Rood zat ik eventueel ook nog aan te denken maar dan wordt het misschien zo gemaakt 'Hollands' meisje jurkjequote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef Morretje het volgende:
rood misschien nog wel, maar anders wat Son en Soesa zeggen idd.
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef laziness het volgende:
Wat Soesa en Son zeggen. Een compleet andere kleur lijkt me totaal niet staan eigenlijk.
Ik zou het in de kast laten hangen omdat ik niet zou weten hoe ik het moest combineren. Het zou dan uit de kast komen als de mussen dood van het dak vallen. Dan hoeft er niks onder.quote:
een geel maillotje , oker ofzo <3 en anders idd rood, wit wordt denk ik een beetje te Staphorstquote:
dat wilde ik ook zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef bodpa09 het volgende:
Voor als het een Jonas wordt! Geweldig pakje!
Geen ervaring met jas en schoenen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind broekjes lang vallen en shirts op maat.
Ik heb 2 jaar geleden idd een jasje gehad van zara voor Nathan. Maat 9- 12 maanden en die paste hij de hele zomer. Ik zou dus ook zeggen op maat. Schoenen koop ik bij schuurmans voor Nathan dus daar helaad geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen ervaring met jas en schoenen?
Maar Eva is een kleintje. Word dit weer een kleintje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef danic het volgende:
Ja dat is ook mijn twijfel. Ik ga eens even de foto's van twee jaar geleden erbij pakken om te kijken wanneer Eva naar 62 ging.
Ja die wil ik dus! Maar ik twijfel over maat 98. Hoe lang dat mee gaat. Maar 104 lijkt me te groot.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:38 schreef pessie het volgende:
Deze is leuk maar ik vrees wat te donker voor Nathan.
http://www.zara.com/webap(...)0JACK%20MET%20RUITEN
Jasje viel hier prima op maat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen ervaring met jas en schoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |