Aldus Velonation, ploegen met 8 renners (of 7 renners in kleinere rittenkoersen) is dus ook een optie.quote:Having this number of teams means that WorldTour race organisers will in theory be compelled to allow an extra squad into their race lineup. This would either mean that those organisers will have to allow larger fields, to decrease the number of WorldTour teams by one, or to require that all teams have one less rider than is normally the case.
kleinere ploegen in de koers is wel oke, maar niet op deze manierquote:Op maandag 18 februari 2013 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aldus Velonation, ploegen met 8 renners (of 7 renners in kleinere rittenkoersen) is dus ook een optie.
klaar voor een top10 notering in de TDFquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Woutje Poels straks in het sportjournaal.
Welke manier blijft er dan over?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kleinere ploegen in de koers is wel oke, maar niet op deze manier
Natuurlijk niet, maar dit is nu uit nood geboren. Ploegen van 8 en 7 met hetzelfde aantal teams als voorheen zou prima zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
door ook minder ploegen te laten starten het peloton word op deze manier niet kleiner
Als er iemand een vechter is, dan is het Evans wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als iemand als bv Bobbie Traksel(vechten en doorgaan tot je van de fiets afvalt type renner dus) hetzelfde talent had als Evans, zou hij een stuk harder rijden, dan Evans zelf denk ik! Als julie snappen wat ik bedoel...
Haha, ik dacht precies hetzelfde, die bejaarde pakhaas van een Rebellin die hier gewoon weer meerijdt van voren...quote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rebellin
Prestigesprintje van Robert gewonnen.
Heeft z'n ploeg (CCC ofzo zeker ? ) eigenlijk startrecht in wat van de grotere koersen dit jaar?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, ik dacht precies hetzelfde, die bejaarde pakhaas van een Rebellin die hier gewoon weer meerijdt van voren...
Gaat vast weer meestrijden in de Waalse Pijl dit jaar!
Neuh, hooguit een wildcard voor de Ronde van Polen. Dat kan nu ze eindelijk ProContinentaal zijn. Voor dit jaar startte altijd een Pools nationaal team.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heeft z'n ploeg (CCC ofzo zeker ? ) eigenlijk startrecht in wat van de grotere koersen dit jaar?
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heeft z'n ploeg (CCC ofzo zeker ? ) eigenlijk startrecht in wat van de grotere koersen dit jaar?
Davide Rebellin kon z'n rolstoel ook nog als vijfde over de streep te duwen. Hij is de 40 gepasseerd, zijn werkgevers worden met ieder jaar obscuurder maar hij weet zich nog altijd goed te handhaven.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef TheArt het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)del_sol_rit2_verslag
Hivert zette vroeg aan en dat gat kreeg niemand dus meer dicht.
Als ik vanavond thuis ben ga ik het even checken. Zal laten weten wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
2R, nieuw gratis maandelijkse online magazine voor (nu nog) IPad, is online:
http://gerard.cc/2013/02/19/new-free-cycling-magazine-launches/
Projectje van Gerard Vroomen. Ziet er interessant uit.
Heb alleen geen Ipad.
Hier hetzelfde..niemand in mijn omgeving btw..dus helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
2R, nieuw gratis maandelijkse online magazine voor (nu nog) IPad, is online:
http://gerard.cc/2013/02/19/new-free-cycling-magazine-launches/
Projectje van Gerard Vroomen. Ziet er interessant uit.
Heb alleen geen Ipad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |