een tijdje geleden echt HEUL dom geweest, had allemaal foto's op een externe hdd staan, maar niet gebackupped
staat m'n vriendin een keer op die hdd (ze is niet zo handig, in het algemeen), schijf kapot, echt niets meer aan te doen, valt met geen enkele software uit te lezen, spint niet meer, al m'n foto's kwijt tot zo'n beetje 4 jaar terug want die had ik nog op m'n PC.
echt zo dom!
Ja, ooit ook gehad en dan vergeet je nooit meer te backuppen. Wanneer het dus al te laat isquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben een tijdje geleden echt HEUL dom geweest, had allemaal foto's op een externe hdd staan, maar niet gebackupped
staat m'n vriendin een keer op die hdd (ze is niet zo handig, in het algemeen), schijf kapot, echt niets meer aan te doen, valt met geen enkele software uit te lezen, spint niet meer, al m'n foto's kwijt tot zo'n beetje 4 jaar terug want die had ik nog op m'n PC.
echt zo dom!
Komt goed jong!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef TJV het volgende:
Pheno, ik vind het wel aardig van je dat je mijn toespraak waardeert. Zouden boem-snikkel enzo niet doen.
Ja doei.quote:
Nix geen doeiquote:
fijn dit, laat mij maar weer achter. lul.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef TJV het volgende:
TJV
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Alleen hun lieten de adapter van de oplader op de laptop vallen waar de HDD zitquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
echt zo dom!
Hey in elk geval was het tegen een kleine vergoeding das meer dan bij Shaderon!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
fijn dit, laat mij maar weer achter. lul.
Je komt er vanzelf wel achter waarom je verstoten bent.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
fijn dit, laat mij maar weer achter. lul.
Op laten sturen naar zo'n bedrijf die het nog kan restoren, kost alleen wel iets van 400 euquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
echt zo dom!
Oh, jou moest ik nog wat vragen, maar ik ben het door het gepiep van mijn NAS vanavond vergeten. Komt vanzelf wel weer boven borrelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op laten sturen naar zo'n bedrijf die het nog kan restoren, kost alleen wel iets van 400 eumaar soms kun je t weer op de verzekering verhalen enzeu
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey in elk geval was het tegen een kleine vergoeding das meer dan bij Shaderon!
Om dat brood op de server van Aldie zekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf wel achter waarom je verstoten bent.
GAM / [Minecraft SC #I] Concordia res parvae crescunt
BRAINFART!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jou moest ik nog wat vragen, maar ik ben het door het gepiep van mijn NAS vanavond vergeten. Komt vanzelf wel weer boven borrelen.
Ik zit hier al vet lang!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hee een vrouw in een game sc, en het is niet lorrelies
Kei vet lang!quote:
Noem je d'r nu dik?quote:
Nein want ik heb een aantal Tut's gezienquote:
En lang. Eigenlijk een paar Frankfurters die aan elkaar vast zitten.quote:
Nee Shar het is net rustig!quote:
Ook een keer meegemaakt. Had me er al op ingesteld alles kwijt te zijn (geen backup). Maar na een tijdje goed zoeken toch nog een oplossing gevonden. Via Hyperterminal in windows de firmware resetten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer verder met het reanimeren van een HDD-schijf. Of ritueel verbranden, kan natuurlijk ook, want zelfs de BIOS leest het ding niet meer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En waarempel hij werkte gewoon weer. Toen vlug alles gebackuped ofc. Was zo blij al mijn foto's en muziek weer terug te hebben.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Mender het volgende:
Ik kom hier ook even kijken als dat mag![]()
wat is hier gaande
[..]
Ook een keer meegemaakt. Had me er al op ingesteld alles kwijt te zijn (geen backup). Maar na een tijdje goed zoeken toch nog een oplossing gevonden. Via Hyperterminal in windows de firmware resetten.(het probleem was dus dat er een issue in de firmware zat
)
Dan dans je wel even om de tafel heen lijkt me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En waarempel hij werkte gewoon weer. Toen vlug alles gebackuped ofc. Was zo blij al mijn foto's en muziek weer terug te hebben.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat is waar mijn opmerking was gemenerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Shar het is net rustig!
Denk aan Donkey Kong op de Wii
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Mender het volgende:
Ik kom hier ook even kijken als dat mag![]()
wat is hier gaande
[..]
Ook een keer meegemaakt. Had me er al op ingesteld alles kwijt te zijn (geen backup). Maar na een tijdje goed zoeken toch nog een oplossing gevonden. Via Hyperterminal in windows de firmware resetten.(het probleem was dus dat er een issue in de firmware zat
)
Heyy mender! Lang geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En waarempel hij werkte gewoon weer. Toen vlug alles gebackuped ofc. Was zo blij al mijn foto's en muziek weer terug te hebben.
Zeker. Aangezien ik een maand lang in onzekerheid was of ik mijn muziek en foto's ooit nog terug zou zien. De opluchting was grootquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan dans je wel even om de tafel heen lijkt me!
jup, eens kijken hoe het mij hier bevaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heyy mender! Lang geleden.
Ik ben serieus net terug van een potje L4D2 met Datdus, en ik kom terug, staat er een naslagwerk van heb ik jou daar op mn skype van AQ over dat de poep de ventilator heeft geraakt enzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dieptepunt was toen de sc dichtging
Ja dat wil ik ook, maar veel storage in de cloud kost toch nog wel flink wat centen! (m'n wereldreisfoto's zijn iets van 40 GB, laat staan al die andere meuk die in de loop der jaren is geschoten...!)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Alleen hun lieten de adapter van de oplader op de laptop vallen waar de HDD zit. Alles wat belangrijk is heb ik in de cloud.
De wat op de watquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben serieus net terug van een potje L4D2 met Datdus, en ik kom terug, staat er een naslagwerk van heb ik jou daar op mn skype van AQ over dat de poep de ventilator heeft geraakt enzo
Say WWHHHAATT???!! AQUILA HEEFT EEN PC WAAROP TE GAMEN VALT?!!! EN HIJ DOET HET NIET MET MIJ??!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben serieus net terug van een potje L4D2 met Datdus, en ik kom terug, staat er een naslagwerk van heb ik jou daar op mn skype van AQ over dat de poep de ventilator heeft geraakt enzo
Ik ben net terug van een potje L4D2 met datdusquote:
Aquila verantwoord jezelf! Waarom game je nooit met mij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
Waar was je dan ook!
En waar staat dat paleis...? Kan hem niet vinden namelijk.
C&H / Paleis van Karel de Grote te Aken- Minecraft Projectquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
Waar was je dan ook!
En waar staat dat paleis...? Kan hem niet vinden namelijk.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
De wat op de wat
Edit: oooh het is een spreekwoord, ik dacht al
Dat lukt je nooit denk ik :pquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
C&H / Paleis van Karel de Grote te Aken- Minecraft Project
Mega 50GB (encrypted) gratisquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook, maar veel storage in de cloud kost toch nog wel flink wat centen! (m'n wereldreisfoto's zijn iets van 40 GB, laat staan al die andere meuk die in de loop der jaren is geschoten...!)
Worms.... Weet je dat niet meer!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aquila verantwoord jezelf! Waarom game je nooit met mij?
Gesloten want er speelde niemand meer op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Mender het volgende:
wat is er eigenlijk met de mc sc server (aka aldie's server) gebeurd?
Sir Aldie. Wie of wat het precies is is nog onbekend, maar dat die van pijpen houdt is zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
Wie of wat is Aldie? Die naam komt vaak langs.
AlDieWillenTeKaaprenVaren. Woont in Dronten, is eigenlijk een post-1.7.3iconomy-SC'er maar heeft zich in korte tijd opgewerkt tot gerespecteerd lid. Men zegt dat hij ooit een paar honderd (duizend) pijpen kocht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
Wie of wat is Aldie? Die naam komt vaak langs.
FTFYquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
AlDieWillenTeKaaprenVaren. Woont in Dronten, is eigenlijk een post-1.7.3iconomy-SC'er maar heeft zich in korte tijd opgeneukt tot gerespecteerd lid. Men zegt dat hij ooit een paar honderd (duizend) pijpen kocht.
edit: en is 90% van de tijd geband.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op laten sturen naar zo'n bedrijf die het nog kan restoren, kost alleen wel iets van 400 eumaar soms kun je t weer op de verzekering verhalen enzeu
Dat staat er niet. Alsof AQ uberhaupt gamet, hij post gewoon overal over elk platform en hij bezit zelf een gameboy micro. Beste ooit overigens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Say WWHHHAATT???!! AQUILA HEEFT EEN PC WAAROP TE GAMEN VALT?!!! EN HIJ DOET HET NIET MET MIJ??!!
DAAROM is Roy dus HR, jij bent ook al zo'n Gameboy Micro-fanaat!quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Alsof AQ uberhaupt gamet, hij post gewoon overal over elk platform en hij bezit zelf een gameboy micro. Beste ooit overigens.
Nog nooit een gameboy gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DAAROM is Roy dus HR, jij bent ook al zo'n Gameboy Micro-fanaat!
wtf!quote:
DE SLOW GING UIT DE SLOW CHATquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef DJ_ het volgende:
wat is hier gebeurd.... 4 pagina's op 1 dag ? o.O
Op mijn werk kan ik er niks mee doen, gooi het voor je achter neerquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik wil niet tof doen, maar check ff wat ik gesubmit heb
Mjammmmmquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET![]()
ik was nog niet wakkerkusjekroel
![]()
MEGATON!quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik wil niet tof doen, maar check ff wat ik gesubmit heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zeg, Moet jij je vrouw eigenlijk niet verwennen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:47 schreef Pheno het volgende:
Wolkentoetjes, puddingbuksen, wat is dezen allemaal?
Soonquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANNEER IS HET WOLKENTOETJES TIJD![]()
Ik denk dat mijn baas en de hare ons geen vrij gaat geven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg, Moet jij je vrouw eigenlijk niet verwennen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn baas en de hare ons geen vrij gaat geven.
Dat kan nooit kwaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]dat denk ik ook niet. Al zou een dagje vrij geen kwaad kunnen.
Oeii, Succes dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik nog 7, ik werk 9 uur op een dag
Jaja, Je hebt gewoon met die moker perrongelijk op je duim geslagen ipv de harde schijf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb pijn aan mijn duim van het knoppenbashen van de laatste game.
Damn, bustedquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jaja, Je hebt gewoon met die moker perrongelijk op je duim geslagen ipv de harde schijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:20 schreef Nebo het volgende:
VALENTIJNSDAG WHOEHOEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke precies?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit aan de chocolade koekjes
mwaa ja die zijn wel lekker!quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je die wel eens in sinaasappel smaak gehad?
Niet kopen..
Jaffa cakes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt ook van die koekjes met zo'n gare sinaasappel jam ofzo er in ook met chocola er bij ofzo die zijn ook vies.
Ja die!quote:
Blegh!quote:
quote:Cake or biscuit?
In het Verenigd Koninkrijk moet BTW worden afgedragen over met chocolade bedekte koekjes, maar niet over met chocolade bedekte cakejes. McVities noemt zijn product cakejes. Voor de rechtbank werd een 12" (30 cm) Jaffa Cake getoond als bewijs dat het geen koekje is, maar een miniatuur-cake. Volgens McVities is het verschil tussen koekjes en cakejes, dat koekjes zacht worden naarmate ze ouder worden, terwijl cakejes dan juist harder worden. Vervolgens toonden zij aan de rechtbank dat Jaffa Cakes hard worden wanneer ze oud worden. De rechtbank besloot dat Jaffa Cakes inderdaad cakejes zijn, waardoor er in het Verenigd Koninkrijk geen BTW hoeft te worden betaald voor Jaffa Cakes.[1]
In Nederland exact hetzelfde met Konijnenvoer en Caviavoer..quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
Dit is dan wel weer grappig! Maar geloof dat er nog meer van die gekke regels daar zijn.
[..]
Tja Nederland is dan ook echt vaag soms.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In Nederland exact hetzelfde met Konijnenvoer en Caviavoer..
Dat is een Europese regelquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja Nederland is dan ook echt vaag soms.
Nu willen ze dat de cookie pop-ups weg moeten terwijl zij ook de regel hebben gemaakt dat een site moet vragen om cookies...
Even opgezocht! Ook raar opzich al is die uitleg wel weer duidelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In Nederland exact hetzelfde met Konijnenvoer en Caviavoer..
Zoals we het nu doen is volgens hoe het moet qua Europese Regels.. alleen nu komen ze er pas achter dat het kut is en dat ze er af willenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
Nederland heeft die cookie regel wel nog verder getrokken dan de rest maar het verschil daartussen weet ik niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zoals we het nu doen is volgens hoe het moet qua Europese Regels.. alleen nu komen ze er pas achter dat het kut is en dat ze er af willen
Sommige landen negeren de regel denk volledig
Ik heb het wel vaker gehoord dat het strenger zou zijn dan eigenlijk volgens europa heeft maar vraag me niet naar het verschil.quote:Nederland heeft zo’n beetje de strengste cookiewet van Europa. Een wet die onze concurrentiepositie internationaal op achterstand zet.
Dit is blijkbaar het verschilquote:In Nederland is de implementatie van de cookiewetgeving strenger dan in andere landen. Onder meer in het Verenigd Koninkrijk is implied consent genoeg; er wordt dan van uitgegaan dat gebruikers toestemming hebben gegeven. In Nederland is het echter verplicht om expliciet om toestemming te vragen. Daarnaast vond de Tweede Kamer dat met browserinstellingen geen toestemming kan worden gegeven, terwijl dat volgens de richtlijn wel kan.
En ondertussen de bevolking het hardst in de kont neemtquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef Pheno het volgende:
Ze willen er al weer vanaf, want zo maakt het ons niet bewust van privacy. Eerder een irritant *klikt op ja* en lezen echt niet verder. Nederland die weer vooraan het braafste hondje wil lopen
Ik moet gelijk terug denken aan de middelbare school... In de 1e had iemand in de kantine ooit eens van die vierkante smeerkaasjes tegen het plafond gegooid... De resten daarvan hingen er nog steeds toen ik van school ging zes jaar laterquote:
hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moet gelijk terug denken aan de middelbare school... In de 1e had iemand in de kantine ooit eens van die vierkante smeerkaasjes tegen het plafond gegooid... De resten daarvan hingen er nog steeds toen ik van school ging zes jaar laterondanks de verbouwing van de hele kantine...
Ik moest hier aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Hi kids, do you like violence?
Hallon ballonquote:
Dat is een goede updatequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Super Mario Bros U krijgt 80 nieuwe levelsSuper Luigi U
quote:New Super Luigi U komt in het jaar van #Luigi naar Wii U eShop. Deze NSMBU-dlc verandert alle 80+ bestaande levels in nieuwe levels
Glowmouse-topic? Ik ga 'm doorspitten!quote:
michaeljacksonpopcorm.gifquote:
SHIZZLEquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
michaeljacksonpopcorm.gif
Inderdaad leuk leesvoer!
"nieuw"quote:
In de beelden zag t er iig leuk uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
"nieuw"Dat gaat waarschijnlijk nog vies tegenvallen.
Hou je nu wel de DLC in de gaten dan?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
SHIZZLE
Fighting Shizzle-game met Snoop Dizzle? Fo sho!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Flodder450 het volgende:
Valentijnsboobies!Wat is deze voor een vogel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jep, zal wel dezelfde map zijn met een ander themaatje eraan of iets in die richtingquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
"nieuw"Dat gaat waarschijnlijk nog vies tegenvallen.
Nintendo is liever lui dan moe ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Jep, zal wel dezelfde map zijn met een ander themaatje eraan of iets in die richting
Waarom heeft hij blauwe poten?quote:
Dat wordt gebruikt met het paren!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij blauwe poten?
En bij het zwemmen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat wordt gebruikt met het paren!
100PK op de achterkant dat ding vliegf dat laag over het water heen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een buitenboordmotertje, denk je ook niet?
Kameleon-stylequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
100PK op de achterkant dat ding vliegf dat laag over het water heen!
Dat ging toch meer van prut. pruttel.. pff... of ging dat ook snel?quote:
Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen Danny verdedigen. Wat Glowmouse wil is dat bij een verkoop Danny geen geld krijgt voor al het werk dat Glowmouse gedaan heeft of dat het voor het meeste geld verkocht wordt ipv wat voor FOK! Als geheel het beste is. Lijkt me niet onredelijk. Plus dat de stichtingstructuur die hij voorstelt voor het voortbestaan van FOK! beter is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
michaeljacksonpopcorm.gif
Inderdaad leuk leesvoer!
Ja, snap het ook niet zo goed. Het is niet netjes van Glowmouse dat hij zichzelf boven admins stelde door crew semi te bannen omdat ze niet in actie kwamen tegen users die tegen GlowMouse uitvielen, maar het uiteindelijke punt van hem vind ik best redelijk: ik snap dat het erg kut is voor Danny maar het is wel echt al jaren tijd om een flinke professionaliteitsslag te maken bij FOK!, iets wat ze bij tweakers bv allang gedaan hadden voor de overname door VNU. Gewoon zorgen dat dingen als dit netjes geregeld zijn, het mag dan niet Danny's pakkie an zijn maar dan moet hij iemand/mensen zoeken die daar wel iets mee kunnen/willen om ervoor te zorgen dat FOK! groeien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen Danny verdedigen. Wat Glowmouse wil is dat bij een verkoop Danny geen geld krijgt voor al het werk dat Glowmouse gedaan heeft of dat het voor het meeste geld verkocht wordt ipv wat voor FOK! Als geheel het beste is. Lijkt me niet onredelijk. Plus dat de stichtingstructuur die hij voorstelt voor het voortbestaan van FOK! beter is.
Maar het is vooral jammer want GlowMouse is een erg goede developer die toffe dingen heeft gemaakt!
Het gaat wel wat dieper dan dat... Het komt er gewoon op neer dat GM een rotstreek heeft uitgehaald wat voor beide partijen vervelender uitpakt dan had gehoeven als er duidelijkheid was..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen Danny verdedigen. Wat Glowmouse wil is dat bij een verkoop Danny geen geld krijgt voor al het werk dat Glowmouse gedaan heeft of dat het voor het meeste geld verkocht wordt ipv wat voor FOK! Als geheel het beste is. Lijkt me niet onredelijk. Plus dat de stichtingstructuur die hij voorstelt voor het voortbestaan van FOK! beter is.
Maar het is vooral jammer want GlowMouse is een erg goede developer die toffe dingen heeft gemaakt!
quote:
Donkey KOng Return komt ook naar de 3ds!quote:
Met een beetje mazzel is hij er voordat ik op vakantie ga, kan ik lekker onderweg gamenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Donkey KOng Return komt ook naar de 3ds!
Bofkont!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is hij er voordat ik op vakantie ga, kan ik lekker onderweg gamen
Heb je Layton en paper Mario al helemaal uit? Ik moet nog echt aan Layton gaan beginnen (enkel de intro gedaan), ben bij wereld 5 van nsmb2 en Mario land heb ik ook maar 1 level van gespeeld... Alleen Mario Kart 7 en Mario tennis heb ik redelijk uitgespeeld, maar dat zijn geen uitspeel-spellen. Paper Mario heb ik nog niet eens gekocht vanwege m'n backlog...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is hij er voordat ik op vakantie ga, kan ik lekker onderweg gamen
Ik heb NSBM2 en Mario Land uitgespeeldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:46 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je Layton en paper Mario al helemaal uit? Ik moet nog echt aan Layton gaan beginnen (enkel de intro gedaan), ben bij wereld 5 van nsmb2 en Mario land heb ik ook maar 1 level van gespeeld... Alleen Mario Kart 7 en Mario tennis heb ik redelijk uitgespeeld, maar dat zijn geen uitspeel-spellen. Paper Mario heb ik nog niet eens gekocht vanwege m'n backlog...
Ik zat ook echt zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zou echt denken dat het einde der tijden daar was
Indrukwekkend filmpje
quote:
quote:The web resource has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Reason: This site is on a custom blocked list and has been blocked by your System Administrator
Een stichting heeft zeker voordelen maar het grote probleem met een stichting is dat eventuele winst die behaald wordt met FOK! ook teruggestopt moet worden in FOK! en niet naar Danny mag gaan. Dus als Danny 1000 euro verdiend aan FOK! en hier normaliter 500 van in FOK! steekt en de andere 500 gebruikt voor zijn Hypotheek dan mag dat niet meer met een stichting, dan moet die volledige 1000 weer terug in de stichting.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb Danny's topics in FOK!crew gelezen, dit is wel waar het om gaat. Danny wil het aan de hoogste bieder kunnen verkopen indien nodig, en Glowmouse wil dat anderen daar ook iets over te zeggen hebben en dat hoeft niet perse hij te zijn. En als er geen reden is om de site binnen tien jaar te verkopen aan de hoogste bieder (ipv de beste bieder voor het voortbestaan van FOK) dan is dit hele probleem ook weg, want glowmouse' claim ligt er voor tien jaar.
Dat Glowmouse naast z'n schoenen gaat lopen en topics onsluitbaar maakt enzo is niet netjes, maar staat los van deze discussie over de toekomst van FOK!. Dat alle crew nu accoord heeft gegeven om hun rechten af te staan gaat ook nergens over, want dat betekent eigenlijk ook dat met terugwerkende kracht ALLE crew dat zou moeten doen, dus Danny, als hij het goed wil doen, de hele database leeg moet gooien want dat accoord gaat hij nooit van iedereen krijgen.
Ben ik net begonnen met The Hitchhiker's Guide to the Galaxy boeken, gebeurt er dit!quote:
Heb je wel eerdere paper Mario's gespeeld? Ik vond het altijd een soort Mario & Luigi, maar dan met wat leuke extra papier-features. Maar ik heb deze nog niet gespeeld. Layton vind ik soms ook te lang duren idd. Niet alles hoeft helemaal uitgelegd te worden...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb NSBM2 en Mario Land uitgespeeldIk ben met Layton begonnen en daar wil ik binnenkort ook weer lekker verder mee gaan, sowieso volgende week in de trein naar Berlijn
Ik heb Paper Mario gespeeld maar tot nu toe kan het mij nog niet echt boeien eindelijk
Ik hou meer van een snelle speelstijl zeg maar en het gaat mij soms te traag, vooral die gevechten vind ik irritant zo
Ik wil het nog wel verder spelen want ik heb het nog niet heel lang gedaan dus ik wil eerst kijken of het verder in de game toffer wordt voordat ik er echt een oordel over geef. Ik kan mij soms bij layton ook irriteren als de gesprekken te lang duren, dan denk ik ook van GEEF MIJ NOU MAAR EEN PUZZEL ARGH!
Nee dit is mijn eerste paper marioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je wel eerdere paper Mario's gespeeld? Ik vond het altijd een soort Mario & Luigi, maar dan met wat leuke extra papier-features. Maar ik heb deze nog niet gespeeld. Layton vind ik soms ook te lang duren idd. Niet alles hoeft helemaal uitgelegd te worden...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dit is mijn eerste paper mariomaar ik heb het nog niet zo lang gespeeld hoor, dus ik moet het nog echt een betere kans geven! maar mijn eerste indruk was meh
Nee, niet als Danny in dienst is bij de stichting. Dan kan hij een vast loon voor zichzelf aparthouden, ongeacht hoe goed het op dat moment met de stichting gaat. Is voor hem dus ook meer zekerheid en de rest investeert hij zelf toch ook al terug in FOK. En als het erg goed gaat dan gaat dan geeft hij zichzelf loonsverhoging. Hoe denk je dat Goede doelen zoals bv de kessler stichting dat doen? Daar werken ook gewoon mensen voor een salaris, naast talloze vrijwilligers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Een stichting heeft zeker voordelen maar het grote probleem met een stichting is dat eventuele winst die behaald wordt met FOK! ook teruggestopt moet worden in FOK! en niet naar Danny mag gaan. Dus als Danny 1000 euro verdiend aan FOK! en hier normaliter 500 van in FOK! steekt en de andere 500 gebruikt voor zijn Hypotheek dan mag dat niet meer met een stichting, dan moet die volledige 1000 weer terug in de stichting.
Nee joh, als het crap is gewoon inruilen die hapquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SORRY BABE!
Ik ga het echt nog wel verder spelen hoor!
Heerlijke boeken, blijf het begin echt het leukst vinden, als hij wakker wordt in z'n huis en telkens niet doorheeft dat die bulldozer voor z'n raam staatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ik net begonnen met The Hitchhiker's Guide to the Galaxy boeken, gebeurt er dit!
Oh, misschien komt Raditz daar wel aan...
* Poit rent rondjes met z'n armen in de lucht.
NEINZquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee joh, als het crap is gewoon inruilen die hap
YOLO
Dat meh had ik bij Mario land. Die moet ik ook nog eens een serieuze kans geven. Maar volgende week wintersport inclusief twee busreizen à 13 uur, dus tijd zat dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dit is mijn eerste paper mariomaar ik heb het nog niet zo lang gespeeld hoor, dus ik moet het nog echt een betere kans geven! maar mijn eerste indruk was meh
Mario Land is echt heel tofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef koei het volgende:
[..]
Dat meh had ik bij Mario land. Die moet ik ook nog eens een serieuze kans geven. Maar volgende week wintersport inclusief twee busreizen à 13 uur, dus tijd zat dan!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel handig dat schermpje op die controller!
Dat paard is wel tof!quote:
Ja, maar waarom jij en je mattie erbij staan: geen idee.quote:
Ongeveer 2x de helft.quote:
Dat zou betekenen dat hij klaar is en dat verwacht ik niet...quote:
Hij is nog niet heel ver omdat hij kromme vingers heeft en om die reden moeite met het spel heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij klaar is en dat verwacht ik niet...
Ewaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is nog niet heel ver omdat hij kromme vingers heeft en om die reden moeite met het spel heeft.
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog meer gaat gebeuren deze week!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:05 schreef Reintji het volgende:
Mogguh!
Wat een weekafsluiter, eerst overlopen door de MineCraft SC, nu hoog bezoek van Danny.
Kijk deze dan ook eens spank!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ik die van die kat al gepost? Die blijft mooi namelijk, hoe scheel ie ook kijkt
Ja, zit een groot verschil tussen een kat en een vieze dornkenlap. Het eerste wil ik wel zien, het tweede niet. Noem me maar animalistisch, I DON'T CARE!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk deze dan ook eens spank!
http://www.dumpert.nl/mediabase/22746/8f5fdf0b/gezondheid_.html
Ik hoopte dat je nog aan je ontbijt zatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, zit een groot verschil tussen een kat en een vieze dornkenlap. Het eerste wil ik wel zien, het tweede niet. Noem me maar animalistisch, I DON'T CARE!!
quote:
Damn ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]lullig!
Ik zou echt wel in m'n broek poepen! Daar helpt nivea vast niet tegen
Niet tegen het poepen ansich, maar wel tegen de luchtjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou echt wel in m'n broek poepen! Daar helpt nivea vast niet tegen
Aan een stichting constructie kleven ook wel wat nadelen voor Danny.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef koei het volgende:
[..]
Als je failliet gaat is het helemaal geen issue volgens mij, dat kun je zelfs helemaal voorkomen met een stichting-constructie (iig van jou persoonlijk). En ik vind ook niet dat Glowmouse het recht moet hebben om een verkoop te laten afkaatsen, maar een team van admins kan daar wel prima over oordelen imo en dat is een van de dingen die hij opperde. Verder snap ik overigens niet dat FOK überhaupt geen betaalde developer in diens heeft. Dan heb je heel dit gezeik niet en kan er iemand eens goed aan de slag gaan met development. Zoals een gamesite die zich enigszins kan meten met de concurrentie en die jaren geleden bij de overstap naar deze 'nieuwe' site al beloofd is.
Niet in Crew kunnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd hoe koei dan in die crewposts kan snuffelen.
Jij kunt dat ook niet!quote:
Gewoon via de php matrix naar binnen en het spoor volgen naar de centrale ftb server en dan gaan met de banaan toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kunt dat ook niet!
Anders moet Danny je ff doorlichten!
je negeert mijn laatste vraag. hoe kon jij die topics in FOK!crew gelezen hebben?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef koei het volgende:
[..]
Als je failliet gaat is het helemaal geen issue volgens mij, dat kun je zelfs helemaal voorkomen met een stichting-constructie (iig van jou persoonlijk). En ik vind ook niet dat Glowmouse het recht moet hebben om een verkoop te laten afkaatsen, maar een team van admins kan daar wel prima over oordelen imo en dat is een van de dingen die hij opperde. Verder snap ik overigens niet dat FOK überhaupt geen betaalde developer in diens heeft. Dan heb je heel dit gezeik niet en kan er iemand eens goed aan de slag gaan met development. Zoals een gamesite die zich enigszins kan meten met de concurrentie en die jaren geleden bij de overstap naar deze 'nieuwe' site al beloofd is.
Mijn rechten waren niet goed weggehaald en overal in crewfora stonden linkjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
je negeert mijn laatste vraag. hoe kon jij die topics in FOK!crew gelezen hebben?
dat neemt niet weg dat je er weg hoort te blijven als je geen rechten meer zou moeten hebben. Dat valt gewoon onder jezelf ongeoorloofd toegang verlenen. Dat een deur open staat betekent niet dat je zonder meer binnen mag wandelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn rechten waren niet goed weggehaald en overal in crewfora stonden linkjes.
Maar het is toch geen verrassing dat fokcrew zo lek als een mandje is? Dat is het altijd al geweest.
Tja, daar heb je gelijk in, maar dan moet je toch wel goed zorgen als een crewlid stopt, zn rechten worden weggehaald?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je er weg hoort te blijven als je geen rechten meer zou moeten hebben. Dat valt gewoon onder jezelf ongeoorloofd toegang verlenen. Dat een deur open staat betekent niet dat je zonder meer binnen mag wandelen.
Is bij Pheno wel alles goed weggehaald vraag ik me af? want die haalt ook nog vanalles uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je gelijk in, maar dan moet je toch wel goed zorgen als een crewlid stopt, zn rechten worden weggehaald?
welke smaak?quote:
Dat weet ik niet want er zat geen zakje bijquote:
Altijd handig om te weten zodat je zeker weet dat je het niet nog een keer haaltquote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want er zat geen zakje bij
goed punt!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten zodat je zeker weet dat je het niet nog een keer haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |