quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef meissie1595 het volgende:
kleinzusje je envelop is op de bus!
En al binnen ! Super !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef meissie1595 het volgende:
kleinzusje je envelop is op de bus!
al verkocht ?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Nirak het volgende:
Leuk spul erbij, maar duurt nog iets te lang voor hier...
En toen stond er niets meer Lazi?
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:43 schreef heletrotsemama het volgende:
Ooowwww dan hoop ik met je mee Sonnetje op een meeeegaaa groeispurt van O :-p
Ben ik ook naar op zoek, ook naar de wat grotere maten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand nog leuke jumpsuits in de aanbieding? Liefst kleine maatjes dus 50-62. En dan type 4FF, smafolk e.d.
Ik eerstquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik ook naar op zoek, ook naar de wat grotere maten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog niet. Ben nu ff via mobiel. Zal vanavond ff doen.quote:
Via mobiel kan dat ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kan nog niet. Ben nu ff via mobiel. Zal vanavond ff doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwprijs: ¤ 199
Richtprijs: ¤ 140
Op te halen omgeving Alkmaar.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef tennisster198 het volgende:
Beste OUD'ers,
Wij hebben onderstaande hangwieg gekregen, maar zullen deze niet gaan gebruiken (aangezien onze voorkeur uitgaat naar een andere wieg).
De hangwieg zit nog helemaal nieuw in de doos.
Beschrijving:
"Ze kunnen hangen, schommelen en veren: de stoere én lieve wiegjes van Kindekeklein. ‘s Nachts hang je hem naast je bed en met een klein zetje dein je je wakkere baby zo weer naar dromenland. Duurzaam gemaakt van natuurlijke materialen zoals 100% biocanvas, jute en FSC hout."Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nieuwprijs: ¤ 199
Richtprijs: ¤ 140
Op te halen omgeving Alkmaar.
Mijn gedachte. Een kado van 199,- aannemen en het dan verkopen, hoe werkt dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?
pm gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Heeft er iemand in de regio 015/070 een wipstoeltje te koop?
Tot 14mnd te gebruiken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?
Ik wil 'm.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef mrien het volgende:
Even een eigen foto van de sling, te koop dus, ringsling girasol chococabana
[ afbeelding ]
40 euro incl verzenden binnen Nl
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik wil 'm.![]()
Stuur je vandaag even een pm!
Ik wel. Maar word morgen dat ik ff kan kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Iemand nog broeken maat 98 voor een jongen in de aanbieding?
Prima, heeft geen haast, maar zou tof zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar word morgen dat ik ff kan kijken.
Das heel lief van je, maar heb al 2 babygymsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:48 schreef Marjolijntje het volgende:
kz: ik heb een Lamaze babygym die weg mag
deze:
[ afbeelding ]
Ruilen was helaas niet meer mogelijk, vandaar dat we het te koop aanbieden. Het is een prachtige wieg, hopelijk maken we er op deze manier iemand anders blij mee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, ruilen was geen optie meer. Ik wil iemand blij maken door deze nieuwe wieg voor een goede prijs te verkopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Een kado van 199,- aannemen en het dan verkopen, hoe werkt dat?
90 euro excl. verzending?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Nts, wat wil je voor die beco hebben?
welke kleuren aapies? ik wil alvast graag dibsenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef NotTheSame het volgende:
Okee, de zolder te klein, of Draakjes kledingverzameling is te groot, ik laat het in het midden, maar (weliswaar met pijn in m'n hart) ben ik aan het opruimen geslagen.
Ik ben begonnen bij maat 44-47-50-56 met o.a.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inmiddels is zijn de maten 62 en 68 ook uitgezocht met o.a.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En m'n Beco en Girasol Chi Chi Red gaan de deur uit![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat er hopelijk dit weekend nog online gaat komen:
* Maat 74
* A@pies maat S en M
Pakketten hebben de voorkeur en reacties graag via PM alsjeblieft!
Uhm... Ik heb grijs, wit, zwart en een paar bruine met bloemetjes geloof ik. En ook laarsjes met schapenwol. Ik snor ze morgen even voor je op!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
welke kleuren aapies? ik wil alvast graag dibsen
XS hoeft niet, ik maak flinke pootjes..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uhm... Ik heb grijs, wit, zwart en een paar bruine met bloemetjes geloof ik. En ook laarsjes met schapenwol. Ik snor ze morgen even voor je op!
In het album 44-56 staat ook een paar witte XSjes, die ook even vasthouden voor je?
Prima!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Pessie, ik zwem in de maat 92 omdat Driekus er zo lang ingezeten heeft, sorry!
Ik heb wel 6 lange mouwen rompers van hema maat 74\80 en een met lange mouwen van de hennez. Allemaal donkere kleuren. als je intresse hebt kan ik foto's posten. Allemaal nagenoeg ongedragen omdat ik vrij snel boxers en hempjes heb gekocht.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef Morretje het volgende:
Heeft er iemand rompers lange en korte mouw, maat 74, jongetje in de aanbieding?![]()
Jumpsuitjes anyone?
Ii
En iemang belang bij een half pak Kruidvat luiers maat 3?
Ja, wil ik wel zien! :-)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb wel 6 lange mouwen rompers van hema maat 74\80 en een met lange mouwen van de hennez. Allemaal donkere kleuren. als je intresse hebt kan ik foto's posten. Allemaal nagenoeg ongedragen omdat ik vrij snel boxers en hempjes heb gekocht.
Jep! PM maar als je het wat vindt. De lange mouw is voor Billies handjes te smalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef Morretje het volgende:
Heeft er iemand rompers lange en korte mouw, maat 74, jongetje in de aanbieding?![]()
Jumpsuitjes anyone?
Had dat eerder gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand hier een badpakje in maat 92 of 98? Ik kan nergens wat echt leuks vinden, en we gaan volgende week een weekend weg, en het is toch echt in de planning om te gaan zwemmen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef kaatjejannie het volgende:
Doe jij nog jumpsuits maat 68 weg Morretje? (die mooie groene van hjort bijvoorbeeld?)
ja, die van mij past er niet meer in.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef Morretje het volgende:
Jumpsuitjes anyone?
Ik heb deze voor je KJquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand hier een badpakje in maat 92 of 98? Ik kan nergens wat echt leuks vinden, en we gaan volgende week een weekend weg, en het is toch echt in de planning om te gaan zwemmen.
Als morretje niet wil, mag ik ze dan? Wat zijn deze tof!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ Morretje:
[ afbeelding ]
en (rechtse 2 zijn 2 stretch rompers van hema, links is H&M
[ afbeelding ]
Dat is goed! We wachten even morretje af.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als morretje niet wil, mag ik ze dan? Wat zijn deze tof!
Als KD ze niet allemaal wil hebben heb ik ook wel interesse (unisex/jongetje)!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uhm... Ik heb grijs, wit, zwart en een paar bruine met bloemetjes geloof ik. En ook laarsjes met schapenwol. Ik snor ze morgen even voor je op!
In het album 44-56 staat ook een paar witte XSjes, die ook even vasthouden voor je?
Als hij er nog is, wil ik de zomerjas (ook) graag!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zomerjas I DO maat 74,vraagprijs E5,00 en verzendkosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarmee is maat 7 vergelijkbaar?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
Maak ik nog iemand blij met een berg in perfecte staat zijnde jongenssokken maatje 21-23?
Ik heb ook nog een paar zwarte allstars maat 7 liggen.
Ja! Mij!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
Maak ik nog iemand blij met een berg in perfecte staat zijnde jongenssokken maatje 21-23?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |