Voor je het weet zijn ze te klein.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef Marrije het volgende:
Zo jammer dat mijn meisje die pakjes nog niet past. Alhoewel, ik zal het gewoon eens proberen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn ze te klein.![]()
Hier elke week verplicht 1 dag Tragwerk![]()
68![]()
als ik ze nu aantrekt dan bouncet ze die pakjes kapot, misschien toch maar even wachten tot ze kan lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn ze te klein.![]()
Hier elke week verplicht 1 dag Tragwerk![]()
68![]()
Anders wacht je ff tot ik 'm binnen heb, dan kan ik je vertellen hoe hij valtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef kaatjejannie het volgende:
ik heb nr 1 in mijn winkelwagentje daar.. ik twijfel nog heel even door.
Ik ben er ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef Mineola het volgende:
Oh Spees, over de maatvoering van Vaenait: ik denk dat het als 74-80 valt maar hij slaapt nu, dus ik kijk morgen even!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
Je weet wat je te doen staat Mineola want ik heb jurkje 1 en 2 zojuist besteld. Met bijpassende leggings was het hele pakket samen goedkoper dan alleen het 4FF-jurkje dat retour gaat
.
Ik ben geen Spees maar ik vind die pakjes (en de andere van Vaenait) kwalitatief behoorlijk goed voor de prijs. Stofje en kleuren blijven mooi na een paar keer wassen en geen knietjes met pluisjes wat bv Noppies broekjes hier wel hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben er ook benieuwd naar!
Spees, hoe vind je de pakjes nu ze een tijdje in gebruik zijn?
Ik vind ze heel fijn en ze veranderen niet van vorm o.i.d. na regelmatig wassen. En ik heb ze echt best veel in gebruik omdat ze zo super leuk staan. 't Is ook goede stof, niet dun ofzo. Ik zou ze wel aanbevelen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben er ook benieuwd naar!
Spees, hoe vind je de pakjes nu ze een tijdje in gebruik zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Spees_Eend op 13-02-2013 21:18:27 ]
Ik heb 1 jurkje van C&O voor Hannah en vind dat het prima op maat valt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Anders wacht je ff tot ik 'm binnen heb, dan kan ik je vertellen hoe hij valt. Er is een kans dat het Saar nog te groot is trouwens, maar dan gaat het zo de kast in voor komend najaar. Ik vond ze te leuk om ze te laten lopen!
Groot he! Hallo cliché: het gaat zo snel!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef Mineola het volgende:
En in het blauw-wit en blauw-rood ook![]()
SpeesWat is hij groot al!
S woog drie weken geleden 5300 gram en was 60 cm lang, ik verwacht dat hij nu 5500 a 5600 gram weegt en 1 of 2 cm langer zal zijn. Hij draagt 6-9 maanden op de foto's. Het trekt trouwens wat minder bij de luier dan op sommige foto's lijkt. Ze passen nog best ruim.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Keshet het volgende:
O, ik zie je edit nu pas! Wat een leukerd!
Hoe lang/zwaar is S. ongeveer? En welke maat draagt hij daar?
Volgens mij is jouw baby maar net ietsjes jonger dan die van mij dus dat zal niet zo goed uitkomen denk ikquote:
Oh nee die van mij is van 20 november dus dat scheelt weinig. Maar ik zou als ik jou was dan ook een grotere maat pakken. Misschien past ie er nog net in, maar lang zul je er dan sowieso niet van kunnen genieten denk ik...!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef Keshet het volgende:
Whoops.Ik dacht dat het uit China kwam.
Nee, Hendrikje is van 6-12, ze schelen elkaar niet zoveel geloof ik? Hij was vorige week 59cm en 5700 gram dus ik gok dat ik naar een maatje groter moet gaan kijken.
Hahaha nee, om de chaos compleet te maken heb ik het nu ge-edit, ik had het verkeerd getypt. 3-6 maanden bestaat niet, 6-9 is de kleinste.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef Mineola het volgende:
Haha, GMTA
Edit: dan past hij 6-9 maanden nog wel hoor, dat past mijne van 64 cm en 6700 gr nog.
Edit 2: nevermind, het ging om 3-6 maanden...
Oh, misschien heb ik dan wel 9-12 maanden.. Nog meer chaosquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha nee, om de chaos compleet te maken heb ik het nu ge-edit, ik had het verkeerd getypt. 3-6 maanden bestaat niet, 6-9 is de kleinste.
Dankjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Juud79 het volgende:
Spees_Eend, wat een geweldig leuk jongetje heb jij!![]()
Nog een paar dagen en we weten of ons tweede kindje een jongen of meisje is, dan kan ik weer gericht kleertjes shoppen.![]()
En slaapzakjes, boxkleed, omslagdoek, mutsjes, slofjes, jasje, knuffels....
Die bestaat niet, maar ik snap dat het na bovenstaande berichten wat onduidelijk isquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Cathmar het volgende:
Dus 3-6 maanden is eigenlijk de moeite van het bestellen niet meer waard nu mijn meisjes langzaam aan naar 62 gaan?
Ja I know, mea culpaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Keshet het volgende:
Spees, ik zou daar niet als verkoper gaan werken, je verwart mensen.
Ik heb ze een berichtje gestuurd met 'make special price for me!' als ik meerdere items bestel.
Als er niet gigaveel animo is wil ik wel bestellen voor anderen ook?
Pas je op. Die keer dat ik ging ebayen voor hier eindigde het met 100 stuksquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Keshet het volgende:
Cath, het ligt er ook een beetje aan hoe hard je meisjes groeien denk ik!
Ik heb ze een berichtje gestuurd met 'make special price for me!' als ik meerdere items bestel.
Ik ik ik!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Keshet het volgende:
Cath, het ligt er ook een beetje aan hoe hard je meisjes groeien denk ik!
Ja, dat weet ik nog! Inclusief de naheffing toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Pas je op. Die keer dat ik ging ebayen voor hier eindigde het met 100 stuks
Ja 50 euro douanekostenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog! Inclusief de naheffing toch?
Dat meen je niet... Ik bestel wel gewoon zelf Keshet, zoveel kan het toch niet schelen, zeker idd met verzenden binnen Nederland erbij enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of toch dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat handig om samen te doen Keshet?
Ik zie ook badpakjes. Iemand die dat al besteld heeft? Is het wat?Met een meidenkwartet
Ik zag 18-24 maanden staan dus ik denk leuk, daar past M nog makkelijk in. Tot ik bij die cm aankwam.... Die maanden zijn echt gericht op koreaans gebouwde kindjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef Mineola het volgende:
Je kunt hier (scrollen tot halverwege de pagina ongeveer) een site chart met cm vinden. Op basis daarvan heb ik besteld.
Ja 100 stuks. Twee hele grote pakketten dus die waren niet er voorbij gegliptquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Ik bestel wel gewoon zelf Keshet, zoveel kan het toch niet schelen, zeker idd met verzenden binnen Nederland erbij enzo
Ik weet dat Mamapurk Sarah ook nog wel in het appelpakje kreeg toen ze nog wat ouder was en die is ook niet zo klein.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zag 18-24 maanden staan dus ik denk leuk, daar past M nog makkelijk in. Tot ik bij die cm aankwam.... Die maanden zijn echt gericht op koreaans gebouwde kindjes
Jammer dat er niet wat meer meisjesachtige pakjes zijn.
Edit: oh die zijn er wel... Die 2e wil ik ook Cathmar
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Was toen met die leggings lazi? Sofie had er vandaag nog 1 aan...
Nee, bijna niets weggedaan of verkocht, wel weggegooid wat lelijk of kapot was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Keshet het volgende:
Leuk Juud! Heb je alles van Lientje al weggedaan dan?
Ik snap niks meer van die maten nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door Cathmar op 13-02-2013 22:27:17 ]Met een meidenkwartet
Ik had m toen een berichtje gestuurd en toen was t, stuur een bericht als.je t gekocht heb. Dus nog niet betalen zeg maar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef laziness het volgende:
Soms Keshet, soms![]()
Ik weet dat je die gast wel echt zelf aan zijn jasje moet trekken dat je korting krijgt op verzenden bij meerdere items.
Stuur van tevoren een berichtje want die korting wordt niet automatisch berekent als je het gaat afrekenen.
Nu weet ik ook waarom ze me enigszins bekend voorkwamen, ik heb ze hier gezien toen jij ze postte! Ik ben zo benieuwd!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tm, wat grappig, die eerste 2 jurkjes zijn precies degene die ik een aantal weken terug Heb gekocht. ze zijn zo mooi!! En stretch. Zit heeeeerlijk aldus meike. En blijft mooi in de was.
Ik ga vanmiddag even kijken maar als ik op meer dan 3 stuks uit kom dan is het misschien toch handiger om zelf te bestellen of niet? Manlief heeft paypal geloof ik....quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:10 schreef Keshet het volgende:
Ja, en daarom is het soms gewoon interessanter om individueel te bestellen. Maar in dit geval moet je dan wel PayPal of een creditcard hebben.
Dus tot nu toe:
Cathmar, Kyara, Spees, KJ en ik geloof ik?
Keshet, lief van je. Maar ik bestel zelf. Veel makkelijker voor iedereen en ik heb paypal en cc, dus dat gaat wel lukken. Nu nog even de tijd om er goed naar te kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:10 schreef Keshet het volgende:
Ja, en daarom is het soms gewoon interessanter om individueel te bestellen. Maar in dit geval moet je dan wel PayPal of een creditcard hebben.
Dus tot nu toe:
Cathmar, Kyara, Spees, KJ en ik geloof ik?
He dank je!quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef pessie het volgende:
Son zocht laatst toch iets?
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=57461476604
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Spees wat een prachtig mannetje heb je.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:32 schreef Kyara het volgende:
oooh en Spees, wat een lekker ventje heb je toch
Wat leuk !!! Die ESL is echt een super pakje !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgend jaar wil ik zo'n zwarte overall voor Otje(Geen tips verder, sorry) (Ze heeft de ESL nu aan en hij is
![]()
)
KZ heb ik het goed onthouden dat jij ook van de zwarte t-shirtjes bent? Waar koop je die in babymaten voor niet al te veel?
ik weet niet of ze het leuk vindt als ik haar naam op het forum zet, ik zal je ff een pb sturenquote:
Graag!!! ;-)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet of ze het leuk vindt als ik haar naam op het forum zet, ik zal je ff een pb sturen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Marrije het volgende:
Kleuren zelf gekozen en ook de stof (velours).
TM, kom jij er eens in met jouw prachtexemplaar!
Om nog maar te zwijgen over hoe ie is als jouw mooie kind erin zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Marrije het volgende:
De jurk die ik heb laten maken voor mijn dochter is vandaag bezorgd![]()
Ik wilde een jurkmodel van de hoodie van Albababy en dat heb ik gekregen![]()
[ afbeelding ]
Hij is nog wat aan de grote kant, maar staat al superleuk
De jurk komt niet helemaal tot zn recht, de kleur is wat feller dan op de foto en die plooitjes onder zitten er ook niet maar valt daar toevallig zo.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:18 schreef bellelena het volgende:
Kidscase
[ afbeelding ]
Bobo Choses
[ afbeelding ]
Ik ben ook helemaal enthousiast over de jouwe, wie weet, is ie binnenkort niet zo uniek meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik ben er!
[..]
Om nog maar te zwijgen over hoe ie is als jouw mooie kind erin zit. Dan komt ie nog veel meer toch zijn recht kan ik u zeggen!
Bij deze het jurkje dat ze voor Saar heeft gemaakt. Ik kan niet wachten tot ie binnen is!
Er is er maar eentje van op de hele wereld
..
[ afbeelding ]
Superleuk!quote:
quote:
alba rip offquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef bellelena het volgende:
[..]
In ieder geval zien ze er heel erg tof uit! Super leuk model zo met die mutsenGa ik onthouden voor later!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik ben er!
[..]
Om nog maar te zwijgen over hoe ie is als jouw mooie kind erin zit. Dan komt ie nog veel meer toch zijn recht kan ik u zeggen!
Bij deze het jurkje dat ze voor Saar heeft gemaakt. Ik kan niet wachten tot ie binnen is!
Er is er maar eentje van op de hele wereld
..
[ afbeelding ]
en dan ben ik natuuuuurlijk ook nog best benieuwd naar de kosten... vind ze echt beide supersuperleuk!quote:
de verzendkosten zijn nogal veel vanuit belgie, maar de mijne was incl 33,50quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en dan ben ik natuuuuurlijk ook nog best benieuwd naar de kosten... vind ze echt beide supersuperleuk!
valt me nog reuze mee! en ik moet er dan natuuuurlijk minimaal 2quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
de verzendkosten zijn nogal veel vanuit belgie, maar de mijne was incl 33,50
huh, die had ik van de week gepost, dacht dat je een nieuwe OP had gemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:18 schreef bellelena het volgende:
Kidscase
[ afbeelding ]
Bobo Choses
[ afbeelding ]
Ohh die miste ik, ik was met griepquote:Op zondag 17 februari 2013 07:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
huh, die had ik van de week gepost, dacht dat je een nieuwe OP had gemaaktik heb m inmiddels binnen, nu zoek ik nog een schetig geel mutsje erbij
Wat leuk!!quote:Op zondag 17 februari 2013 09:47 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ohh die miste ik, ik was met griep![]()
Een geel mutsje, dat ga ik ook zoeken! Misschien wordt dit het eerste pakje
Is het ook jaquote:Op zondag 17 februari 2013 10:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat leuk!!Ik vind het echt prachtig, maar wel een beetje (veel) te duur alleen
![]()
Aan de andere kant, er is maar 1 eerste pakje natuurlijk
Nog een keer de foto ?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef PureEvil het volgende:
ik heb ff een vraagje....dat blauw/witte jurkje wat in onderlaatst hier liet zien, wat doe ik daaronder? een witte lange mouwen romper? en een witte legging of maillot ofzo?
Leuk !quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef laziness het volgende:
Ja precies, gympen er onder die gewoon lekker lopen en hem er niet al te opgetut en volwassen uit laten zien.
Dat iddquote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zou er voor nu donkerblauw onderdoen en als het wat meer voorjaar is wit
Rood zat ik eventueel ook nog aan te denken maar dan wordt het misschien zo gemaakt 'Hollands' meisje jurkjequote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef Morretje het volgende:
rood misschien nog wel, maar anders wat Son en Soesa zeggen idd.
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef laziness het volgende:
Wat Soesa en Son zeggen. Een compleet andere kleur lijkt me totaal niet staan eigenlijk.
Ik zou het in de kast laten hangen omdat ik niet zou weten hoe ik het moest combineren. Het zou dan uit de kast komen als de mussen dood van het dak vallen. Dan hoeft er niks onder.quote:
een geel maillotje , oker ofzo <3 en anders idd rood, wit wordt denk ik een beetje te Staphorstquote:
dat wilde ik ook zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef bodpa09 het volgende:
Voor als het een Jonas wordt! Geweldig pakje!
Geen ervaring met jas en schoenen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind broekjes lang vallen en shirts op maat.
Ik heb 2 jaar geleden idd een jasje gehad van zara voor Nathan. Maat 9- 12 maanden en die paste hij de hele zomer. Ik zou dus ook zeggen op maat. Schoenen koop ik bij schuurmans voor Nathan dus daar helaad geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen ervaring met jas en schoenen?
Maar Eva is een kleintje. Word dit weer een kleintje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef danic het volgende:
Ja dat is ook mijn twijfel. Ik ga eens even de foto's van twee jaar geleden erbij pakken om te kijken wanneer Eva naar 62 ging.
Ja die wil ik dus! Maar ik twijfel over maat 98. Hoe lang dat mee gaat. Maar 104 lijkt me te groot.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:38 schreef pessie het volgende:
Deze is leuk maar ik vrees wat te donker voor Nathan.
http://www.zara.com/webap(...)0JACK%20MET%20RUITEN
Jasje viel hier prima op maat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen ervaring met jas en schoenen?
Ik zie dat retourneren gratis is dus dat zou kunnen eventueel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef danic het volgende:
Ik heb nog nooit besteld bij Zara, maar kun je ze niet allebei bestellen en dan de verkeerde terugsturen?
Leuk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:12 schreef danic het volgende:
Die is afgelopen volgens mij. Bij de Zeeman wel, maar daar is op=op, en die is al even bezig volgens mij.
Ik ben op koopjesjacht en zie nu iets wat ik wel wil hebben.
Maar hoe valt 4ff? Ik twijfel tussen 50/56 en 62/68.
Om twee redenen: ik heb meer in die laatste maat nog van Eva en ik denk dat we daarin ook meer zullen krijgen. Verder heeft Eva ook heel lang in 56 gezeten, dit kindje wordt in april verwacht, dus dan zou ze in het warme voorjaar het wel aankunnen toch? Er vanuit gaande dat er een warm voorjaar is![]()
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Hij is al van 2011, maar boeiuh! Hij is nu ¤8,99
Oeh, en deze:
[ afbeelding ]
Wilde ik net als advies geven. Ik zou voor Nathan ook 98 nemen ook al zit hij in shirts in98/104. Hier in de stad wel een zara met kinderafdeling, ik kom er alleen nooit meerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef laziness het volgende:
Hij is nu 94cm dus dan gok ik toch maar op 98
Oh fokquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Wat voor schoentjes gaan er onder ?
Dus ? Geen schoentjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oh fok
Ehm, ik hoor net dat we de hele dag binnen blijven
Zilveren laarsjes kunnen mi prima, zeker met een grijze legging.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef Spewey het volgende:
Helemaal niet over schoenen nagedacht, kunnen haar zilveren laarsjes?
Ja! Niet! Doen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef Spewey het volgende:
Met deze wordt het Kermit de Kikker gehalte wel heel erg hoog, hè ?
[ afbeelding ]
Oh god, dan moet ik naar buitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ja! Niet! Doen!
Desnoods neem je het jurkje even mee naar een zeeman in de buurt. Die hebben leggings in alle kleuren van de regenboog. Kun je het eronder houden en kijken wat je het mooist vindt. Of je het dandaar koopt is een tweede natuurlijk....
mijn ervaring is dat het vnl breed valt. Ik had een setje met shirt, zo'n soort jasje en zacht broekje. Amper gedragen, omdat broekje telkens afgleed (en niet aan te snoeren was..... )quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:21 schreef pessie het volgende:
Tm leuk! Maarre feetje valt heel klein vind ikzelf. Dus 68 meer als 56/62 zeg maar...
nee da's roze/wit (en een blouse) (camera licht inval..waardeloos :/) maat 110/116. Dus waarschijnlijk gaat die naar iemand andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie buit PE !
Is dat rood wit geblokte een jurkje ?
Echt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:21 schreef pessie het volgende:
Tm leuk! Maarre feetje valt heel klein vind ikzelf. Dus 68 meer als 56/62 zeg maar...
Ik vind Feetje ook niet klein vallen bij de dingen die ik ervan heb. Dat verschilt idd erg per item kennelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef danic het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind feetje juist heel groot vallen. Wat ik van feetje had voor eva gebruikte ik altijd in de overgangsfase. Dus maat 68kon ze aan toen ze de meeste 68 ontgroeid was, maar veel 74 nog te klein.
Gek dat dat zo verschilt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef twentemeisje het volgende:
Spewey zal ik je even op weg helpen?Ik vind geel heel mooi bij het jurkje! Zag vanmorgen deze legging bij de HEMA, dat worden misschien wel heel veel stipjes samen, maar de kleurencombi vind ik zelf
.
[ afbeelding ]
Lime & blauw kunnen ook heel goed natuurlijk:Wat ben je toch een lieverd! Dankjewel, het is me duidelijk, ik wil blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het wel met KD eens, anders te veel geel voor blonde Zoë.
Wat een ontzettend leuke jegging trouwens voor Saar, TM <3
Ja en wat een photoshopskilz, jonguh!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef twentemeisje het volgende:
Graag gedaan skatje! En ik ben natuurlijk ook uitermate experimenteel aangelegd, mwoehahahaha!
Whee!! De legging gevonden bij kleertjes.comquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef twentemeisje het volgende:
Graag gedaan skatje! En ik ben natuurlijk ook uitermate experimenteel aangelegd, mwoehahahaha!
dat hema jurkje is leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Dit heb ik trouwens nog gescoord voor Saartje:
Shirtje van Wibra (ik vond 'm zo lekker zomers voor straks) en jegging van Ernstings
[ afbeelding ]
Echt Hemaaaaaa-jurkje
[ afbeelding ]
Vandaag gaat het home-made Albakloonjurkje op de post, ik kan niet wachten tot ie er is!!
Hij staat echt super! Valt wel klein want mijn maat 80-smurfin zit ie goed! Alleen de mouwtjes zijn wat lang maar dat stoort me niet, die glijden niet over de handen heen omdat ze redelijk smal zijn.quote:
ik heb 116 nodig..maar daar hebben ze andere kleuren...die zijn niet zo leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij staat echt super! Valt wel klein want mijn maat 80-smurfin zit ie goed! Alleen de mouwtjes zijn wat lang maar dat stoort me niet, die glijden niet over de handen heen omdat ze redelijk smal zijn.
Tuniek valt prima op maat, broek is Sofie nog veel te groot. De set was samen een tientje. Ik wil van de week hier nog wel kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef Rixtje het volgende:
Hoe valt het KJ?
Online is de tuniek helaas uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even Google aanzwengelen om te zien waar Ter Stal zit.... super leuk setje KJ!Met een meidenkwartet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef kaatjejannie het volgende:
Welke maat moet je hebben dan 98/104?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef danic het volgende:
Heel leuk setje KJ, ik zou voor eva ook de blauwe versie nemen. Maar het begint daar pas bij mt 92 toch? Mijn smurf gaat nu pas richting 86..... misschien toch alsvast kopen.....hij is wel heel leuk.
Zaterdag es kijken. Ze heeft een jurkje gekregen watmijn schoonmoeder bij primark heeft gekocht, ook mt92 en dat zit goed.
Hoe vat hij KJ, goed op maat??
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Tuniek valt prima op maat, broek is Sofie nog veel te groot.
Primark valt vrij klein vind ik dus gebruik dat niet als referentie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef danic het volgende:
Heel leuk setje KJ, ik zou voor eva ook de blauwe versie nemen. Maar het begint daar pas bij mt 92 toch? Mijn smurf gaat nu pas richting 86..... misschien toch alsvast kopen.....hij is wel heel leuk.
Zaterdag es kijken. Ze heeft een jurkje gekregen watmijn schoonmoeder bij primark heeft gekocht, ook mt92 en dat zit goed.
Hoe vat hij KJ, goed op maat??
OoO Ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef becky27 het volgende:
oh boy Wild bij Limango!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas allemaal helemaal op. Ze vertelde dat ze hier in de omgeving ook allemaal heel snel uitverkocht warenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Mjaaa shirtje... Ik heb een heel leuk groen lief shirtje met hertje? En dan deze maillot
groenemaillot
Of Dielinkse
En anders maar gewoon wit shirtje en witte maillot dan, dat kan inderdaad ook wel
Jammer! Maar bedankt voor het kijken!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Helaas allemaal helemaal op. Ze vertelde dat ze hier in de omgeving ook allemaal heel snel uitverkocht waren
Ik zou het nog wel ff kunnen vragen aan iemand?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:45 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Jammer! Maar bedankt voor het kijken!
Mag altijd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel ff kunnen vragen aan iemand?
Geen idee ? Maar die site is zo'n puinhoop (vind ik dan he). Slecht inkoop beleid ?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef Marrije het volgende:
Wel gek dat ik geen mail heb gekregen, kreeg ik voorheen wel altijd.
En waarom stopt ze eigenlijk?
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jij hebt het mailtje ook gehad.
Ik vind wat ze op dit moment aan Smafolk heeft helemaal niet zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |