Das heel lief van je, maar heb al 2 babygymsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:48 schreef Marjolijntje het volgende:
kz: ik heb een Lamaze babygym die weg mag
deze:
[ afbeelding ]
Ruilen was helaas niet meer mogelijk, vandaar dat we het te koop aanbieden. Het is een prachtige wieg, hopelijk maken we er op deze manier iemand anders blij mee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als mensen dit soort dingen posten, denk ik altijd: van wie krijgen ze toch zulke dure kado's? En kun je niet beter vragen om het te ruilen voor iets anders?
Zoals ik net al zei, ruilen was geen optie meer. Ik wil iemand blij maken door deze nieuwe wieg voor een goede prijs te verkopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Een kado van 199,- aannemen en het dan verkopen, hoe werkt dat?
90 euro excl. verzending?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Nts, wat wil je voor die beco hebben?
welke kleuren aapies? ik wil alvast graag dibsenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef NotTheSame het volgende:
Okee, de zolder te klein, of Draakjes kledingverzameling is te groot, ik laat het in het midden, maar (weliswaar met pijn in m'n hart) ben ik aan het opruimen geslagen.
Ik ben begonnen bij maat 44-47-50-56 met o.a.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inmiddels is zijn de maten 62 en 68 ook uitgezocht met o.a.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En m'n Beco en Girasol Chi Chi Red gaan de deur uit![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat er hopelijk dit weekend nog online gaat komen:
* Maat 74
* A@pies maat S en M
Pakketten hebben de voorkeur en reacties graag via PM alsjeblieft!
Uhm... Ik heb grijs, wit, zwart en een paar bruine met bloemetjes geloof ik. En ook laarsjes met schapenwol. Ik snor ze morgen even voor je op!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
welke kleuren aapies? ik wil alvast graag dibsen
XS hoeft niet, ik maak flinke pootjes..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uhm... Ik heb grijs, wit, zwart en een paar bruine met bloemetjes geloof ik. En ook laarsjes met schapenwol. Ik snor ze morgen even voor je op!
In het album 44-56 staat ook een paar witte XSjes, die ook even vasthouden voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |