Primark valt vrij klein vind ik dus gebruik dat niet als referentie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef danic het volgende:
Heel leuk setje KJ, ik zou voor eva ook de blauwe versie nemen. Maar het begint daar pas bij mt 92 toch? Mijn smurf gaat nu pas richting 86..... misschien toch alsvast kopen.....hij is wel heel leuk.
Zaterdag es kijken. Ze heeft een jurkje gekregen watmijn schoonmoeder bij primark heeft gekocht, ook mt92 en dat zit goed.
Hoe vat hij KJ, goed op maat??
OoO Ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef becky27 het volgende:
oh boy Wild bij Limango!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas allemaal helemaal op. Ze vertelde dat ze hier in de omgeving ook allemaal heel snel uitverkocht warenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Mjaaa shirtje... Ik heb een heel leuk groen lief shirtje met hertje? En dan deze maillot
groenemaillot
Of Dielinkse
En anders maar gewoon wit shirtje en witte maillot dan, dat kan inderdaad ook wel
Jammer! Maar bedankt voor het kijken!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Helaas allemaal helemaal op. Ze vertelde dat ze hier in de omgeving ook allemaal heel snel uitverkocht waren
Ik zou het nog wel ff kunnen vragen aan iemand?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:45 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Jammer! Maar bedankt voor het kijken!
Mag altijd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel ff kunnen vragen aan iemand?
Geen idee ? Maar die site is zo'n puinhoop (vind ik dan he). Slecht inkoop beleid ?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef Marrije het volgende:
Wel gek dat ik geen mail heb gekregen, kreeg ik voorheen wel altijd.
En waarom stopt ze eigenlijk?
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jij hebt het mailtje ook gehad.
Ik vind wat ze op dit moment aan Smafolk heeft helemaal niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |