Ik vind Feetje ook niet klein vallen bij de dingen die ik ervan heb. Dat verschilt idd erg per item kennelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef danic het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind feetje juist heel groot vallen. Wat ik van feetje had voor eva gebruikte ik altijd in de overgangsfase. Dus maat 68kon ze aan toen ze de meeste 68 ontgroeid was, maar veel 74 nog te klein.
Gek dat dat zo verschilt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef twentemeisje het volgende:
Spewey zal ik je even op weg helpen?Ik vind geel heel mooi bij het jurkje! Zag vanmorgen deze legging bij de HEMA, dat worden misschien wel heel veel stipjes samen, maar de kleurencombi vind ik zelf
.
[ afbeelding ]
Lime & blauw kunnen ook heel goed natuurlijk:Wat ben je toch een lieverd! Dankjewel, het is me duidelijk, ik wil blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het wel met KD eens, anders te veel geel voor blonde Zoë.
Wat een ontzettend leuke jegging trouwens voor Saar, TM <3
Ja en wat een photoshopskilz, jonguh!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef twentemeisje het volgende:
Graag gedaan skatje! En ik ben natuurlijk ook uitermate experimenteel aangelegd, mwoehahahaha!
Whee!! De legging gevonden bij kleertjes.comquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef twentemeisje het volgende:
Graag gedaan skatje! En ik ben natuurlijk ook uitermate experimenteel aangelegd, mwoehahahaha!
dat hema jurkje is leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Dit heb ik trouwens nog gescoord voor Saartje:
Shirtje van Wibra (ik vond 'm zo lekker zomers voor straks) en jegging van Ernstings
[ afbeelding ]
Echt Hemaaaaaa-jurkje
[ afbeelding ]
Vandaag gaat het home-made Albakloonjurkje op de post, ik kan niet wachten tot ie er is!!
Hij staat echt super! Valt wel klein want mijn maat 80-smurfin zit ie goed! Alleen de mouwtjes zijn wat lang maar dat stoort me niet, die glijden niet over de handen heen omdat ze redelijk smal zijn.quote:
ik heb 116 nodig..maar daar hebben ze andere kleuren...die zijn niet zo leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij staat echt super! Valt wel klein want mijn maat 80-smurfin zit ie goed! Alleen de mouwtjes zijn wat lang maar dat stoort me niet, die glijden niet over de handen heen omdat ze redelijk smal zijn.
Tuniek valt prima op maat, broek is Sofie nog veel te groot. De set was samen een tientje. Ik wil van de week hier nog wel kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef Rixtje het volgende:
Hoe valt het KJ?
Online is de tuniek helaas uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |