In Rotterdam is het heel simpel. Voor lage schoenen ga je naar de Koopgoot, en voor hoge schoenen naar de Hoogstraat. Voor de kindermaten naar de Korte Lijnbaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik koop altijd kleding in Rotterdam, maar dat is omdat ik er woon.
tijd voor je ontgroening dan zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog nooit hoge schoenen gehad
Keertje passen misschien iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
tijd voor je ontgroening dan zou ik zeggen
Vind ze zelf niet lekker zitten, maar verder is er niets mis mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
bovenste is vet
maar die daaronder man, daar ga je toch niet op lopen
beetje gay ditquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vind ze zelf niet lekker zitten, maar verder is er niets mis mee.
[ afbeelding ]
Dat zegt hij toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Vind het juist mooi, modieus
Dit ziet er imo dan weer te preppy en gay uit, mag wel iets mannelijker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vind ze zelf niet lekker zitten, maar verder is er niets mis mee.
[ afbeelding ]
mooie foto van jou en je vriendin grquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit ook modieus was
[ afbeelding ]
Staat niet op de foto, maar zij hebben die schoenen aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit ook modieus was
[ afbeelding ]
Sneakers zijn voor homo'squote:Op woensdag 13 februari 2013 23:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Staat niet op de foto, maar zij hebben die schoenen aan.
Beter gewoon instappers ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Sneakers zijn voor homo's
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef deadprez het volgende:
eerst het herkenbaar vinden dat mensen je een dame met klasse noemen en nu dit wat is er gebeurt met je piye
doe ik toch ook nietquote:
watquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zijn die inclusief strakke zwarte spijkerbroek en bandshirt met afgeknipte mouwen?
oh ik dacht dat ze in de jaren 80 alleen in panterprint broeken met cowboy laarzen liepen in de metalscenequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Typisch jaren 80 metal stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |