Ik heb expliciet "Treiteren, sarren, zuigen, persoonlijke vragen, vragen die niets met een kwestie van doen hebben." in de quote laten staan en je een youtube clip gepost waar Paxman precies deze dingen doet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:50 schreef Disana het volgende:
Ik moet wel lachen om de vergelijkingen die gemaakt worden tussen het amateuristische geklier van PowNews en deskundigheid en ervaring van anderen. Als je het verschil tussen lamlendigheid en expertise al niet ziet, dan begrijp ik dat je PowNews een hoge journalistieke waarde toekent.
dat zijn dezelfde mensen die vrijheid en democratie hoog in het vaandel hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe mensen bereid zijn de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting op te offeren om daarmee niet welgevalligen de mond te snoeren.
iets met balk en splinterquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb expliciet "Treiteren, sarren, zuigen, persoonlijke vragen, vragen die niets met een kwestie van doen hebben." in de quote laten staan en je een youtube clip gepost waar Paxman precies deze dingen doet.
Jouw antwoord daarop is op de man spelen en je komt niet met een argument.
Je ontwijkt net zo goed de vraag over de Volkskrant en haar martelhoax
Dan weten we genoeg over hoe jij erin zit, je wilt geen discussie, je wilt geen argumenten, je wilt poep over pownews, precies wat jij pownews verwijt.
Jij wilt mijn uitspraken sturen door over andere dingen dan PowNews te beginnen. Daar heb ik geen zin in, en dat heb ik al duidelijk gezegd. Als jij iets over PowNews toevoegt, doe ik misschien wel weer mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb expliciet "Treiteren, sarren, zuigen, persoonlijke vragen, vragen die niets met een kwestie van doen hebben." in de quote laten staan en je een youtube clip gepost waar Paxman precies deze dingen doet.
Jouw antwoord daarop is op de man spelen en je komt niet met een argument.
Je ontwijkt net zo goed de vraag over de Volkskrant en haar martelhoax
Dan weten we genoeg over hoe jij erin zit, je wilt geen discussie, je wilt geen argumenten, je wilt poep over pownews, precies wat jij pownews verwijt.
Nope, jij verwijt Pownews een aantal zaken en ik laat zien dat zeer gerenommeerde journalisten als Paxman hetzelfde doen, en dat een krant als de Volkskrant veel ergere zaken doen. Maar jij wilt alleen maar janken over Pownews zonder dat in verhouding te zien tot andere media.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt mijn uitspraken sturen door over andere dingen dan PowNews te beginnen.
Dat jij geen zin hebt in tegenspraak is duidelijk, en je laat goed zien wat voor een media jij wenst, geen tegenspraak, geen kritiek, geen gezuig, geen lastige vragen. Maar zelf wens je wel op de man te spelen.quote:Daar heb ik geen zin in, en dat heb ik al duidelijk gezegd. Als jij iets over PowNews toevoegt i.p.v. mij tracht te sturen naar andere onderwerpen, doe ik misschien wel weer mee.
Jij liet helemaal niets zien. Je probeerde de discussie te sturen door mij te vragen wat ik van bepaalde andere zaken vind. Ongetwijfeld had je daarna je punt gemaakt dat jij meent dat PowNews op hetzelfde niveau werkt, maar dat deed je niet. In plaats daarvan ging je mij verwijten dat ik me niet aan jouw lijntje mee liet voeren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, jij verwijt Pownews een aantal zaken en ik laat zien dat zeer gerenommeerde journalisten als Paxman hetzelfde doen, en dat een krant als de Volkskrant veel ergere zaken doen. Maar jij wilt alleen maar janken over Pownews zonder dat in verhouding te zien tot andere media.
[..]
Dat jij geen zin hebt in tegenspraak is duidelijk, en je laat goed zien wat voor een media jij wenst, geen tegenspraak, geen kritiek, geen gezuig, geen lastige vragen.
het lijkt Rutger welquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat jij geen zin hebt in tegenspraak is duidelijk, en je laat goed zien wat voor een media jij wenst, geen tegenspraak, geen kritiek, geen gezuig, geen lastige vragen. Maar zelf wens je wel op de man te spelen.
Dat deed ik wel, maar jij wilt het niet zienquote:
Nope, jij speelde direct op de man, je gaat nog steeds niet op de argumenten inquote:Je probeerde de discussie te sturen door mij te vragen wat ik van bepaalde andere zaken vind. Ongetwijfeld had je daarna je punt gemaakt dat jij meent dat PowNews op hetzelfde niveau werkt, maar dat deed je niet. In plaats daarvan ging je mij verwijten dat ik me niet aan jouw lijntje mee liet voeren.
Je kijkt in een spiegel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Nope, jij speelde direct op de man, je gaat nog steeds niet op de argumenten in
Ach kijk, de volkenmoordgoedpraterquote:
Ik zie toch vooral lamlendigheid bij de traditionele mediajournalisten die geen enkele kritische vraag meer durven te stellen uit angst om geen toegang meer te krijgen, want dat is blijkbaar de consequentie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:50 schreef Disana het volgende:
Ik moet wel lachen om de vergelijkingen die gemaakt worden tussen het amateuristische geklier van PowNews en deskundigheid en ervaring van anderen. Als je het verschil tussen lamlendigheid en expertise al niet ziet, dan begrijp ik dat je PowNews een hoge journalistieke waarde toekent.
Wat een enorm zwaktebod dit! Treurig. Om gebeurtenissen in een context te plaatsen en er vervolgens over te oordelen moet je juist vergelijken met andere voorbeelden die ongeveer dezelfde eigenschappen met zich meedragen. Dit is een eeuwenoud gebruik in bijvoorbeeld rechtspraak, politiek, wetenschap en publiek debat. Maar Disana zegt: "doe ik lekker niet en ik reageer ook niet op mensen die dat wel doen."quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt mijn uitspraken sturen door over andere dingen dan PowNews te beginnen. Daar heb ik geen zin in, en dat heb ik al duidelijk gezegd. Als jij iets over PowNews toevoegt, doe ik misschien wel weer mee.
Hoe zouden ze dit opgelost hebben in Denemarken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:04 schreef cempexo het volgende:
Burgemeesters in functie die gewend zijn en behoefte hebben om ja-knikkers om zich heen te willen of moeten hebben, moeten niets van andere mensen hebben die zich wel confronterend opstellen.
Journalisten mogen en moeten die confrontatie wel aangaan
Jorritsma realiseert zich nog steeds niet dat ze meer schade voor haarzelf en de Almeerse burgers heeft gecreëerd. Zij tart de democratie die in haar taak als burgemeester zit.
Of je het nu prettig vindt of niet.
Ze speelt nu op de persoon van Rutger.
Ach en de Elsevier en de Telegraaf doen ook heel vaak berichten de wereld in gooien die niet kloppen. Telegraaf is zelfs meerdere keren veroordeeld door de Raad van de Journalistiek daarvoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Volkskrant brengt vlak voor de verkiezingen bewust valse informatie naar buiten over martelen door defensie om daarmee de verkiezingen te beïnvloeden. Hoe vind jij dat staan in verhouding tot Pownews?
Nee, je mist een beetje het punt. Pownews is niet het kritische medium wat kritische vragen stelt, maar het vervelendste jongetje van de klas die zichzelf onaantastbaar waant en alles en iedereen wat hem niet aanstaat schoffeert of persoonlijk aanvalt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zie toch vooral lamlendigheid bij de traditionele mediajournalisten die geen enkele kritische vraag meer durven te stellen uit angst om geen toegang meer te krijgen, want dat is blijkbaar de consequentie.
Dan stelt ze zich niet sociaal op en krijgt de pers, haar partij en de burger over haar heen. En stevig ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dit opgelost hebben in Denemarken?
Dat is echt calimero-gejank. De vragen van Pownews zijn over het algemeen ontzettend voorspelbaar en een politicus zou er gewoon antwoord op moeten hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je mist een beetje het punt. Pownews is niet het kritische medium wat kritische vragen stelt, maar het vervelendste jongetje van de klas die zichzelf onaantastbaar waant en alles en iedereen wat hem niet aanstaat schoffeert of persoonlijk aanvalt.
Jij zou Jeremy Paxman ook weigeren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach en de Elsevier en de Telegraaf doen ook heel vaak berichten de wereld in gooien die niet kloppen. Telegraaf is zelfs meerdere keren veroordeeld door de Raad van de Journalistiek daarvoor.
Ook is daar een lobby te zien altijd voor de verkiezingen.
Punt is, het gaat niet om de inhoud, maar om de manier van interviewen en klieren.
Als Powned voor de inhoud was geweigerd (hoe kinderachtig en debiel hun inhoud ook is) had ik het ook absurd gevonden. Zelfde voor de Volkskrant/Elsevier/Telegraaf.
Nee het punt is, hun manier van klieren en interviewen en als een verwaande kleuter verpesten van normale persmomenten.
Met die reden vind ik het prima te begrijpen dat ze op bepaalde plekken niet meer welkom zijn.
Nog lang niet zolang als het gejammer dat de telegraaf fout was in de oorlog.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
Maar Piet, hoeveel jaar heb je het nu al over de martelhoax van de Volkskrant?
Nee hoor ik vind dat helemaal niet prima.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij vinden de meeste joepie roepers het hier ook prima dat de telegraaf werd afgeluisterd door de inlichtingendiensten, niet?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mening zwaar gekleurd wordt door de politieke kleur.
Martin Koolhoven die verzon dat moslims boos waren omdat hij een rekening had te vereffenen met iemand?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog lang niet zolang als het gejammer dat de telegraaf fout was in de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |