done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maakt me echt niet uit wie er klaagt, als er geklaagd wordt en ik zie dat 't al dan wel of niet terecht is dan pak ik 't aan, van wie 't ook komt. Dus hou het gewoon OT.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah oke, als er een lul herhaaldelijk klaagt die persoonlijk wat tegen mij heeft sta je gelijk klaar.
Daarom zijn zijn posts ook weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het was ontopic en geen persoonlijke aanval. Er komt een lul, ja lul binnen met persoonlijke haat en gaat janken, dat is er wat aan de hand is.
Maar oke, ik ga precies hetzelfde doen.
Lulkoek, morse komt binnen en gaat bij jullie janken vanwege persoonlijke haat maar jij hebt dat geeneens door.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn zijn posts ook weg.
Je moet niet alles specifiek opvatten als iets tegen jou.
Normaliter zou je dan bij mij moeten gaan janken en dan haal ik z'n posts ook weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lulkoek, morse komt binnen en gaat bij jullie janken vanwege persoonlijke haat maar jij hebt dat geeneens door.
Allemachtig zeg, het was OT en niks persoonlijks. Godsamme zeg doe eens normaal ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaliter zou je dan bij mij moeten gaan janken en dan haal ik z'n posts ook weg.
Hetgeen ik gedaan heb, maar dan zonder jouw gejank, dat krijg ik nu blijkbaar.
Vond ik niet, en anderen ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, het was OT en niks persoonlijks. Godsamme zeg doe eens normaal ja.
Ik klaag niet over jou maar wel over je postgedrag. Ik stoor me aan het voortdurend op de man spelen. Er zijn er overigens meer die daar een handje van hebben. Als je goed hebt opgelet zul je ook merken dat ik niet klaag over je posts waarin je je ontopic-mening geeft. Het is dus niet persoonlijk, maar als je dat wel denkt dan moet je dat maar denken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lulkoek, morse komt binnen en gaat bij jullie janken vanwege persoonlijke haat maar jij hebt dat geeneens door.
Ik erger mij aan figuren als jij die overal spoken in zien. Maar vanaf nu heb je het voor elkaar, je krijgt wat je zaait jankbuil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik klaag niet over jou maar wel over je postgedrag. Ik stoor me aan het voortdurend op de man spelen. Er zijn er overigens meer die daar een handje van hebben. Als je goed hebt opgelet zul je ook merken dat ik niet klaag over je posts waarin je je ontopic-mening geeft. Het is dus niet persoonlijk, maar als je dat wel denkt dan moet je dat maar denken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ga 't nou niet hier lopen uitvechten.
wat hun zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |