quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog niet. Ben nu ff via mobiel. Zal vanavond ff doen.quote:
Via mobiel kan dat ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kan nog niet. Ben nu ff via mobiel. Zal vanavond ff doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwprijs: ¤ 199
Richtprijs: ¤ 140
Op te halen omgeving Alkmaar.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef tennisster198 het volgende:
Beste OUD'ers,
Wij hebben onderstaande hangwieg gekregen, maar zullen deze niet gaan gebruiken (aangezien onze voorkeur uitgaat naar een andere wieg).
De hangwieg zit nog helemaal nieuw in de doos.
Beschrijving:
"Ze kunnen hangen, schommelen en veren: de stoere én lieve wiegjes van Kindekeklein. ‘s Nachts hang je hem naast je bed en met een klein zetje dein je je wakkere baby zo weer naar dromenland. Duurzaam gemaakt van natuurlijke materialen zoals 100% biocanvas, jute en FSC hout."Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nieuwprijs: ¤ 199
Richtprijs: ¤ 140
Op te halen omgeving Alkmaar.
Mijn gedachte. Een kado van 199,- aannemen en het dan verkopen, hoe werkt dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?
pm gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Heeft er iemand in de regio 015/070 een wipstoeltje te koop?
Tot 14mnd te gebruiken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?
Ik wil 'm.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef mrien het volgende:
Even een eigen foto van de sling, te koop dus, ringsling girasol chococabana
[ afbeelding ]
40 euro incl verzenden binnen Nl
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik wil 'm.![]()
Stuur je vandaag even een pm!
Ik wel. Maar word morgen dat ik ff kan kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Iemand nog broeken maat 98 voor een jongen in de aanbieding?
Prima, heeft geen haast, maar zou tof zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar word morgen dat ik ff kan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |