Ik denk toch echt dat een mooi paar santoni verder van een "13 in een dozijn schoen" zit dan de gemiddelde sneaker. Maar each their own.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeven niet perse nike's te zijn, maar beter dan die lelijke 13 in een dozijn schoenen.
Als ik google op santoni zie ik alleen maar van die bruine 13 in een dozijn schoenen. Dus ik weet t niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef postaalgoud het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat een mooi paar santoni verder van een "13 in een dozijn schoen" zit dan de gemiddelde sneaker. Maar each their own.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef henkde_j het volgende:
80% van de users die hier post over Santoni schoenen heeft ze niet eens.![]()
Wat is er mis met van Bommel, van Lier, Greve?
Zien er niet uit maar lopen wel lekker. Best apart gevoel voor je tenen en eigenlijk hele voet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Voor de echte bazen onder ons
[ afbeelding ]
Problem?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
luister schat, dit is toch vele malen epischer:
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Die homo schoentjes, met hakjes voor de dwergjes onder ons?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Die broek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Provinciaal!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Die broek.Die sokken.
Die schoenen.
Dan vind ik dit toch echt beter:
[ afbeelding ]
Niet het kleinste beetje, maar ik hou gewoon niet van lelijk spul, dat zogenaamd stijlvol is, omdat het duur is en voldoet aan kledingregels opgesteld door 1 of andere homo.quote:
Waarom word het het hebben van stijl toch altijd in verband gebracht met homofilie? Niet elke man jaagt nog in zijn blote barst op everzwijnen op de Hoge Veluwe.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet het kleinste beetje, maar ik hou gewoon niet van lelijk spul, dat zogenaamd stijlvol is, omdat het duur is en voldoet aan kledingregels opgesteld door 1 of andere homo.
Doe ik niet. Ik breng kledingvoorschriften in verband met homofilie. Stijl is wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom word het het hebben van stijl toch altijd in verband gebracht met homofilie? Niet elke man jaagt nog in zijn blote barst op everzwijnen op de Hoge Veluwe.
Nee, schatje.. Dit is stijlloos...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, schatje.. Dit is stijlloos...
Dit is leuk:
[ afbeelding ]